Auteur Topic: Toine is niet de mol!  (gelezen 61764 keer)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Toine is niet de mol!
« Gepost op: 25-02-2006, 01:03:31 »

Wie is ... Toine?

In dit topic kan jij als molspeurder eens ff vertellen waarom Toine wél of net níet de MOL is. ;D
« Laatst bewerkt op: 21-04-2006, 21:26:11 door Han13 »
Gabriël is de Mol

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 26-02-2006, 15:37:34 »
Als je het introducyiefilmpje van de Karel bij RTL Boulevard bekijkt valt mij het volgende op: op een gegeven moment zegt Karel: "... de Mol kan naast je staan...".
Hierna gaat het beeld naar een aantal deelnemers. Onder andere Toine en kijk eens goed naar zijn blik. Zien we daar een gemeen/geheimzinnig lachje van: ja jongens, ik sta naast jullie.... ;D

Wie weet een kleine hint maar je weet, niets is wat het lijkt! 8)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 26-02-2006, 15:44:34 »
toine is heus niet de mol!

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 26-02-2006, 15:45:54 »
warom niet?  ???

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 26-02-2006, 16:00:57 »
te vanzelfsprekend

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #5 Gepost op: 26-02-2006, 16:04:03 »
Geef argumenten mensen >:(
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 26-02-2006, 16:12:39 »
Geef argumenten mensen >:(

volledig met je eens rennuh

opp dit moment ligt naar mijn idee alles nog open. En ik zie geen reden waarom Toine de mol niet zou kunnen zijn. Juist omdat het te vanzelfsprekend zou kunnen zijn (waarom is dit eigenlijk vanzelfsprekend  ??? mja goed das een andere vraag) is Toine misschien wel de mol. Want je weet.... niets is wat het lijkt....
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #7 Gepost op: 26-02-2006, 16:23:23 »
idd...niets is wat het lijk ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 26-02-2006, 16:47:44 »
Als je naar de site www.toinevanpeperstraten.nl gaat zie je dat deze nog steeds under construction is.

Copyright is echter al vanf 2004   :o::oink::!!!! Wel beetje traag... of zou er info op staan die mollenvangers beter niet kunnen lezen ??? ???

Offline Tessiejj..

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9 Gepost op: 26-02-2006, 16:51:02 »
Als je naar de site www.toinevanpeperstraten.nl gaat zie je dat deze nog steeds under construction is.

Copyright is echter al vanf 2004   :o::oink::!!!! Wel beetje traag... of zou er info op staan die mollenvangers beter niet kunnen lezen ??? ???
Ja, dat was me ook al opgevallen,  ::oink::
Ik denk niet dat er info op staat die we beter niet kunnen lezen, dat mogen ze er volgens mij er pas op zetten als de uitzendingen afgelopen zijn.
......

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 26-02-2006, 16:54:53 »
Ja als deelnemers hun mondje voorbijpraten gaat ze dat € 25.000 kosten. Das niet niks  ::)
Wanneer is de serie eigenlijk opgenomen? Dacht zelf rond september. Op VipSpotting is ie op 07-09 gespot in A'dam...

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 26-02-2006, 16:59:55 »
Ja als deelnemers hun mondje voorbijpraten gaat ze dat € 25.000 kosten. Das niet niks  ::)
Wanneer is de serie eigenlijk opgenomen? Dacht zelf rond september. Op VipSpotting is ie op 07-09 gespot in A'dam...
Zo dat is nogal wat ::oink:: Das zeker niet niks nee
Ik weet niet precies wanneer de serie is opgenomen, maar volgens mij was het rond oktober
......

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 26-02-2006, 19:56:40 »
Nee het is opgenomen in oktober

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 26-02-2006, 20:47:58 »
Nee het is opgenomen in oktober

ok bedankt voor de info. Wellicht als we de precieze data hebben zou je wellicht via vipspotting.nl kunnen kijken wie al "te vroeg" in Nederland waren  :D Met andere woorden... wie zijn de eerste afvallers. Maar das wel geluk hebben dan natuurlijk  ;)

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 26-02-2006, 20:51:06 »
ok bedankt voor de info. Wellicht als we de precieze data hebben zou je wellicht via vipspotting.nl kunnen kijken wie al "te vroeg" in Nederland waren  :D Met andere woorden... wie zijn de eerste afvallers. Maar das wel geluk hebben dan natuurlijk  ;)
Ja, maar dan is het gelijk en stuk minder leuk om naar te kijken, als je al weet wie de afvallers zijn, vind ik tenminste
......

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 26-02-2006, 21:06:23 »
Ja Tessjie op zich heb je daar een punt, maar als je dat vind hoef je natuurlijk ook de hints e.d. niet op te sporen/op te lossen  ::). Als je er dan achter komt na 3 afleveringen wie het is heb je precies hetzelfde!

Maar wees gerust, heb al verschillende personen gechecked en de meeste komen er niet eens op voor  ::ok::

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 26-02-2006, 21:26:02 »
Ik vind het juist wel leuk om die hints op te lossen, maar iedereen op dit forum denkt altijd veel te moeilijk, terwijl het juist heel voordehand ligt meestal :P

Hoe heb je dat gechekt dan ? ???
......

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #17 Gepost op: 27-02-2006, 03:16:04 »
Nee, dat werkt niet. Net als vorig jaar zijn de afgevallen kandidaten niet eerder teruggekeerd, maar gewoon opgevangen in een hotel/zwembad/vakantieparadijs.
The British are not impressed.

Offline MrJasper

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 27-02-2006, 11:26:28 »
Mijn Theorie waarom Toine de mol is:

De Olympische winterspelen zijn net afgelopen. Zoals Mart en Evert bij de sluitingsceremonie al meldden, NOS was er met een klein, beperkt groepje in Italië. Ik denk dat ze Toine graag mee naar Turijn genomen hadden als hij zelf niet aangegeven zou hebben dat hij níét mee wou. En waarom denk ik nou dat hij de mol is. Nou, ik denk dat hij bij de NOS heeft aangegeven dat hij liever in Nederland blijft omdat hij in oktober ook al naar Argentinië is geweest voor Wie is de Mol. Ik denk dat hij wél naar Turijn zou zijn gegaan als hij maar kort in Argentinie had gezeten, dus een paar dagen, en dan af zou vallen. Maar hij heeft aangegeven niet mee te willen, dus ik vermoed dat hij een langere periode van stal is geweest met WIDM. Of hij is ver gekomen in de serie, óf hij is de Mol.....

En daarom deze, nog vage theorie, maar ik moest toch argumenten hebben  ::jaja::

:P

Groeten, Jasper 

(ik denk dat ik deze theorie aan moet passen als het klopt wat Daedalus net zegt :p)
« Laatst bewerkt op: 27-02-2006, 11:28:00 door MrJasper »

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 27-02-2006, 11:28:40 »
Nee, dat werkt niet. Net als vorig jaar zijn de afgevallen kandidaten niet eerder teruggekeerd, maar gewoon opgevangen in een hotel/zwembad/vakantieparadijs.

Ok Daedalus, dat is goede info  ::ok::.!! Het heeft dan idd totaal geen zin.

Voor Tessjjie: als je google't naar Toine van Peperstraten kom je ook een link naar de site Vipsotting tegen. Daar staan data vermeld van bn'ers waar ze gespot zijn. Als je de data weet van begin en eind van de opnames en een deelnemer zou al gespot zijn in Holland in die periode, weet je dat dat een voortijdig afvaller is.
Maar zoals Daedalus al aangaf... dit werkt niet. :P