Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 420479 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #820 Gepost op: 29-07-2014, 13:46:18 »
Als ik een topic in een ander subforum bezoek, zoals vandaag in Realityworld, the Amazing Race, dan is mijn layout ineens veranderd en kan het niet meer terugkrijgen in de voor mij vertrouwde WIDM layout. Hebben anderen hier ook last van en hoe kan ik het weer terugveranderen?

Ik ga dan weer terug naar het wie is de mol-gedeelte om de vertrouwde groene kleur terug te krijgen  ::regenboog::
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #821 Gepost op: 29-07-2014, 13:53:35 »
En als je nou eens gewoon op google intypt: mijn vriezer vriest soms wel en soms niet...ik zag al wat tips voorbij komen waaraan het zou kunnen liggen...
Dank je voor de tip!
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #822 Gepost op: 29-07-2014, 14:07:52 »
Waar moet je beslist naartoe als je een dagje Leeuwarden doet?
...maar soms even niet :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #823 Gepost op: 29-07-2014, 14:26:22 »
Ik ga dan weer terug naar het wie is de mol-gedeelte om de vertrouwde groene kleur terug te krijgen  ::regenboog::

Heb ik ook geprobeerd, maar dat werkte niet altijd bij mij. Nu is het in ieder geval weer goed. Ik kwam erachter dat ik de Realitnet achtergrond ook wel prettig vind, dus die heb ik nu.  :D

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #824 Gepost op: 29-07-2014, 14:41:10 »
Waar moet je beslist naartoe als je een dagje Leeuwarden doet?

Oldehove (en dan de Grote Kerkstraat aflopen richting de Grote Kerk, voormalige Joodse School en het tot Fries Natuurmuseum verbouwde voormalige Stadsweeshuis), Kleine Kerkstraat (paar keer genomineerd voor leukste winkelstraat van Nederland), de binnenstad met zijn grachten, koffie drinken bij de Waag of een hapje eten bij Restaurant Onder De Kelders (erg leuk terras). Eventueel doorlopen naar de Sint Bonifatiuskerk (Centraal Apotheek in art nouveau niet zomaar voorbij lopen).

Fries Museum (mooi uitzicht bovenin) tegenover het Paleis van Justitie, Stadhuis (Hofplein) en Blokhuispoort (voormalige gevangenis, herbergt nu onder andere een café en een poppodium) zijn ook de moeite waard. Tweebaksmarkt is dan vlakbij. Biertje bij Paddy (Ierse pub).

Eventueel de Prinsentuin met zijn muziekkoepel en uitspanning De Koperen Tuin, naar het boek van Vestdijk wat deels in dat park gesitueerd is. Op 17 augustus is er het Troubadour Treffen, kun je er de hele dag naar singer-songwriters luisteren (met een biertje in het gras). ::ok::

Genoeg voor een weekje? :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #825 Gepost op: 29-07-2014, 14:49:39 »
ik heb aan bovenstaande niets meer toe te voegen....allemaal leuke bezienswaardigheden in Leeuwarden ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #826 Gepost op: 29-07-2014, 16:31:32 »
Bedankt!  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #827 Gepost op: 29-07-2014, 18:20:42 »
Veel plezier in de Culturele Hoofdstad van 2018! ::bravo::

Genoeg reclame. Het moet hier ook niet té druk worden.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #828 Gepost op: 30-07-2014, 12:33:10 »
Veel plezier in de Culturele Hoofdstad van 2018! ::bravo::

Genoeg reclame. Het moet hier ook niet té druk worden.

 ::rofl::  Ik wist trouwens niet dat jij er woont.
...maar soms even niet :)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #829 Gepost op: 30-07-2014, 13:34:45 »
Ja, tijdje alweer. Huidige woning sinds 2008, maar sinds m'n twaalfde in Friesland (minus een uitstapje van twee jaar naar Groningen). Leuk stadje en zeker de laatste jaren op cultureel/muzikaal gebied steeds meer te doen. Ben wel verder aan het kijken. Iets dichter bij de rest van het land is ook wel prettig. En ik mis bos in de buurt.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #830 Gepost op: 31-07-2014, 11:36:21 »
Wat dacht je van Amsterdam?  ;D  Wij hebben een bos ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #831 Gepost op: 31-07-2014, 12:11:22 »
Oh ja, dat Amsterdamse bos. Hoe heet dat ook alweer..? ::hypocriet::

