Auteur Topic: Mary-Lou is niet de mol!  (gelezen 38620 keer)

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mary-Lou is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 13-03-2006, 23:15:56 »
En als eerste -1000 euro omdraaien bij het memory-spel. En je dan beroepen op puur ongeluk.
eeeeehmz was dat niet Milouska?  ???
I'm a real big goblin..

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #41 Gepost op: 13-03-2006, 23:26:55 »
Ja. Gaat erom dat er werd gesteld dat er niet te mollen was in deze opdracht. Terwijl dat wel het geval was.
The British are not impressed.

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 13-03-2006, 23:27:37 »
Als aanvulling op m'n vorige bericht (laatste op pagina 2); op widm.nl staat het volgende:
"Een half uur rijden van Bariloche ligt deze spoorbrug. Twee keer per dag rijdt hier de trein van Viedma naar Bariloche. Een stuk lager ligt een kleinere houten brug. Deze is voor de voetgangers en auto’s, maar is vanwege instortingsgevaar afgesloten. De meeste bewoners uit de omgeving trekken zich hier echter niets van aan en rijden zonder al te veel zorgen over de gammele brug. Voetgangers gebruiken soms de hoger gelegen spoorbrug om naar de overkant te komen. Door harde wind en gladde bielzen is ook dit niet hèlemaal zonder risico."

Vraag ik me toch af wat ze gedaan zouden hebben als iemand (Mary-Lou) níet die brug over was gegaan... Lijkt me niet dat ze over een afgesloten brug gaan rijden, dus zal er een omweg genomen moeten worden? (Ze hebben het memoryspel natuurlijk ook aan de andere kant gekregen.)
Jammer dat we niet zien hoe Karel naar de overkant gaat, maar ik vermoed ook lopend. Want iemand roept 'ik ga meteen' en dan zegt een ander 'één voor één hè'. Dus ik denk dat Karel dan nog over die brug loopt. Het vermoeden dat deze brug tot opdracht is gemaakt zodat Mary-Lou het vertrouwen kon winnen van de groep, wordt bij mij steeds groter...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #43 Gepost op: 13-03-2006, 23:32:07 »
Jammer dat we niet zien hoe Karel naar de overkant gaat, maar ik vermoed ook lopend. Want iemand roept 'ik ga meteen' en dan zegt een ander 'één voor één hè'. Dus ik denk dat Karel dan nog over die brug loopt.
Volgens mij werd dat geroepen omdat 2 of 3 kandi's al tegelijk naar de brug liepen.
The British are not impressed.

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 14-03-2006, 00:26:57 »
Vraag ik me toch af wat ze gedaan zouden hebben als iemand (Mary-Lou) níet die brug over was gegaan... Lijkt me niet dat ze over een afgesloten brug gaan rijden, dus zal er een omweg genomen moeten worden? (Ze hebben het memoryspel natuurlijk ook aan de andere kant gekregen.)

Ik neem aan dat diegene dan niet aan het memoryspel had mogen deelnemen, en dus geen jokers en vrijstellingen had kunnen winnen.

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 14-03-2006, 14:45:04 »
Nu ik erover na begin te denken wordt Mary-Lou voor mij toch ook wel een belangrijke verdachte.

Er is al veel gezegd over het memory-spel. Milouska had de beste 'mol'-papieren. 'Per ongeluk' twee van -1000 omdraaien. Maar als mol-actie is het wel erg opvallend.

Dan Mary-Lou als tweede. Er zitten er 4 van -1000 in, dus ongeacht wat er eerst gedraaid wordt (bvb. dat Milouska al 1x -1000 had omgedraaid), kan zij ook 'per ongeluk' de 2 verkeerde omdraaien. Nu hoefde dat niet meer omdat Milouska dat (echt per ongeluk?) had gedaan (en als er daarna nog weer 2x -1000 kwam, zou het echt teveel opvallen).

Komt bij dat Mary-Lou vrij gericht naar de een na laatste, of laatste, plek toewerkte, met het over de brug lopen.

Ik houd het eerst nog bij Liz, maar Mary-Lou verdenk ik ook behoorlijk.

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 16-03-2006, 08:59:48 »
Iets wat me bij Mary-Lou opvalt is haar petje (ja,ja weer hoofddeksel) zie foto's fotovlucht, bij de opdracht "loop even naar de andere kant over deze leuke spoorbrug"  :\'( heeft M-L een petje op haar hoofd, daarna niet meer bij de spoorbrug, waar is dat gebleven, in haar jaszak? iig niet in haar hand (zie bij foto kruipend over de brug) Ik ben ook helemaal geen held bij hoogtes en waarschijnlijk zou ik ook kruipend gaan, maar ik zou geen belemmerende dingen in mijn jaszak willen hebben, heeft iemand misschien gezien wat ze hiermee deed? Ook verder zie je haar niet meer met petje, niet bij het memory-spel, niet bij haar test (daar heeft ze haar capuchon op) maar tijdens de excecutie zit ze er weer met pet (wel erg over haar ogen getrokken). 

