Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 420716 keer)

Online Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #440 Gepost op: 9-09-2010, 22:36:50 »
Heb ik tenminste ergens mee kunnen helpen :)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #441 Gepost op: 9-09-2010, 22:40:07 »
En de rest heb ik met F11 ook weer terug.Thanx

Online Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #442 Gepost op: 13-10-2010, 22:23:12 »
Weet iemand een goed programma waarmee ik een foto slideshow kan doen op een tweede beeldscherm en waar ik makkelijk tijdens het draaien nieuwe foto's aan toe kan voegen zonder! dat de show stopt?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #443 Gepost op: 13-10-2010, 22:37:25 »
Weet iemand een goed programma waarmee ik een foto slideshow kan doen op een tweede beeldscherm en waar ik makkelijk tijdens het draaien nieuwe foto's aan toe kan voegen zonder! dat de show stopt?

Heb je al de Windows foto viewer (Windows XP) geprobeerd? Zit ook een slideshow functie op. En die kan je beeldvullend op het ene scherm draaien en op de andere de map waarin die foto's staan en daar dan foto's aan toevoegen. Geen idee of het werkt maar misschien het proberen waard?
Geniet nooit met mate...

Online Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #444 Gepost op: 13-10-2010, 23:17:30 »
Als je het fullscreen doet dat gaat het tweede scherm op zwart, waardoor ik dus geen foto's meer aan de map kan toevoegen.
Ook picasa werkt niet helemaal naar wens, als je dan iets aanklikt op het scherm waar de show niet op draait dan stopt de show en tot overmaat van ramp gaat hij dan van fullscreen af. Wat natuurlijk heel lelijk is :P.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #445 Gepost op: 14-10-2010, 00:05:16 »
Ik heb wel iets gevonden wat in principe aan je wensen voldoet. Kan je 10 dagen gratis proberen. Daarna moet je een licentie kopen. (een licentie voor een jaar kost 34.95 USD)

OfficeOne PowerShow

Citaat
The following features are introduced by PowerShow in the Microsoft Office PowerPoint environment running on a machine supporting multi-monitor configuration. PowerShow introduces new interfaces to PowerPoint:

.......

Feature 6: Edit the presentation while the slide show is running
PowerShow enables you to edit the presentation slides when the slide show is running. Edit the file on one monitor while the slide show is running on another.

Geniet nooit met mate...

Online Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #446 Gepost op: 14-10-2010, 10:53:07 »
Dat ziet er goed uit! Heb het maar 1 keer nodig dus dan hoef ik ook niet te betalen :P.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #447 Gepost op: 17-10-2010, 15:02:12 »
Onze oudste heeft sinds gisteren problemen met het inloggen op zijn computer. Wanneer hij de computer opstart krijgt hij een foutmelding dat hij niet in kan loggen op de server...kortom zijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd.
Waarschijnlijk is een hacker zijn computer binnengedrongen. Zijn computer is ook niet meer te vinden in ons thuisnetwerk en de andere computers binnen dit netwerk hebben geen problemen.
Vraag is nu; wat kunnen we nog meer doen, behalve alles weer opnieuw op de computer zetten aan programma's, zodat hij weer kan internetten?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #448 Gepost op: 17-10-2010, 15:18:29 »
Het probleem is mij niet helemaal duidelijk.

Ten eerste om welke Windows versie gaat het?

Ten tweede gaat het om het inloggen op een account van Windows of kan hij niet meer inloggen op jullie thuisnetwerk? En mocht het om een Windowsaccount gaan, is dit een adminaccount of een gebruikersaccount?

"Kan niet inloggen op de server" vind ik een beetje vreemde fout. Over welke server gaat het dan?

Edit: Mocht het inderdaad gaan om een Windowsaccount wachtwoord dat niet meer werkt, wordt hier een oplossing voor Windows XP beschreven.
« Laatst bewerkt op: 17-10-2010, 15:58:09 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #449 Gepost op: 17-10-2010, 16:26:09 »
dank je wel voor je antwoord Test....Mike heeft even precies opgeschreven wat hij aan foutmelding krijgt....De eerdere kreet heeft hij uit zijn hoofd voorgezegd en ik snap nu dat je er niets mee kunt want het is iets heel anders dus ::schaam::

Citaat
De service User profile-service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen.

