Auteur Topic: Toine is niet de mol!  (gelezen 61710 keer)

Offline Zillionaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 30-03-2006, 13:21:09 »
Heb je nog meer van die aanwijzingen bij andere foto's? Misschien waren die pijlen neergelegd voor de fotoneerleggers? Zoiets van hier moet een foto komen, zodat de foto's goed in beeld komen later?

Nee, ik heb de de beelden rond de foto's van Liz, Frédérique en Mary Lou bekeken, maar daar waren geen pijlen oid bijgelegd, zoals bij de foto van Toine duidelijk gedaan is...
« Laatst bewerkt op: 30-03-2006, 13:22:42 door Zillionaire »
Carpe Diem

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #181 Gepost op: 30-03-2006, 14:58:20 »
Ik heb het nagekeken, en het klopt echt. Vraag me alleen af wat het te betekenen heeft? Misschien inderdaad alleen om de plek aan te wijzen waar de foto moet komen te liggen. Of zou Toine echt de Mol zijn?  ???

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #182 Gepost op: 30-03-2006, 15:26:35 »
Nee, de foto is zeker niet gephotoshopped >:(

Bij de volgende kandidaten die naar de foto van Toine kijken(Fréderique en Milouska),  wordt de pijl ook angstvallig buiten beeld gelaten.... ::trots::

Sorry Zilli, bedoelde jou foto niet.
Bedoelde meer dat de programmamakers iets 'geshopt' hebben in de aflevering. Maar laat verder maar. Ben beetje vaag, snap mezelf ook niet zo goed nu  :-\\ :-X

In ieder geval goed gevonden  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 30-03-2006, 18:53:34 »
Oei.... Ik heb een wel heel verdacht plaatje kunnen saven bij herbekijken:
Tijdens de opdracht in de treetops wordt er ingezoomd op de foto van Toine.... (11:40)

Er is een duidelijke pijl gemaakt met takken die even later door het inzoomen niet meer te zien is..... ::oink::

Hint?  of aanwijzing voor de kandidaten waar de foto ligt  ???

Ik heb net ff zelf gekeken:  ::oink:: ::oink:: ::oink::
Hulde Zillionaire. Waarom zie ik zulke dingen nou nooit?  :-\\

Maar zou best eens wat kunnen zijn ja. Hoewel ik zelf Roderick sterk verdenk. Vind dat Toine té fanatiek is. En weinig kansen heeft laten liggen om te mollen, waar het kon. Zat als bij enige op danspaar 2. Wilde níet voor de zwaartse bij het vlot gaan (wat voordelig voor het gewicht is qua afvallen van hout).
Ik weet het niet.

Maar nogmaals: zeer scherp gezien!  ::ok:: ::vergroot::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #184 Gepost op: 30-03-2006, 19:43:46 »
Geweldige vonst... al hoop ik natuurlijk niet dat 'ie de mol is, want dan kan ik het wel vergeten in de pool. Hij moet dan ook binnen kort flink aan de slag gaan met mollen, want tot nu toe heeft 'ie dat nauwelijks gedaan.

Zou wel wat zijn, de Mol die in aflevering 2 iets op dat bord schrijft (voor Manouska) ondertekend met de Mol... en iedereen die gewoon maar mee lacht, terwijl hij toch stiekem eht de mol is. Respect.

Maar ik hoop dat die takje toevallig zo gevallen zijn.  ::rofl::

Offline DB88

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 30-03-2006, 23:10:23 »
Wilde níet voor de zwaartse bij het vlot gaan (wat voordelig voor het gewicht is qua afvallen van hout)

Een lichte last zou er eerder afvallen lijkt mij...
Een zware last geeft meer weerstand en blijft beter liggen

