Auteur Topic: Toine is niet de mol!  (gelezen 61766 keer)

Offline Joff

• Forumlid
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #160 Gepost op: 25-03-2006, 17:08:31 »
als toine de mol is dan hij is wel een heel erg koele
geld binnenhalen met de foto's kan ik me nog voorstellen, want dat is maar 500 euro
hij was ook voor paar 2
maar dat zei hij pas toen de anderen al op vier zaten en hij bracht het niet erg overtuigend
ik denk zelf niet dat toine de mol is
maar als hij het wel is, dan vind ik hem wel koel

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 25-03-2006, 17:56:10 »
Als hij koos voor paar 2, was er wel geld bij, maar die twee zouden dan geen vrijstelling krijgen!

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 25-03-2006, 17:59:18 »
toine gaat gewoon winnen! althans dat hoop ik ;D

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #163 Gepost op: 25-03-2006, 18:16:40 »
Hij is iig niet de mol... maar of hij gaat winnen.. vast niet  :P  ;)
I'm a real big goblin..

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #164 Gepost op: 26-03-2006, 12:10:22 »
Als hij koos voor paar 2, was er wel geld bij, maar die twee zouden dan geen vrijstelling krijgen!

Maar als mol heb je toch liever dat er geen geld in de pot komt? Vrijstelling of niet, ze gaan er toch wel een x uit (of blijven over aan het eind, maar ja, dat is nou eenmaal het spel.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline josé2173

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 26-03-2006, 12:26:44 »
Mijn collega viel het volgende op, geen idee of het al op de site staat, zij zegt: Toine is de MOL, want bij het jokersinzetten draait hij als enige het Mol logo naar boven.

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 26-03-2006, 12:28:29 »
 ::oink:: Is me niet opgevallen !
......

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #167 Gepost op: 26-03-2006, 12:51:22 »
Toine is niet de mol, want hij is veel te fanatiek. Misschien is hij gewoon net zo dwangneurotisch als ik en moeten de sjekkels nou eenmaal met logo boven en liefst recht, zodat je het kan lezen en dan precies op de rand van de tafel en dan de laptop er precies tegenaan gedrukt.
The British are not impressed.

Offline atoompje

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 26-03-2006, 12:57:10 »
Volgens mij is Toine de mol. Ik zat al op hem, maar na aflevering 3 wordt het me steeds duidelijker.

- De mol wil dat de tangoers de vrijstelling krijgen, want dan gaat er in ieder geval iemand uit die de mol al drie afleveringen aan het werk heeft gezien. Bovendie komt er zo geen geld in de pot. Toine bemoeide zich er niet echt mee toen de groep naar paar 4 switchte, gelukje voor hem dat ze dat deden, maar ook te verwachten. Toen er eigenlijk al besloten was liet hij nog wel even merken dat hij het er niet mee eens was, zodat hij niet verdacht zou zijn.  
- Toine en Mary-Lou vormden een groepje bij de jeugdfoto's. Mary-Lou koos Toine bij foto 1. Als Toine gezegd heeft dat hij niet op die foto stond, maakt Mary-Lou zich heel verdacht bij Toine en had ze beter Richard kunnen zeggen. Toine heeft haar dus waarschijnlijk niet gezegd dat hij op de foto stond. Verder doet hij zelf weer heel erg niet verdacht door de goede foto te kiezen. Maar deze was ook zo duidelijk dat hij het moeilijk fout kon doen.
- Met het 'uitlenen' van jokers kan hij mensen helpen die hem niet verdenken om zo de kans te vergroten dat mensen die hem meer verdenken eruit gaan. Als Frederique later in het spel nog jokers krijgt, heeft ze er minder te besteden. Dat zou ook positief voor de mol zijn, als ze ze tenminste weer teruggeeft...
- Verder viel me op dat hij bij de executies altijd op dezelfde plek zit, nl. rechts achterin. Expres of omdat hij altijd heel relaxed als laatste gaat zitten.
- En dat logo op die jokers bij het invullen van de test viel me ook erg op.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2006, 12:58:44 door atoompje »

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #169 Gepost op: 26-03-2006, 13:01:24 »
Toine is niet de mol..........

Bij de test was als eerste Milouska aan de beurt...ze zij dat ze Mary-Lou verdenkt...de volgende die aan de beurt was is Mary-Lou...zij verdacht Peggy...en je raad al wie was als 3e aan de beurt....Peggy...Peggy verdacht Richard dus Richard was als 4e...Richard ging eruit dus het stukje waarin hij zei wie hij dacht wie de mol is is er uit geknipt...Maar wie komt na Richard aan de beurt bij de test....Toine...