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #47 Gepost op: 17-03-2006, 15:27:12 »
Iets wat me bij Mary-Lou opvalt is haar petje (ja,ja weer hoofddeksel) zie foto's fotovlucht, bij de opdracht "loop even naar de andere kant over deze leuke spoorbrug"  :\'( heeft M-L een petje op haar hoofd, daarna niet meer bij de spoorbrug, waar is dat gebleven, in haar jaszak? iig niet in haar hand (zie bij foto kruipend over de brug) Ik ben ook helemaal geen held bij hoogtes en waarschijnlijk zou ik ook kruipend gaan, maar ik zou geen belemmerende dingen in mijn jaszak willen hebben, heeft iemand misschien gezien wat ze hiermee deed? Ook verder zie je haar niet meer met petje, niet bij het memory-spel, niet bij haar test (daar heeft ze haar capuchon op) maar tijdens de excecutie zit ze er weer met pet (wel erg over haar ogen getrokken). 

Ik kan me zo voorstellen dat je met hoogtevrees over die brug gaat, je liever niets belemmerends op je hoofd hebt. Dan maar in je jaszak of iets dergelijks.
Ze kan het natuurlijk ook tijdelijk aan de cameraman gegeven hebben.  ::jaja::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Shifting

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 17-03-2006, 16:53:24 »
Er stond ook een harde wind bij die brug. Ik wil alleen maar zeggen dat ik dat petje niet was gaan halen als het was afgewaaid er naar beneden was gestord  :D

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #49 Gepost op: 18-03-2006, 14:13:19 »
Er stond ook een harde wind bij die brug. Ik wil alleen maar zeggen dat ik dat petje niet was gaan halen als het was afgewaaid er naar beneden was gestord  :D

haha niet? tssss.... wat een mollenstreek  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #50 Gepost op: 18-03-2006, 16:44:27 »
zou goed de mol kunnen zijn
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 18-03-2006, 16:45:10 »
Het zou kunnen ja, maar ik denk het niet  :-\\
......

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 19-03-2006, 19:18:26 »
Mary-Lou is mijn eerste verdachte. Ze is zich idd in de groep aan het werken en dat doet ze trouwens wel goed!
Ze valt niet echt op en wordt daardoor ook niet verdacht.

Offline tedforrest

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 24-03-2006, 21:30:09 »
Mary-Lou van Steenis (oftewel Eddie Veenstra) is de mol!
Ze gedraagt zich altijd ZEER verdacht en komt altijd met zo'n geniepige mollenblik in beeld. Als ze rare dingen doet praat ze dat daarna altijd goed in een shot wat erachter gemonteerd is.

Na het zien van aflevering 3 weet ik het zeker. Hebben jullie die tip ook gezien? Als ze de test moet maken is er een shot van bovenaf. Je kan de straat buiten de hotelkamer zien. Tijdens het maken van de test rijden er 3! auto's langs dit raam. Het zijn achtereenvolgens een Mercedes, een Opel en een Lada.

Trek de conclusie zelf maar! (ze is het) 8)

Offline Ambla

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 24-03-2006, 21:34:00 »
Waar is haar hoogtevrees gebleven???
MSI : Mole Scene Investigation

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 24-03-2006, 21:35:29 »
Waar is haar hoogtevrees gebleven???

Ja, dat vroeg ik me ook al af, opeens leek ze heel rustig  :-\\
......

Offline tedforrest

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 24-03-2006, 21:39:14 »
Ja, dat vroeg ik me ook al af, opeens leek ze heel rustig  :-\\

Zeker te slecht geacteerd van Eddie. Knippen ze er uit.  ::vergroot::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 24-03-2006, 21:52:09 »
Mary-Lou van Steenis (oftewel Eddie Veenstra) is de mol!
Ze gedraagt zich altijd ZEER verdacht en komt altijd met zo'n geniepige mollenblik in beeld. Als ze rare dingen doet praat ze dat daarna altijd goed in een shot wat erachter gemonteerd is.

Na het zien van aflevering 3 weet ik het zeker. Hebben jullie die tip ook gezien? Als ze de test moet maken is er een shot van bovenaf. Je kan de straat buiten de hotelkamer zien. Tijdens het maken van de test rijden er 3! auto's langs dit raam. Het zijn achtereenvolgens een Mercedes, een Opel en een Lada.

Trek de conclusie zelf maar! (ze is het) 8)

Echt? Dat is wel grappig, erg erg erg subtiel dan, maar grappig. Zou dat echt een hint kunnen zijn?
Laten we jabberen joekelen.

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 24-03-2006, 22:47:59 »
Ik moet een andere mol gaan zoeken mijn mol is vandaag verdwenen. Het eekhoorn verhaal klopte letterlijk.   Zo lekker van boom tot boom vliegen dan ben je even vrij maar eigenlijk ben je niet vrij. 
« Laatst bewerkt op: 24-03-2006, 22:49:53 door kwarkje »

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #59 Gepost op: 24-03-2006, 22:49:02 »
Onderschatte kandidaat, of daardoor misschien wel een goede mol? mijn nr 2 voorlopig
After all those years do you still think you can tell heaven from hell