Auteur Topic: The Amazing Race  (gelezen 13278 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
The Amazing Race
« Gepost op: 7-03-2006, 17:09:06 »

Na Expeditie Fictie verschijnt er nu een nieuwe fictiereeks!

Concept:
In deze fictieve versie van het Amerikaanse tv programma The Amazing Race, gaan elf teams van twee de strijd met elkaar aan. Ze reizen de wereld rond om opdrachten uit te voeren en als eerste over de finish te lopen! Gaandeweg zullen er verschillende teams afvallen, maar één team zal als winnaar uit de bus komen!

JIJ kan mee bepalen welk team dat zal zijn! Elke aflevering verschijnen er namelijk een aantal polls, waarin jij kan stemmen en op die manier dus mee beslist wat er met welk team zal gebeuren! De meest voor de hand liggende vraag is uiteraard 'Welk team komt als eerst aan?'. Het team dat dan de meeste stemmen krijgt, zal die aflevering als eerste aankomen! Maar er zijn ook tal van andere vragen die allerlei invloeden op het spelverloop zullen hebben!

Teams kiezen:
Maar om te beginnen moeten er uiteraard kandidaten gekozen worden! Er zijn verschillende aanmeldingen binnen gekomen! Uit alle kandidaten van voorbije reality reeksen, werden mensen geplukt en bij een ander in een team gezet. De teams hebben een speciale band. Er zijn namelijk verschillende categorieën waarin je kandidaten mag gaan kiezen.
Hierdoor wordt al meteen duidelijk dat het om een fictieve reeks gaat. Zo zal je zien dat bijvoorbeeld Astrid van de 4e Nederlandse mol en Judge van Expeditie Robinson 2003 in de categorie broer en zus staan.
De reality kandidaten worden zo allemaal met een andere reality kandidaat in een bepaalde categorie gestoken. Zij zijn de personages van deze The Amazing Race. Fictieve personages! Wat hier over hen geschreven zal worden weerspiegeld uiteraard niet hoe zij in het echte leven zijn!

Vanaf nu kan je elke week in een poll stemmen op jouw favoriete team! Het team dat na een week de meeste stemmen heeft gekregen, worden alvast deelnemers van The Amazing Race.

Presentator kiezen:
Naast kandidaten ben ik ook nog op zoek naar een geschikte presentator. In een poll zal je tien kandidaten van verschillende reality shows zien. Stem in deze poll op de presentator die je liever NIET ziet presenteren! Zo zal er elke week iemand van de tien presentatoren afvallen, tot er maar eentje overblijft: dé presentator van The Amazing Race!

Hopelijk beleven jullie hier veel plezier en komen er veel stemmen binnen!  ::ok::


Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: The Amazing Race
« Reactie #1 Gepost op: 7-03-2006, 18:48:43 »
Ik snap er niet veel van, maar het is dus geen spel gespeeld door mensen hier op realetynet, alleen wij kiezen die dingen die er gaan gebeuren.
Laat je snor staan !!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race
« Reactie #2 Gepost op: 7-03-2006, 19:00:51 »
Ik snap er niet veel van, maar het is dus geen spel gespeeld door mensen hier op realetynet, alleen wij kiezen die dingen die er gaan gebeuren.

je snapt het dus wel ;)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race
« Reactie #3 Gepost op: 7-03-2006, 19:07:31 »
Ik snap er niet veel van, maar het is dus geen spel gespeeld door mensen hier op realetynet, alleen wij kiezen die dingen die er gaan gebeuren.
De mensen van realitynet zelf spelen niet mee, maar bepalen wel mee wat er in de afleveringen gaat gebeuren. Als voorbeeld kan je kijken bij Expeditie Fictie (de link staat in de eerste post).

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: The Amazing Race
« Reactie #4 Gepost op: 7-03-2006, 22:22:48 »
Shandinella & Paulo hadden een Tweeling moeten zijn ::jaja::

Offline Schmiel

  • Forumlid
Re: The Amazing Race
« Reactie #5 Gepost op: 8-03-2006, 17:11:00 »
Ik snap er niet veel van, maar het is dus geen spel gespeeld door mensen hier op realetynet, alleen wij kiezen die dingen die er gaan gebeuren.
::zwaai:: ::trots:: ::regenboog::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race
« Reactie #6 Gepost op: 8-03-2006, 20:03:25 »
Cool, ik heb exp. fic. ook helemaal meegeleefd  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2006, 12:52:41 »
Trouwens, die trailer doet het bij mij (niet meer)  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: The Amazing Race
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2006, 13:46:31 »
Bij mij doet ie het nog wel hoor

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Amazing Race
« Reactie #9 Gepost op: 11-03-2006, 20:18:00 »
Dit is leuk!  ::ok::
Tot wanneer loopt deze stemronde? Ik ben benieuwd welk koppel er nu toegevoegd gaat worden en welke presentator eruit vliegt!  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race
« Reactie #10 Gepost op: 11-03-2006, 20:19:57 »
Elke week een stemronde. Dus ik vrees dat we nog tot volgende zaterdag moeten wachten!  :-\\ (ik ben ook benieuwd)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Amazing Race
« Reactie #11 Gepost op: 11-03-2006, 20:21:38 »
Kun jij eigenlijk wel de tussenstand zien?  ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race
« Reactie #12 Gepost op: 11-03-2006, 20:22:26 »
Ja  ::hypocriet::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race
« Reactie #13 Gepost op: 11-03-2006, 20:27:00 »
Elke week een stemronde. Dus ik vrees dat we nog tot volgende zaterdag moeten wachten!  :-\\ (ik ben ook benieuwd)
tja, je had al gezegt dat het in mei kwam  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race
« Reactie #14 Gepost op: 11-03-2006, 20:28:20 »
Dan moet het verhaal beginnen ja. Nu is allemaal nog selectierondes enzo.  8)
En als WIDM gedaan is, kan ik me op het schrijven hiervan storten!  ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Amazing Race
« Reactie #15 Gepost op: 11-03-2006, 20:30:39 »
Super!  ::ok:: En begrijp ik het goed dat we dan telkens weer mogen kiezen wie eruit gegooid wordt?  ;D Eerst week voor week een groep samenstellen om hem vervolgens week voor week weer af te breken?  ;D  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race
« Reactie #16 Gepost op: 11-03-2006, 21:25:00 »
Dat begrijp je goed! Maar naast bepalen wie er uit zal vliegen, beslis je ook over andere dingen.

Zo beslisten Da Wizz, Eck en Jutta in Expeditie fictie bijvoorbeeld dat deze vrouw de expeditie voortijdig moest verlaten:


Dat deze man zijn voeten in het kampvuur verbrand en naar het ziekenhuis moest:


En dat deze vrouw mij vermoordde  ::oink::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race
« Reactie #17 Gepost op: 11-03-2006, 22:22:43 »
Wisten wij veel dat degene die stout was jou ging vermoorden  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: The Amazing Race
« Reactie #18 Gepost op: 11-03-2006, 22:25:00 »
ze lijkt wel wat op rafaella  ::)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race
« Reactie #19 Gepost op: 11-03-2006, 22:30:28 »
Wisten wij veel dat degene die stout was jou ging vermoorden  ;D
Lieve mensen moorden niet!!  >:(