Volgens mij is Toine de mol. Ik zat al op hem, maar na aflevering 3 wordt het me steeds duidelijker.
- De mol wil dat de tangoers de vrijstelling krijgen, want dan gaat er in ieder geval iemand uit die de mol al drie afleveringen aan het werk heeft gezien. Bovendie komt er zo geen geld in de pot. Toine bemoeide zich er niet echt mee toen de groep naar paar 4 switchte, gelukje voor hem dat ze dat deden, maar ook te verwachten. Toen er eigenlijk al besloten was liet hij nog wel even merken dat hij het er niet mee eens was, zodat hij niet verdacht zou zijn.
- Toine en Mary-Lou vormden een groepje bij de jeugdfoto's. Mary-Lou koos Toine bij foto 1. Als Toine gezegd heeft dat hij niet op die foto stond, maakt Mary-Lou zich heel verdacht bij Toine en had ze beter Richard kunnen zeggen. Toine heeft haar dus waarschijnlijk niet gezegd dat hij op de foto stond. Verder doet hij zelf weer heel erg niet verdacht door de goede foto te kiezen. Maar deze was ook zo duidelijk dat hij het moeilijk fout kon doen.
- Met het 'uitlenen' van jokers kan hij mensen helpen die hem niet verdenken om zo de kans te vergroten dat mensen die hem meer verdenken eruit gaan. Als Frederique later in het spel nog jokers krijgt, heeft ze er minder te besteden. Dat zou ook positief voor de mol zijn, als ze ze tenminste weer teruggeeft...
- Verder viel me op dat hij bij de executies altijd op dezelfde plek zit, nl. rechts achterin. Expres of omdat hij altijd heel relaxed als laatste gaat zitten.
- En dat logo op die jokers bij het invullen van de test viel me ook erg op.