Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Iedereeen had het niet verwacht dat Chris eruit ging, en dan zegt Toine op een hele rare toon: 'ik ook' Dat kwam best vreemd over eigenlijk, maar toch denk ik niet dat hij de Mol is
Ik geloof absoluut niet dat de mol dmv statistieken gevonden kan worden. Theorieën als 'Gelijke kansen' zie ik dan ook geen heil in. Toch heeft deze theorie een filosofie die me wel aanspreekt. Als Toine de mol is, dan is hij wel verschrikkelijk oneerlijk bezig geweest tov Chris en Richard. Door het geven van zijn joker aan Frederique zijn de winkansen van Chris en Richard een stuk lager geworden. Oneerlijk dus. Toine dus geen mol?
Vooraf dacht ik dat Toine de Mol zou zijn. Gewoon op gevoel. Na aflevering 1 dacht ik: dat fanatisme is gewoon een truc.Maar na aflevering 2: hij is gewoon echt zo. Probeert echt mensen weg te spelen. En dat doet ie nog goed ook Ik hoop dat ie ver komt, vind hem echt leuk en een aanwinst voor de serie.
Ik mag jou niet echt.
Jou = Toine?of... Jou = Tessiejj..?
Ik hoop niet dat laatste
Neejohh.. Ik mag Toine niet.
Raar dat vroegere "tegenstanders" van de "gelijke kansen theorie" er bijwijlen toch zelf in geloven.Als bedenker van deze theorie zou ik bovenstaande niet beter kunnen verwoorden.Inderdaad, Toine is niet de Mol, maar ik hoop dat hij er tot het einde in blijft omdat hij net zo bezeten is van het spelletje als wij zelf. Fantastische kandi, Toine.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
1132 gasten en 5 vaste bezoekers