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 31-03-2006, 09:17:20 »
Ik heb het het stukje even opgezocht en bij het inzoomen naar de foto van Fré, dacht ik het begin van een pijl te zien. Maar het kan gewoon ook zo'n licht takje zijn... Ik vind het iig wel opmerkelijk!
Heb ik het nou goed gezien en staan niet alle foto's op de grond? Bij sommigen zou er dan geeneens een pijl kunnen zijn gemaakt op deze manier, denk ik. Hm... Iig, goed gevonden! ::vergroot:: ::ok::
Laten we jabberen joekelen.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 31-03-2006, 11:27:51 »
Een lichte last zou er eerder afvallen lijkt mij...
Een zware last geeft meer weerstand en blijft beter liggen

Ehm, als je het niet goed vast maakt wel inderdaad.
Maar ooit heb ik eens bij natuurkunde geleerd dat hoe meer gewicht je op een vlot legt, hoe groter de kans is dat het zinkt  ::jaja::
Wat vervolgens dus meer kans geeft op het mislukken v/d opdracht(niet verdien van geld).

Offline Matt

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 31-03-2006, 11:35:11 »
hoe zwaarder het gewicht, hoe eerder het zinkt, maar daarbij als het niet zinkt een stuk stabieler.

hoe lichter het gewicht, hoe eerder het eraf valt, bij bv beukende golven op het vlot

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 31-03-2006, 11:38:02 »
hoe zwaarder het gewicht, hoe eerder het zinkt, maar daarbij als het niet zinkt een stuk stabieler.

hoe lichter het gewicht, hoe eerder het eraf valt, bij bv beukende golven op het vlot

Tenzij je het geod vast maakt natuurlijk.
Maar goed, wordt beetje onzinnige discussie zo.
Ik denk dat Roderick de Mol is en Toine is gewoon een heerlijk fanatieke kandidaat die hopelijk ver gaat komen en van mij mag winnen ook.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 31-03-2006, 14:03:52 »
Heel erg goed gevonden Zill, ik heb de dvd vanmorger voor de zoveelste keer gekeken en ik denk dat ik dat stukje toch nog maar een keer ga bekijke,,,, verder lagen er geen takken in deze formatie bij andere foto's?
Keep Watching

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 31-03-2006, 15:40:50 »
nope. Heb ook al gespeurd. Alleen bij Toine.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #192 Gepost op: 31-03-2006, 19:10:17 »
Ik zei in mijn vorige post, dat ik vindt dat Toine nog wel flink aan de lslag moet met mollen, als hij idd de mol is... maar sinds die uitspraak heb ik eens nagedacht en Toine heeft toch wel een aantal mol acties op zijn naar staan, al verdient hij wel geld.

Afl. 1 Opdr. 1 / Speeddate - Geen gemol... maar misschien wel een te perfect antwoord?

Afl. 1 Opdr. 2/3 / Memory - Brug is niks mee te verdienen. Bij de memory laat Toine 2000 euro liggen en vertelt ook nog eens in de biecht dat hij bijna zeker wist waar het lag.

Afl. 2 Opdr. 1 / Vlot - Gaat op vlot staan... misschien toch een bewuste actie om het vlot te saboteren???
Uit de biecht van een ander zou je op kunnen maken dat Toine niet goed roeit in dat bootje. Ik weet de letterlijke quote niet meer, maar het was iets in de trant van: "Chris kan goed roeien, dus gingen wij er ook van uit dat Toine dat kan. Hij is de sportman..."

Afl. 2 Opdr. 2 / Amsterdam - Toine probeert in het begin van de opdracht verwarring te zaaien bij Peggy door te vragen "Of moeten we elke keer naar de bank." Hij doet zijn best vooral tegen vragen te stellen en geen antwoorden te geven op peggy d'r vragen.
Door deze onduidelijkheid trekt Peggy later nog de verkeerde kleur (rood) geld van een paal. Ook aan de start van de opdracht halen ze het geld weg; een verkeerde kleur (groen).
Dus ofwel Toine of Peggy voorkomen dat de andere team al hun geld binnen halen... (Wel weer dubieus dat het lijkt dat Chris 4 zakjes met geld binnen haalt.)

Afl. 3 Opdr. 1 / Boomtoppen - Hij vlucht weg voor M-L, zodat zij Toines foto fout heeft.

