Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 420488 keer)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #380 Gepost op: 9-04-2010, 21:22:02 »
wie heeft dwdd gezien daarnet? bij luckytv hoorde je een liedje. wie weet wie dat zingt?

Nog niet gezien, ik zal er vannacht opletten bij de late uitzending ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #381 Gepost op: 9-04-2010, 23:22:02 »
Trouwens, in de categorie liedjes van vroeger: wie weet welke ik bedoel als ik het heb over een nummer van eind jaren 90 met 'hello, good morning, how are you' (en dan deden we er altijd 'koekoek' achteraan)? Er zat zo'n aanstekelijk deuntje onder maar ik kan het niet terugvinden. :-[
Tell me what your telescope says

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #382 Gepost op: 9-04-2010, 23:46:00 »
van um   the sound of music?
onee volgens mij bedoel je deze:


tenminste eerst hit bij youtube op hello good morning how are you ::rofl::

ik dacht aan die ene van de trap

hier dacht ik aan:
« Laatst bewerkt op: 10-04-2010, 00:10:27 door Vieffan »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #383 Gepost op: 10-04-2010, 00:06:42 »
Trouwens, in de categorie liedjes van vroeger: wie weet welke ik bedoel als ik het heb over een nummer van eind jaren 90 met 'hello, good morning, how are you' (en dan deden we er altijd 'koekoek' achteraan)? Er zat zo'n aanstekelijk deuntje onder maar ik kan het niet terugvinden. :-[

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Dat moet deze zijn ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #384 Gepost op: 10-04-2010, 00:09:55 »
Hee! die had ik ook, maar bij mij deed ie het blijkbaar niet ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #385 Gepost op: 10-04-2010, 09:42:53 »
Bedankt Vieffan en Daisy, die bedoelde ik ja!  ::jaja::
Stom natuurlijk, ik had nog niet op Youtube gekeken, alleen maar gezocht naar lyrics... Maar het gekke was ook, dat ik me het liedje na meer dan 10 jaar nog bijna woordelijk kon herinneren! Inclusief die gekke koekoek.
Tell me what your telescope says

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #386 Gepost op: 22-04-2010, 08:29:33 »
Trouwens, in de categorie liedjes van vroeger: wie weet welke ik bedoel als ik het heb over een nummer van eind jaren 90 met 'hello, good morning, how are you' (en dan deden we er altijd 'koekoek' achteraan)? Er zat zo'n aanstekelijk deuntje onder maar ik kan het niet terugvinden. :-[
dit is het originele uit de film ,singing in the rain,

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #387 Gepost op: 23-04-2010, 22:58:27 »
Ha merci hiervoor  ::bravo:: Kelly ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::  ,  ::zwaai::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #388 Gepost op: 26-04-2010, 11:12:54 »
Hallo,

Ik ga hier weg. Met sommige mensen heb ik al e-mail-adressen uitgewisseld. Met de mensen die dat ook nog willen: ik ben hier tot vanavond 24:00.

Stuur me voor die tijd een pm, en anders: het ga jullie goed! ;) 
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #389 Gepost op: 26-04-2010, 17:03:41 »
Hallo,

Ik ga hier weg. Met sommige mensen heb ik al e-mail-adressen uitgewisseld. Met de mensen die dat ook nog willen: ik ben hier tot vanavond 24:00.

Stuur me voor die tijd een pm, en anders: het ga jullie goed! ;) 

Het ga je goed Ootje, fijn je (virtueel) gekend te hebben ::bravo::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #390 Gepost op: 26-04-2010, 21:42:16 »
Hallo,

Ik ga hier weg. Met sommige mensen heb ik al e-mail-adressen uitgewisseld. Met de mensen die dat ook nog willen: ik ben hier tot vanavond 24:00.

Stuur me voor die tijd een pm, en anders: het ga jullie goed! ;) 

Jammer dat je weg gaat ootje ;). Jammer dat het allemaal zo moet.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #391 Gepost op: 26-04-2010, 21:45:27 »
Jammer hoor, maar dat had ik al laten weten.

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #392 Gepost op: 27-04-2010, 15:47:17 »
Hallo,

Ik ga hier weg. Met sommige mensen heb ik al e-mail-adressen uitgewisseld. Met de mensen die dat ook nog willen: ik ben hier tot vanavond 24:00.

