Auteur Topic: Mary-Lou is niet de mol!  (gelezen 38820 keer)

Offline Zillionaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mary-Lou is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2006, 17:32:45 »
Mary-Lou was de enige kandidaat die niet aanwezig was op de perspresentatie vorige week.

Bron: http://www.mediafreak.nl/mediafreak/leesbericht.asp?ID=338
Interessante pagina met leuke foto's en interviews!  ::ok::

Doet me denken aan het feit dat Ron de enige was die niet aanwezig was toen de mol sprak met "für Elise"....

Maar ja, alles kan weer anders zijn... Opvallend is het wel...
Carpe Diem

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2006, 19:02:16 »
sorry zou je die even uit kunnen leggenm ben best nieuw ik heb alleen 5 helemaal gezien

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #22 Gepost op: 7-03-2006, 20:16:37 »
Mary-Lou was de enige kandidaat die niet aanwezig was op de perspresentatie vorige week.

Bron: http://www.mediafreak.nl/mediafreak/leesbericht.asp?ID=338
Interessante pagina met leuke foto's en interviews!  ::ok::

Leuke site idd, mooie foto's.
Alleen waar zit die play knop? ::vergroot:: Wil die interviews weleens luisteren  :D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 9-03-2006, 15:01:24 »
Mary-Lou moet iets op het station doen  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #24 Gepost op: 9-03-2006, 15:02:58 »
en ze kijkt achterom...ze zal wel door iemand geroepen worden
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 10-03-2006, 22:49:58 »
Telt een gewaarschuwde eekhoorn niet voor twee?  ;D

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 10-03-2006, 22:55:33 »
Telt een gewaarschuwde eekhoorn niet voor twee?  ;D

Nee, dat was een ander dier, en nee geen kat.  :P

Een ezel stoot zich in het algemeen, niet twee keer aan dezelfde steen. Maar hoe luidde die nu ook al weer: een gewaarschuwde ... telt voor twee. Hnng, het ligt op het puntje van mijn tong maar kom er momenteel even niet op.  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 10-03-2006, 22:57:30 »
Nee dat was zo'n mop.
Een eekhoorn wil een brug over maar staat een bordje dat er maar 1 tegelijk over kan. Toch stort de eekhoorn naar beneden. Rara hoe kan dat?

Ant: Een gewaarschuwde eekhoorn telt voor twee

Tenminste, zo had ik hem gelezen  ;D

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 10-03-2006, 23:01:38 »
Nee dat was zo'n mop.
Een eekhoorn wil een brug over maar staat een bordje dat er maar 1 tegelijk over kan. Toch stort de eekhoorn naar beneden. Rara hoe kan dat?

Ant: Een gewaarschuwde eekhoorn telt voor twee

Tenminste, zo had ik hem gelezen  ;D

Ja, die ken ik! ;D Die heb ik op het HPF gelezen en ik lag echt in een deuk erom.

Maargoed, Mary-Lou die had toch geen trek in het feit om over die brug te gaan ja toch? En dan uiteindelijk als puntje bij paaltje komt overacteren en dan maar kruipend naar de overkant van "zie mij mijn angst overwinnen" Ik geloof dus maar half dat ze het echt niet durfde, van Richard lag het er dik bovenop dat ie de nepperd uithing.

Ik neem Mary-Lou wel in mijn achterhoofd mee maar voor als nog blijf ik bij dit: "De mol zit in de groep tango dansers"
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #29 Gepost op: 10-03-2006, 23:48:19 »
een gewaarschuwde ... telt voor twee.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2006, 23:49:34 »
Mary-Lou is zeker niet de mol

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 11-03-2006, 00:43:33 »
in het introfilmpje werd haar naam geschreven al Mary-lou van Stenis terwijl overal steenis met dubbele e staat??
Hint in het filmpje of fouten op de site?? en als je gaat googlen heb je veel meer resultaten op steenis 
« Laatst bewerkt op: 11-03-2006, 00:48:30 door sneakiej »
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Shifting

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 11-03-2006, 02:33:55 »
in het introfilmpje werd haar naam geschreven al Mary-lou van Stenis terwijl overal steenis met dubbele e staat??
Hint in het filmpje of fouten op de site?? en als je gaat googlen heb je veel meer resultaten op steenis 

Het zou dubbel e moeten zijn, in andere topics kwamen al andere letters voor (we kunnen weer letters sparen)  ::ok::

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 11-03-2006, 18:56:13 »

Ze is volgens mij meer bekend als Mary-Lou van Steenis, maar de Internet Movie Database geeft aan dat haar echte achternaam Van Stenis is. Haar management houdt het ook op Van Stenis, dus ik denk dat ze tegenwoordig haar echte naam weer gebruikt.

