Auteur Topic: Wat was jouw belevenis van de dag?  (gelezen 179671 keer)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Wat was jouw belevenis van de dag?
« Gepost op: 6-03-2006, 15:46:15 »
In dit topic kan je gewoon zetten wat je belevenis was van de dag.

Dit was erbij mij gebeurd;

We moesten voor school een THT onderzoek doen, voor de mensen die niet weten wat dat is zoek maar op google. Voordat onderzoek moesten we 2 pakjes worst hebben (maakt niet uit wat voor) met de zelfde THT datum. Iemand uit mijn groepje ging die worst halen. Hij vraagt aan mij geld voor de worst en ik ben natuurlijk niet te beroerd om die 3 euro te betalen. Maar ik had geen 3 euro dus geef ik hem een briefje van 5. komt ie terug met 1 pakje worst. zeg ik we moeten er 2 hebben gaat ie weer terug koopt ie ander soort worst :(. gaat ie nog een × terug, haalt dan een worst met een verkeerde THT en een flesje drinken, van mijn geld >:(
ik dik boos. Dacht ik ik neem die verkeerde pakjes worst mooi mee naar huis heb er voor betaald. Maar ik moest ook nog het goede pakje kopen. Ik dus naar de winkel, pak de goede worst, word ik bij de kassa aangehouden omdat ik nog 2 pakjes worst had >:(. dachten ze dat ik die had gestolen. maar gelukkig mocht ik toen na 5 min weer weg :D
ik werd nog 1× aangereden door een fietser, 2× bijna door een auto en de ketting ging eraf maar dat is weer een ander verhaal.

ohja het ergste nog van de dag ik zou lieke vandaag niet bellen.  :(
« Laatst bewerkt op: 14-09-2009, 09:35:52 door Swifty, Reden: titel aangepast »
Menno is gek

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2006, 17:13:12 »
lekker daggie hoor k alweer menno! :P
ik ben vanmorgen op me b*k gegaan haha op de stoep voor de deur... tsjah t was gladjes hea en lollygirl moet weer zo nodig haar laarzen met hakken aandoen  ::trots::
Keep Watching

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #2 Gepost op: 7-03-2006, 18:36:55 »
Vandaag had ik 3 keer de hik. hoezo niks boeiends meegemaakt

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #3 Gepost op: 7-03-2006, 20:18:03 »
ik heb geen rekeningen gekregen  :) :) :)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2006, 21:38:03 »
We hadden vandaag pw en toen was iedereen klaar en de parallelklas mocht weg toen ze het pw afhadden dus wij vroegen mogen we weg?.. maar die leraar zei van niet dus iedereen boos, want die anderen mochten wel weg en ik dacht ja tis goed met hem... ik ben er vandoor, dus ik liep rustig de klas uit ervan uitgaande dat er vast iemand anders zou volgen: niet dus... stond ik daar ineens in me uppie in de gang  :-[ :-\\ mja toen ze doorhadden dat ik dus weg was mocht de rest van de klas ook weg  :D wat vonden ze me toch weer aardig  ::)
I'm a real big goblin..

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2006, 22:55:12 »
lekker daggie hoor k alweer menno! :P
ik ben vanmorgen op me b*k gegaan haha op de stoep voor de deur... tsjah t was gladjes hea en lollygirl moet weer zo nodig haar laarzen met hakken aandoen  ::trots::

Je had beter gewonen laarzen aan kunnen doen!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #6 Gepost op: 17-03-2006, 13:36:46 »
ik ga misschien van sgool gestuurd worden omdat ik te vaak lessen skip >:(
ik ga niet een heledag op sgool zitten om te msnen  >:(
Menno is gek

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #7 Gepost op: 17-03-2006, 14:44:59 »
Ik ben naar de markt geweest...was al heel lang geleden ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #8 Gepost op: 19-03-2006, 18:15:12 »
Onze GEWELDIGE politiemensen! Wat een stel helden bij elkaar...  ::ohno::
De veiligheidscoordinator van FC-Utrecht reed tussen de bussen van de supporters in. Komt er een motoragent vertellen dat hij er tussen uit moet, maar hij rijdt altijd tussen de bussen, want het is een veiligheidscoordinator! Dus de motoragent wordt kwaad en begint driftig te gebaren en gebaren te maken dat hij een boete krijgt, dat had hij dus beter niet kunnen doen! Onze hele bus sloeg op tilt. Aangekomen in Rotterdam kreeg de desbetreffende agent dus een aantal verwensingen naar zijn hoofd! Meneer wordt bang, en wat denk je!, Komt er een peleton ME aan, om onze groep in bedwang te houden... Manman wat een Held die kerel! en zijn overige "collega`s"  >:(..........

