Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 420477 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #420 Gepost op: 14-08-2010, 12:24:48 »
Hij is intussen besteld, op een NL-internetsite.

Verzendkosten in Duitsland maakten het toestelletje zo duur, dat ik beter in NL de hogere aanschafprijs kon betalen, waarbij de verzendkosten een stuk lager waren. Ze waren op ebay.DE ook voor 2 euro te koop, maar dan waren ze niet nieuw. En je weet dan nooit wat er dan mee gebeurd is.

Duitsland: aanschafprijs 16,90, einzel-zuschlag 2,50, plus verzendkosten 19.90. Ofwel, per 2: alles bij elkaar 54 euro, dan vervalt de toeslag voor het bestellen van slechts 1 artikel.

NL: aanschafkosten 20 euro, verzendkosten 6,95. Broer heeft er ook een besteld. Samen dus 46,95, ofwel 23,50 per stuk.


Het is overigens wel de omgedraaide wereld: wil je eerst een toestel met alles erop en eraan, met een camera met zoveel mogelijk megapixels, mp3speler, en noem maar op, gaan we dan zoeken naar een toestel waar eigenlijk niets speciaals op zit............

voor wie nieuwsgierig is: Simvalley RX80, pico, v.3.


Probeer dat merk maar eens in NL te pakken te krijgen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #421 Gepost op: 18-08-2010, 21:15:46 »
Intussen heb ik hem in huis,en het ding voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Ja, zeggen mensen dan: in een tijd waarin je smartphone nog meer kan dan je vorige exemplaar, wat moet je dan met een minitelefoontje dat alleen kan bellen en sms-sen?

Juist ja, daarom heb ik hem dus ook.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #422 Gepost op: 18-08-2010, 23:06:03 »
Ik heb ook nooit begrepen waarom een GSM meer moet kunnen als bellen. SMS-en vind ik al overbodig. Voice mail ook.
Ik heb nog steeds mijn oude trouwe Nokia en als ik niet opneem ben ik er niet of misschien wel.  ::rofl::
En alleen mijn eigen familie heeft mijn nummer.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #423 Gepost op: 18-08-2010, 23:49:26 »
sms vind ik wel heel handig, ik ben niet zo'n beller en sms dus graag. Dan hoeft die gene ook niet perse direct beschikbaar te zijn.
Verder gebruik ik mijn telefoon ook nergens voor, al zou ik internet nog handig kunnen vinden. Ok mss gewoon leuk. Dan kan ik lekker in college op 't forum ^^.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #424 Gepost op: 19-08-2010, 07:47:41 »
Joepie eindelijke medestanders! Ik vind dat mijn gsm alleen maar de functie bellen en sms-sen hoeft te hebben. Meer gebruik ik toch niet!
En ook ik blijf trouw aan mijn oude vertrouwe nokia van tig jaar oud... :D ::ok:: :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #425 Gepost op: 19-08-2010, 12:16:12 »
Voor de nieuwsgierigen:

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #426 Gepost op: 19-08-2010, 13:54:01 »
Ik heb ook zo`n dingetje waar ik alleen maar mee bel en sms en die ik als wekker gebruik. Alleen het lezen van sms'jes gaat wat minder; de letters lijken net tetra-blokjes. (Ik heb hem ook alleen maar van een uitkijktoren laten vallen.)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #427 Gepost op: 19-08-2010, 14:13:38 »
Zelfs SMS-en vind ik al overbodig. Ik doe t nooit en kan t ook niet.

Maar hij is wel mooi Jos

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #428 Gepost op: 19-08-2010, 20:55:12 »
Simvalley heeft ook de gebruikelijke luxe telefoons hoor, maar laat dit nou net een hebbedingetje zijn.

Vanmorgen werd ik op mijn werk gebeld, en toen ze me zagen bellen met ogenschijnlijk niets in mijn hand, wilde iedereen hem van nabij bekijken.

En ik moest hem meteen voor ze bestellen, ik heb de de website gegeven. En de raad om meer spullen tegelijk te bestellen, dan drukken ze daarmee de verzendkosten.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #429 Gepost op: 20-08-2010, 01:31:13 »
Ik heb eens ooit met een rolcentimeter aan mijn oor lopen "bellen" in de Praxis, en had t ding 10 cm uitgeschoven als antenne.
Kwam er ook iemand vragen waar ik hem gekocht had. ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #430 Gepost op: 30-08-2010, 21:24:29 »
Hoe zorg ik er ook alweer voor dat als ik een ' en een e typ er automatisch é komt te staan. Ik krijg 't op m'n werk maar niet aan de praat.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #431 Gepost op: 30-08-2010, 21:35:04 »
gewoon die ' en meteen gelijk die e   é

of alt 130

http://duena.telenet.be/ALT_toetsen_lijst.htm
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #432 Gepost op: 30-08-2010, 21:46:55 »
Hoe zorg ik er ook alweer voor dat als ik een ' en een e typ er automatisch é komt te staan. Ik krijg 't op m'n werk maar niet aan de praat.
Het heeft iets te maken met instellingen op je computer. Ik zou persoonlijk niet weten hoe je het aanpast, ik wil het ook graag veranderen :P.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #433 Gepost op: 30-08-2010, 21:49:38 »
Hoe zorg ik er ook alweer voor dat als ik een ' en een e typ er automatisch é komt te staan. Ik krijg 't op m'n werk maar niet aan de praat.

Je toetsenbordinstellingen op VS-internationaal zetten en de taal op Engels. Via je configuratiescherem -> Regionale Instellingen -> tabblad Talen -> knop Details
« Laatst bewerkt op: 30-08-2010, 21:58:04 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #434 Gepost op: 30-08-2010, 23:06:55 »
als het goed is doet hij het nu.  hm... nee...  'e

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #435 Gepost op: 31-08-2010, 20:38:17 »
je moet het tekentje onder de " hebben naast de enterknop 
« Laatst bewerkt op: 31-08-2010, 20:41:13 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #436 Gepost op: 31-08-2010, 20:44:38 »
De ' en " staan bij mij op een toets ::)

Ik zal 't morgen eens op m'n werk testen, 't was vandaag te druk, dus ik heb er niet aan gedacht.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #437 Gepost op: 9-09-2010, 14:58:19 »
Mijn werkbalk is weg als ik op internet ben en de browser is weg zolang ik de muis niet bovenin t scherm zet.Wat moet ik doen om dit alles weer goed te krijgen?
Ook de letters zijn groter als normaal.Mij pc heeft 11 dagen uitgestaan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #438 Gepost op: 9-09-2010, 15:30:46 »
letters kun je waarschijnlijk aanpassen door op ctrl te drukken en het wieltje van je muis te bewegen.
welke browser heb je? waarschijnlijk kun je de internetbalk terug krijgen door als je hem ziet op rechtermuis knop te drukken en bv hem te locken. Moet je kijken wat je allemaal voor mogelijkheden hebt.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #439 Gepost op: 9-09-2010, 22:15:25 »
Bedankt mijn letters hebben hun normale grootte weer. De rest wil niet lukken.