Offline MrJasper

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 11-03-2006, 23:10:04 »
Wat doet een mol als eerst, zich ingraven, oftewel, je in de groep in een positie zetten. Dit heeft Mary-Lou uitstekend gedaan..Geen één verdenking en vooral medelijden door de 'angst' bij de brug, en later maar maar innig lachen, niemand zal je verdenken, ga je gang en leef je uit....Goedzo Mary-Lou, heel goed.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #35 Gepost op: 12-03-2006, 12:01:03 »
Wat doet een mol als eerst, zich ingraven, oftewel, je in de groep in een positie zetten. Dit heeft Mary-Lou uitstekend gedaan..Geen één verdenking en vooral medelijden door de 'angst' bij de brug, en later maar maar innig lachen, niemand zal je verdenken, ga je gang en leef je uit....Goedzo Mary-Lou, heel goed.

Ik weet, ze is actrice, maar ik vond die tranen toch wel erg echt overkomen  :-\\
Vooralsnog is zij voor mij geen kandidaat mol.

Ik hou het nog ff op Toine en Fréderique :D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 12-03-2006, 16:51:25 »
ok ik heb hoogtevrees.
en wat die anderen ook deden die waren niet echt bang iemand met hoogtevrees reageert zoals mary lou en nee dat is niet geoveracteert ik heb zo ook al eens voor iets gestaan dat ik maar een ding kon doen eroverheen.
en ja dan is er maar een oplossing kruipend over dat ding heem!! ::rofl:: ::rofl::

helpt dat trouwens een beetje streep die actie maar door als molactie!

Offline Debbie

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 13-03-2006, 21:11:58 »
Nee, ik streep dit zeker niet gelijk door als molactie... al geloof ik wel dat de angst zeker niet gespeeld was!
Weten jullie nog dat George in de eerste aflevering moest abseilen en ook gigantisch bang was? Uiteindelijk deed hij het toch en kreeg zo gelijk alle vertrouwen van iedereen. Hij kon zeker niet de mol zijn, aangezien die angst toch niet gespeeld kon zijn. In zijn geval was de angst wel degelijk gespeeld, in het geval van Mary-Lou denk ik niet...
In dezen zit de molactie dus ook niet in het saboteren van de opdracht. Deze opdracht viel er namelijk weinig te saboteren, omdat het niet zoveel uitmaakte wie er wel en niet overheen zouden gaan. Het enige dat de mol bij deze opdracht te winnen had, was het vertrouwen van de groep op zich krijgen. En dat is Mary-Lou op deze manier toch zeker gelukt!
Dus, angstig ja, maar het kwam haar wel degelijk goed uit...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #38 Gepost op: 13-03-2006, 22:10:28 »
Deze opdracht viel er namelijk weinig te saboteren, omdat het niet zoveel uitmaakte wie er wel en niet overheen zouden gaan. Het enige dat de mol bij deze opdracht te winnen had, was het vertrouwen van de groep op zich krijgen.
En als eerste -1000 euro omdraaien bij het memory-spel. En je dan beroepen op puur ongeluk.
The British are not impressed.

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 13-03-2006, 22:55:35 »
Nee, ik streep dit zeker niet gelijk door als molactie... al geloof ik wel dat de angst zeker niet gespeeld was!
Weten jullie nog dat George in de eerste aflevering moest abseilen en ook gigantisch bang was? Uiteindelijk deed hij het toch en kreeg zo gelijk alle vertrouwen van iedereen. Hij kon zeker niet de mol zijn, aangezien die angst toch niet gespeeld kon zijn. In zijn geval was de angst wel degelijk gespeeld, in het geval van Mary-Lou denk ik niet...
In dezen zit de molactie dus ook niet in het saboteren van de opdracht. Deze opdracht viel er namelijk weinig te saboteren, omdat het niet zoveel uitmaakte wie er wel en niet overheen zouden gaan. Het enige dat de mol bij deze opdracht te winnen had, was het vertrouwen van de groep op zich krijgen. En dat is Mary-Lou op deze manier toch zeker gelukt!
Dus, angstig ja, maar het kwam haar wel degelijk goed uit...

Hier kan wel wat inzitten... In het introfilmpje zien we Richard aan zo'n touw naar beneden glijden (tokkelen heet dat toch?  ::)) Misschien is dat een opdracht die wél te saboteren is, en dat zij dan kan zeggen: 'Ja, die brug durfde ik al niet, maar heb ik toch gedaan terwijl ik doodsbang was. Maar dit gaat me écht te ver.'  (Of iets van die strekking, jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.  ;))