Nee, ik geloof niet dat ik de politie ooit nuttig ga vinden.... ::ohno::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2006, 09:26:13 »
er was gistern toch egt zo iets leuks gebeurd
we gingen met sgool naar het oorlogsmuzeum overloon
daar heb je een eeuwige vlam ter nagedachtennis van de overleden in de 2de wereld oorlog
er lagen daar allemaal muntjes op de grond dus wij dachten wij gooien er ook 1tje
zo'n jongen uit mijn klas flipt zo het muntje richting de vlam
op de vlam, vlam uit  ::rofl:: ::rofl::

ik kwam niet meer bij, de tranen liepen over me wangen van het lachen
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #10 Gepost op: 12-04-2006, 17:32:37 »
Ik had een natte tas!  ::oink::
Het zat namelijk zo: ik neem altijd een fles water mee en dan in mijn tas en de tas soms achterop de fiets, nu dus ook. Kom ik bij mijn kluisje, wil ik mijn boeken pakken: fles bijna leeg, tas nat goh waar zou het water van me fles zijn gebleven al mijn boeken dus zeiknat, er lag gewoon een plas in mijn tas. Heb dus de hele dag met een plastic tasje rondgelopen door school en de boeken die niet te nat waren telkens uit mijn tas gehaald en op mijn tafel uitgestald.
Het ergste nog was dat ik een map heb waar de meeste belangrijkere spullen inzitten, en die was dus echt drijfnat en alles wat erin zat ook  :-\\
Nou dat was het wel zo'n beetje  ;) ;)
I'm a real big goblin..

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #11 Gepost op: 13-04-2006, 12:25:54 »
ik had net engels en toen moest je een verhaaltje voorlezen maar dat wou ik niet dus ging ik onder de tafel zitten :), zodat de lerares me niet zag en me oversloeg. helaas moest ik toen toch voorlezen :(
Menno is gek

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #12 Gepost op: 13-04-2006, 13:52:38 »
ik had net engels en toen moest je een verhaaltje voorlezen maar dat wou ik niet dus ging ik onder de tafel zitten :), zodat de lerares me niet zag en me oversloeg. helaas moest ik toen toch voorlezen :(

je moet ook op de toilet gaan zitten  ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #13 Gepost op: 13-04-2006, 13:57:59 »
Mijn belevenis van gisteren; Ik ben mezelf TOTAAL verloren... Ik had mezelf niet meer in de hand.. dat is me nog nooit gebeurd  ::schaam::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #14 Gepost op: 13-04-2006, 18:01:45 »
ik had mezelf vandaag ook niet in de hand :-[....ik was vos bij de vossenjacht en ging verkleed als zo'n gemoedelijke Antilliaanse...ik was echter zo in mijn rol dat kinderen me niet eens herkenden ::schaam::

maar het werd nog erger...mijn naam was che che kule en dat riep ik dus de hele tijd.. en net nam ik de telefoon op en toen zei ik met che che kule :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #15 Gepost op: 15-04-2006, 18:25:34 »
Mijn afdelingsleiders lachten mij uit  ::oink:: ::) ::rofl::
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #16 Gepost op: 15-04-2006, 23:07:03 »
Eigenlijk niks beleeft vandaag

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #17 Gepost op: 16-04-2006, 16:55:29 »
Ik heb rondgehuppeld als paashaas voor mn nichtjes van 4 en 1 jaar oud jong, ik werd niet herkend door ze 8)... heb meegezocht naar t zilveren ei en ben daarbij zeiknat geworden en zaaaaaaaaaaalig gegeten ::tandpastasmiley::

en nu ben ik moe ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #18 Gepost op: 16-04-2006, 17:00:17 »
Ik heb gegeten en nu ben ik alweer moe. Zwaar leven hierzo.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #19 Gepost op: 16-04-2006, 17:34:49 »
ik heb vandaag lekker in het zonnetje gelegen, met mijn voetjes in de vijver. daarna heb ik amstelgoldrace gekeken 8) 8)
Menno is gek