Afl. 3 Opdr. 2 / Tango - Ik heb het zelf niet zo gemerkt, maar ik zag in deze topic ergens dat Toine ook mee stuurde naar paar 4, voordat hij heel duidelijk zei toch voor paar 2 te gaan... toen de rest al op 4 zat.

Toine heeft dus wel degelijk gemolt... al haalt hij zelf wel vaak geld binnen. Hierdoor lijk hij niet de mol, andere kandidaten maken meer fouten, maar hij zorgt wel dat er minder geld in de pot komt, dan mogelijk is.

Ik blijf deze week in de pool nog op mijn oude mol, maar om zo 'n hint (de pijl) kan je amper heen en zoals ik hierboven duidelijk heb gemaakt is hij dus in elk geval niet onschuldig.

Zou wel jammer zijn... er vanuit gaand dat Toine de mol is... De productie verpest dan namelijk het perfecte spel van Toine. Bijna iedereen zag hem onderhand als anti-mol, en als deze hint er niet was geweest had ik hem voor de rest van de serie genegeerd als mogelijke mol.
De 4-5-Mol hint was dan heel veel beter... Ondanks dat ik de goede uitleg bij de hint had gevonden, was ik er nog absoluut niet van overtuigd dat die uitleg ook klopte. En hoewel ik vanaf dat moment Yvon als mol had, had het toch weinig met de hint te maken.
Nu laat ik de pool dus waarschijnlijk nog zoals ik hem al ingevuld had, maar ik begin er toch aardig van overtuigd te raken dat Toine het is.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 19:12:13 door Rat »

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 31-03-2006, 19:18:58 »
In het begin vond ik Toine heel verd8... en nu begin ik hem ook (weer) steeds meer te verdenken...
Laten we jabberen joekelen.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 31-03-2006, 23:23:40 »
Zijn er echt nog serieus mensen die Toine verdenken  ::) ;D :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline EchteMol

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 1-04-2006, 09:40:20 »
Toine is wel de MOl!

want hij was degene die sydney had
dat was de plaats waar de mol niet huishield
dus is toine de mol!

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 1-04-2006, 10:27:52 »
Als Toine de mol was, had hij er geen baat bij dat er een fout gemaakt werd bij hem en Liz en dat Liz doorging met haar koffer. De mol wil dan de verste plaats in het spel houden totdat Kuta komt. Toine is dus niet de mol, want A hij ging zelf niet door, en B de verste plaats ging niet door.

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 2-04-2006, 15:38:27 »
Jongens, die ene hint met die tijd, kwam toch op 22:11? Andere dachten een soort vergezochte omgedraaide L I Z Z

Als je nu de online aflevering op 22:11 zet, wie is er dan in beeld? Toine dus..

Toine is de mol!?

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 2-04-2006, 17:22:31 »
Jongens, die ene hint met die tijd, kwam toch op 22:11? Andere dachten een soort vergezochte omgedraaide L I Z Z

Als je nu de online aflevering op 22:11 zet, wie is er dan in beeld? Toine dus..

Toine is de mol!?
Heel erg goed gevonden! Dat zou het inderdaad ook geweest kunnen zijn!

Ik heb trouwens "de pijl" nog even opgezocht en het is echt allen bij Toine! Heel erg verdacht, kan niet anders zeggen. En tsjah het kan wel zijn dan het is om aan te geven
"hier staat de foto"(aangezien de afstanden erg groot waren) maar zo onduidelijk was de foto ook weer niet; bedoel Toine met een rood shirt aan,in een groene (bosrijke) omgeving moet te doen zijn toch...!?
Keep Watching

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #199 Gepost op: 7-04-2006, 22:01:05 »
Het lijkt er sterk op dat Liz op Toine heeft gestemd. In de taxi zegt zij dat ze Toine verdenkt, later in een biecht, na de eerste opdracht van aflevering 5 zegt ze blij te zijn met de info dat Toine de rozen vergat. De kans is dus groot dat ze veel richting Toine heeft beantwoord. Meer dan de kandidaten die allemaal op Peggy stemden.. Liz is er uit, Toine dus niet de Mol?