Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 420439 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #760 Gepost op: 19-01-2014, 14:11:29 »
Dan is het handig denk ik op itunes op je laptop te installeren, en dan te synchroniseren ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #761 Gepost op: 19-01-2014, 16:15:52 »
Dan is het handig denk ik op itunes op je laptop te installeren, en dan te synchroniseren ;)

 ::jaja:: ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #762 Gepost op: 19-01-2014, 16:18:10 »
Dan is het handig denk ik op itunes op je laptop te installeren, en dan te synchroniseren ;)

 ::ohno::
Dat heb ik al, maar dan krijg je toch alleen foto's van je laptop op je iPhone en niet omgekeerd (of zeg ik nu iets heel doms?)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #763 Gepost op: 19-01-2014, 16:30:58 »
Het kan blijkbaar ook zonder iTunes. Kijk eens op deze pagina. Daar staat precies uitgelegd hoe het bij verschillende versies van Windows moet. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #764 Gepost op: 19-01-2014, 16:34:20 »
Het kan blijkbaar ook zonder iTunes. Kijk eens op deze pagina. Daar staat precies uitgelegd hoe het bij verschillende versies van Windows moet. ::jaja::

Precies, zo doe ik het altijd. Maar dan komt dus sinds kort dat schermpje in beeld...
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Bladwijzer

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #765 Gepost op: 19-01-2014, 19:13:09 »
Toch is Dropbox een handig alternatief. Als je foto's maakt worden deze geupload naar je Dropbox en thuis kan je op je pc ook Dropbox installeren en download hij ze ook automatisch naar je pc/laptop. Je hebt ze dan dus zowel op je telefoon alsmede op Dropbox alsmede op je pc/laptop staan.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #766 Gepost op: 8-02-2014, 21:07:54 »
Hallow,

Ik heb een technisch vraagje...
Ik heb een heel mooi nieuw cameraatje gekocht en toen heb ik bij het testen van mijn camera het knopje 'format' geprobeerd. Gevolg: al mijn vakantiefoto's van vlak daarvoor zijn weg. :-\\
Met wat googlen lijkt er wel een kans dat je die bestanden nog terug zou kunnen halen, maar weet iemand hoe dat moet? Weet iemand of daar een betrouwbaar (gratis) programmaatje voor bestaat of zo? :-[
...óf niet!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #767 Gepost op: 8-02-2014, 21:47:24 »
Ik weet niet zeker of het voor een camera zou werken (ik heb hem zelf weleens gebruikt voor de pc): freeundelete

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #768 Gepost op: 8-02-2014, 22:59:41 »
Het deleten van bestanden is wat anders dan het formateren van een schijf of een geheugenkaart. Ik neem aan dat het gaat om een sd-kaart die je geformateerd hebt? Je zou eens kunnen kijken of dit programma iets voor je kan betekenen. Anders nog even googelen op unformat memory card free.
Ligt er een beetje aan wat voor soort format het is gewwest of je je fotos nog terug kan halen.
Geniet nooit met mate...

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #769 Gepost op: 10-02-2014, 21:44:22 »
Ik weet niet zeker of het voor een camera zou werken (ik heb hem zelf weleens gebruikt voor de pc): freeundelete
Het deleten van bestanden is wat anders dan het formateren van een schijf of een geheugenkaart. Ik neem aan dat het gaat om een sd-kaart die je geformateerd hebt? Je zou eens kunnen kijken of dit programma iets voor je kan betekenen. Anders nog even googelen op unformat memory card free.
Ligt er een beetje aan wat voor soort format het is gewwest of je je fotos nog terug kan halen.
Heel hartelijk dank voor jullie hulp! Ik heb mijn foto's terug! ::bravo::

...maar mijn filmpjes nog niet.
Het eerste programmaatje, freeundelete lijkt niks te vinden. Het programma van EasyUS lijkt mijn foto's én filmpjes teruggevonden te hebben, maar als het puntje bij paaltje komt vraagt hij ineens om geld :-\\ 'Recuva' weet gelukkig mijn foto's gratis terug te vinden :D Maar beweert helemaal geen video's te vinden. (Dat de videobestanden die het betaalprogrammaatje vindt mijn video's zijn, is een aanname. Ik zie alleen bestandsnamen.) Mocht iemand dus nog een goed alternatief hebben, laat het me weten :)
Nogmaals dank voor de hulp ::ok::

EDIT: Oké, bij nader inzien zijn de gevonden video's toch niet de video's...
De bestandsnamen komen namelijk overeen met andere standaardbestanden van de camera zelf (bijvoorbeeld een fotoklikgeluidje)
Ik vrees toch echt dat mijn camera een opmerkelijk besluit heeft genomen om ál mijn video's maar vast te overschrijven, terwijl hij mijn foto's heel hiedl. :-*
Desondanks: Tips zijn altijd welkom :D
« Laatst bewerkt op: 10-02-2014, 22:04:57 door Pac »
...óf niet!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #770 Gepost op: 19-02-2014, 16:34:02 »
Mijn laptop is laatst helemaal ge-updated (om het in goed nederlands te zeggen) en hij doet het weer goed.
Alleen kan ik nu geen letters met een accent meer maken. Iemand enig idee hoe ik dat kan veranderen? (in jip en janneke taal ajb  ;D)
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #771 Gepost op: 19-02-2014, 17:18:37 »
Bedoel je dat je in plaats van een accent een ander teken krijgt? Of bedoel je dat de accent direct getypt wordt, zonder af te wachten of er eventueel een klinker volgt?

Beide heb ik wel eens gehad, maar alleen van de eerste weet ik de oplossing nog :P (ctrl + shift).
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #772 Gepost op: 19-02-2014, 17:24:48 »
Die weet zelfs ik nog wel  ;), maar helaas is het dat het accent meteen getypt wordt.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #773 Gepost op: 19-02-2014, 17:53:41 »
Oh, dan valt het met die jip en janneke-taal blijkbaar nog wel mee. :P


Nog wat gezocht, men blijft het toch over toetsenbordindelingen hebben.

Kom je hier verder mee?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/725531-accentjes-help-me-dringend

Naast het instellen van de juiste toetsenbordindeling, schijnt het verwijderen van degene die je niet gebruikt ook nog wel eens te helpen.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #774 Gepost op: 19-02-2014, 17:56:06 »
Heb gevonden dat het kan liggen aan je toetsenbordinstellingen. Die zou je op Verenigde Staten - Internationaal moeten instellen. Als het dan nog niet weg is, zou ik een antivirusprogramma als MalwareBytes over je computer heen halen, voor als het een binnengeslopen bug is.

Edit: Duncton is me net voor
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #775 Gepost op: 19-02-2014, 18:41:06 »
Dãnk jüllie wél hêt ìs gelukt  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #776 Gepost op: 19-02-2014, 20:20:05 »
Möôí! ::ok::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #777 Gepost op: 19-02-2014, 23:32:48 »
Mijn laptop is laatst helemaal ge-updated (om het in goed nederlands te zeggen)
Alleen is dat niet de juiste spelling ;) Het had geüpdatet moeten zijn :P Sorry, ik kon het niet laten
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #778 Gepost op: 20-02-2014, 19:30:01 »
Alleen is dat niet de juiste spelling ;) Het had geüpdatet moeten zijn :P Sorry, ik kon het niet laten

 :-[ ja, maar, maar, maar dat ging dus niet! geeft niks, is wel grappig
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #779 Gepost op: 25-02-2014, 19:04:54 »
Heeft er hier iemand kennis over / ervaring met het schatte van de waarde van een bedrijf/onderneming/webshop?