Het probleem doet zich dus voor als hij zich aan wil melden op windows XP. We hebben helaas geen wachtwoordhersteldiskette gemaakt anders was het waarschijnlijk een stuk gemakkelijker geweest.
Ik geef jouw link even door aan manlief misschien dat hij er wat mee kan...bedankt in ieder geval voor je snelle antwoord.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #450 Gepost op: 17-10-2010, 16:46:42 »
Als ik die foutmelding zo lees, lijkt me het geen wachtwoord probleem maar een probleem dat Windows het gebruikersprofiel (de instellingen van Windows die bij die gebruiker horen) niet kan laden. Dat is blijkbaar beschadigd. Ik zou gewoon googelen op die foutmelding en kijken of hier een oplossing voor is.
Geniet nooit met mate...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #451 Gepost op: 17-10-2010, 17:02:27 »
Okay dank je wel ::hug::...manlief is al aan het googelen geslagen.

Edit: Mike is je ontzettend dankbaar want inmiddels kan hij weer met zijn meisje flirten via msn...de computer loopt weer als een trein ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 17-10-2010, 19:31:28 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #452 Gepost op: 26-10-2010, 15:26:38 »
is er een handige mogelijkheid om foto's een kleiner bestandformaat te geven? ik heb 330 foto's van ongeveer 5 mb per stuk. ik wil ze graag op èèn cd zetten maar dat past niet. wie helpt me?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #453 Gepost op: 26-10-2010, 15:31:55 »
Kun je ze niet op een dvd zetten? Dan hoef je ze niet kleiner te maken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #454 Gepost op: 26-10-2010, 15:39:44 »
 ::bravo:: had ik zelf kunnen bedenken. (maar deed het niet)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #455 Gepost op: 26-10-2010, 17:13:24 »
Sowieso moet je rekening houden met:

- Er zijn tig bestandsformaten mogelijk. Het ene is groter dan het andere. Zo is bitmap (bmp) erg groot, terwijl jp(e)g veel kleiner is. Alles zit hem ook in de kwaliteit. gif-bestanden zijn vaak nog kleiner, maar de kwaliteit is waardeloos en daar moet je ook rekening mee houden als je je foto's nog af wilt laten drukken.
- Hetzelfde met foto's verkleinen. Tuurlijk kan je voor een cd de foto's verkleinen (dit kan bijv. makkelijk met het gratis programma pixresizer (http://pixresizer.en.softonic.com/), maar de kwaliteit gaat wel achteruit met afdrukken. Hoe groter je foto's, hoe meer resolutie, hoe beter ook je afdruk.

Dus: inderdaad liever op dvd zetten en niet verkleinen ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #456 Gepost op: 29-10-2010, 11:43:59 »
Ik heb een vreemd probleem met m'n laptop.

Als ik m'n pc helemaal opstart en inlog gaat t helemaal zoals het hoort, maar daarna gaat er iets mis. Als mijn bureaublad hoort te verschijnen blijft mijn beeld zwart, alleen de cursor is dan te zien.

Als ik m'n pc dan weer dicht klap en dan weer open issie zoals gewoon vergrendeld en ben ik weer op de inlog pagina. Als ik inlog met een ander account doet ie het normaal. Als ik met dat account dan weer uitlog en dan op mijn eigen account weer inlog doet mijn account weer normaal.

Heeft iemand enig idee hoe t kan komen dat mijn eigen account de eerste keer zwart blijft of wat ik ertegen kan doen, want om nou steeds eerst een account in en uit te loggen voordat ik op mijn eigen kan is een beetje onhandig.


Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #457 Gepost op: 29-10-2010, 12:50:37 »
Hier kan test je denk ik het beste mee helpen ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #458 Gepost op: 29-10-2010, 13:23:51 »
Test??? :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #459 Gepost op: 29-10-2010, 16:28:10 »
Weet iemand hoe je van You Tube liedjes op een cd kan opnemen?
Ich bin ein Bärliner!