DUS RICHARD HEEFT OP TOINE GESTEMD

En richard ging eruit...dus Toine is niet de mol
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #170 Gepost op: 26-03-2006, 13:03:03 »
- Verder viel me op dat hij bij de executies altijd op dezelfde plek zit, nl. rechts achterin. Expres of omdat hij altijd heel relaxed als laatste gaat zitten.
Als hij altijd als laatste gaat zitten valt er voor hem niet echt te kiezen dat hij altijd op de plek zit. En als hij altijd als eerste op die plek gaat zitten wil dat ook niet zeggen dat hij de mol is. Ik ga in de trein ook altijd op ongeveer dezelfde plek zitten. Ben ik dan de mol?
The British are not impressed.

Offline EchteMol

• Forumlid
Toine
« Reactie #171 Gepost op: 28-03-2006, 07:54:51 »
Toine is gewoon de mol kanniet missuh
 ::regenboog::

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 28-03-2006, 18:03:09 »
Toine is niet de mol..........

Bij de test was als eerste Milouska aan de beurt...ze zij dat ze Mary-Lou verdenkt...de volgende die aan de beurt was is Mary-Lou...zij verdacht Peggy...en je raad al wie was als 3e aan de beurt....Peggy...Peggy verdacht Richard dus Richard was als 4e...Richard ging eruit dus het stukje waarin hij zei wie hij dacht wie de mol is is er uit geknipt...Maar wie komt na Richard aan de beurt bij de test....Toine...

DUS RICHARD HEEFT OP TOINE GESTEMD

En richard ging eruit...dus Toine is niet de mol
Als richard niet genoeg wist over Toine dan kom je er ook niet! helemaal niet zonder jokers, dus dat zegt niets!
Keep Watching

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #173 Gepost op: 29-03-2006, 10:41:54 »
Als je naar de site www.toinevanpeperstraten.nl gaat zie je dat deze nog steeds under construction is.

Copyright is echter al vanf 2004   :o::oink::!!!! Wel beetje traag... of zou er info op staan die mollenvangers beter niet kunnen lezen ??? ???
Het is niet ongebruikelijk om het domein met je eigen naam te registreren ver voordat je er ook maar 1 letter opzet...

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 29-03-2006, 21:45:42 »
Het is niet ongebruikelijk om het domein met je eigen naam te registreren ver voordat je er ook maar 1 letter opzet...
Mischien wel gereserveerd als naslagwerk voor de Memoires van een Mol !?!  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #175 Gepost op: 30-03-2006, 09:40:41 »
Mischien wel gereserveerd als naslagwerk voor de Memoires van een Mol !?!  ;)

Goeie ::rofl::
Ja dan hebben wij mollenfreaks weer lectuur.

Offline Zillionaire

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 30-03-2006, 12:56:58 »
Oei.... Ik heb een wel heel verdacht plaatje kunnen saven bij herbekijken:
Tijdens de opdracht in de treetops wordt er ingezoomd op de foto van Toine.... (11:40)

Er is een duidelijke pijl gemaakt met takken die even later door het inzoomen niet meer te zien is..... ::oink::

Hint?  of aanwijzing voor de kandidaten waar de foto ligt  ???
Carpe Diem

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 30-03-2006, 13:07:29 »
Knap speurwerk Zilli  ::ok::
Zal vanavond eens ff kijken of ik dit ook kan spotten.
Ziet er nu beetje gefotoshopt achtig uit als ik eerlijk ben  ;)

Maar Toine is wel een erg leuke kandidaat vind ik. Lekker strijdbaar en erg fanatiek. Ik mag dat wel.
 8)

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 30-03-2006, 13:19:05 »
Heb je nog meer van die aanwijzingen bij andere foto's? Misschien waren die pijlen neergelegd voor de fotoneerleggers? Zoiets van hier moet een foto komen, zodat de foto's goed in beeld komen later?

Offline Zillionaire

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 30-03-2006, 13:19:42 »
Nee, de foto is zeker niet gephotoshopped >:(

Bij de volgende kandidaten die naar de foto van Toine kijken(Fréderique en Milouska),  wordt de pijl ook angstvallig buiten beeld gelaten.... ::trots::
« Laatst bewerkt op: 30-03-2006, 14:12:46 door Zillionaire »
Carpe Diem