Maar ik zat aan Zwolle en omgeving te denken. Woon ik een uur reizen van mam, een uur reizen van pap en (vooral) een uur reizen van zusje. Kan ik wat vaker bij mijn alweer bijna een half jaar oude nichtje langs. ::love::

---

Vraag: nieuw bankstel nodig (2+3-zitscombinatie of 3-zits + fauteuil, misschien hoek-). Huidige (Leen Bakker) begint na zes jaar door te zakken, dus ik wil wat meer kwaliteit. Wat geef je nou ongeveer uit aan zoiets? Iemand recente ervaring met het kopen van banken?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #832 Gepost op: 31-07-2014, 12:24:42 »
Oh ja, dat Amsterdamse bos. Hoe heet dat ook alweer..? ::hypocriet::

Maar ik zat aan Zwolle en omgeving te denken. Woon ik een uur reizen van mam, een uur reizen van pap en (vooral) een uur reizen van zusje. Kan ik wat vaker bij mijn alweer bijna een half jaar oude nichtje langs. ::love::

---

Vraag: nieuw bankstel nodig (2+3-zitscombinatie of 3-zits + fauteuil, misschien hoek-). Huidige (Leen Bakker) begint na zes jaar door te zakken, dus ik wil wat meer kwaliteit. Wat geef je nou ongeveer uit aan zoiets? Iemand recente ervaring met het kopen van banken?

Ja, goed plan dan! :)

Met je bankvraag kan ik je niet helpen, denk ik. Ik heb de Klippan van Ikea, al jaaaaaaren en vervelen doet ie niet.
...maar soms even niet :)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #833 Gepost op: 31-07-2014, 20:56:53 »
Heb via Facebook al iets tijdelijks kunnen regelen, dus echt nodig is het voorlopig niet meer. Ikea had ik nog niet aan gedacht trouwens.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #834 Gepost op: 1-08-2014, 02:59:54 »
Hoe komt D*N toch aan zo n mooie stem  ::zwaai:: ::jaja:: :D ;)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #835 Gepost op: 4-08-2014, 19:35:18 »
Mijn telefoon heeft 1.08 GB geheugen en zit vol. Dus ik heb een SD kaart gekocht. Nu heb ik al mijn foto's al daarheen verplaatst.

Maar mijn applicaties nemen al 800MB in beslag, terwijl ik er helemaal niet veel op heb zitten. Naast de standaard apps alleen Whatsapp, twitter en Facebook. Kan ik die ook naar de SD kaart wegschrijven?

Ik kan nu nl. geen updates meer binnen halen, omdat m'n geheugen nu continue vol zit. Whatsapp is er nu meet gestopt omdat ie geen updates meer kan binnen halen. :(

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #836 Gepost op: 4-08-2014, 19:52:26 »
Mijn telefoon heeft 1.08 GB geheugen en zit vol. Dus ik heb een SD kaart gekocht. Nu heb ik al mijn foto's al daarheen verplaatst.

Maar mijn applicaties nemen al 800MB in beslag, terwijl ik er helemaal niet veel op heb zitten. Naast de standaard apps alleen Whatsapp, twitter en Facebook. Kan ik die ook naar de SD kaart wegschrijven?

Ik kan nu nl. geen updates meer binnen halen, omdat m'n geheugen nu continue vol zit. Whatsapp is er nu meet gestopt omdat ie geen updates meer kan binnen halen. :(
Voor zover ik weet kan dat, ik heb zelf verschillende spelletjes op m'n SD kaart staan en die doen het altijd prima, volgens mij kan het dan iets langer duren om ze te openen maar dat is alles :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #837 Gepost op: 4-08-2014, 21:13:52 »
Ik heb nu al 2 app's geinstalleerd waarmee je apps kunt verplaatsen naar een SD kaart. Maar dan moet ik bij applicatie beheer 'move to SD card' aanklikken, maar die optie staat er helemaal niet tussen.  ??? ??? ???

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #838 Gepost op: 4-08-2014, 22:18:50 »
Ik (mijn vader) heb ooit ook zoeits gedaan, maar dat moest via de computer geloof ik.
Ik heb iig nu naast mijn applicaties een vinkje (als je kijkt bij SD kaart).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #839 Gepost op: 4-08-2014, 22:22:15 »
Je schijnt je toestel te kunnen rooten las ik, maar daar moet ik me dan meer in verdiepen, is me iets te ingewikkeld voor de maandagavond.  ;D

Ik heb voor nu er maar 2 apps afgegooid die ik weinig gebruik, daardoor kom ik iig what's app weer updaten, dus die doet t weer.