Stuur me voor die tijd een pm, en anders: het ga jullie goed! ;) 
???
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #393 Gepost op: 27-04-2010, 19:28:05 »
even OT:

Bij wielerwedstrijden doen grote ploegen mee, Lotto, Lampre, Rabobank, Milram, Radio Shack, noem maar op.

Al die teams hebben hun eigen ploegleidersauto in de koers, met het nodige materiaal. Maar er rijden ook ''neutrale'' materiaalwagens mee (1 of meerdere, afhankelijk van de grootte van de koers).

Stel nou dat die een wiel of ander materiaal aan een wielrenner gevan, wordt dat dan verrekend met de deelnemende ploeg waartoe de coeureur behoort, of komt dit voor rekening van de organisator? Ik bedoel: alle onderdelen kosten geld.

Ik meen gte weten dat deelnemen aan een koers een ploeg ook inschrijfgeld kost, en ik kan me zo voorstellen dat die neutrale materiaalwagens onder meer daaruit bekostigd worden.

Gewoon een gekke vraag, maar als het kan, graag een serieus antwoord.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #394 Gepost op: 28-04-2010, 12:38:03 »
Dat is inderdaad een hele goede vraag. Ik mag mij zelf wel een behoorlijke wielerfan noemen, maar ik zou het werkelijk niet weten! Het enige dat ik wel weet is dat bijv. de rondearts alle 'reparaties' opschrijft, maar zelfs daar weet ik niet van of die in rekening worden gebracht of dat de organisator daar zelf voor moet opdraaien... Ik kan me helaas ook niet herinneren zoiets ooit te hebben gehoord op tv...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #395 Gepost op: 5-07-2010, 11:17:24 »
kan iemand mij helpen met het volgende: ik gebruik vaak de apple imac om te surfen op het web.  als ik uitzendingen van tv. wil kijken dan geeft ie dit aan:

-De pagina 'Player omroep.nl' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.-

mij zegt het niets en weet niet wat ik moet doen om programma's te kijken.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #396 Gepost op: 5-07-2010, 15:13:25 »
kan iemand mij helpen met het volgende: ik gebruik vaak de apple imac om te surfen op het web.  als ik uitzendingen van tv. wil kijken dan geeft ie dit aan:

-De pagina 'Player omroep.nl' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.-

mij zegt het niets en weet niet wat ik moet doen om programma's te kijken.

Ik ben niet echt bekend met een Apple, maar heb even gezocht voor je. Er zijn meer mensen met dit probleem. ;)

Een oplossing voor je probleem is het downloaden van Flip4Mac WMV Dit programma vervolgens installeren. Dan je browser (Safari?) even dichtdoen en opnieuw openen en dan zou je de fimpjes via uitzending gemist wel moeten kunnen zien.

Hoop dat het helpt.
Geniet nooit met mate...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #397 Gepost op: 5-07-2010, 16:18:38 »
 ::ok:: ik ga het meteen proberen. bedankt meneer test.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #398 Gepost op: 5-07-2010, 16:56:34 »
Naar aanleiding van Andere Tijden van 4 juli 2010, ben ik op zoek naar de naam van een wereldbeker. Niet de Jules Rimet-cup, niet de naam van de huidige wereldbeker voor landenteams, maar die van de vroegere wereldbeker voor clubteams, onder meer door Feijenoord en Ajax gewonnen, begin jaren 70.


Voor zover ik heb kunnen vinden, had deze trofee de naam van Henri Delauney gekregen, maar dat kan ik niet goed terugvinden.

Hieronder een afbeelding van de cup die ik bedoel.
« Laatst bewerkt op: 5-07-2010, 16:58:48 door Bodejos »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #399 Gepost op: 6-07-2010, 10:03:06 »
Volgens mij is het niet de Coupe Henri Delauney. De Coupe Henri Delauney is, zover ik weet, namelijk de beker die op het EK-voetbal wordt uitgereikt!

Tijdens het zoeken naar een bevestiging hiernaar, ben ik 2 mogelijke namen tegengekomen: gewoon 'Wereldbeker' en 'Coupe internationale'... Maar echt duidelijk hoe deze beker heet werd het niet.
Ich bin ein Bärliner!