Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 420392 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #140 Gepost op: 3-08-2007, 22:10:55 »
Hmm, das raar dan... Want toen ik Compuart pmde over die server, zei hij mij dat de delicated server in Nederland stond, die info klopt dan dus niet helemaal  :) Jij weet dat beter dan ik  :)

Je kan het gewoon zelf nagaan. Je kan het ip-nummer van RN zogenaamd "tracen" en dan kom je in de USA uit.
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #141 Gepost op: 3-08-2007, 22:11:53 »
Je kan het gewoon zelf nagaan. Je kan het ip-nummer van RN zogenaamd "tracen" en dan kom je in de USA uit.

Je hebt gelijk! Ik heb weer eens heerlijk ongelijk  :\'( ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #142 Gepost op: 4-08-2007, 10:33:06 »
Pieken in het internetverkeer zouden in geval van zo'n dedicated server niet de oorzaak kunnen zijn (is zo'n server immers niet bedoeld om de invloeden van die pieken te voorkomen?).

Lijkt me trouwens heel vervelend, dat het zakelijke internetverkeer de oorzaak is. Dan zouden wereldwijd toch ontelbare forums problemen moeten hebben?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #143 Gepost op: 5-08-2007, 09:48:18 »

Lijkt me trouwens heel vervelend, dat het zakelijke internetverkeer de oorzaak is. Dan zouden wereldwijd toch ontelbare forums problemen moeten hebben?
Daar dacht ik ook al aan. tijdens de "probleem uren" is het enkel op RN dat ik niet binnenraak,gelijk welke site die ik op dat ogenblik bezoek,van welk land dan ook ,die werken allemaal prima.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #144 Gepost op: 9-09-2007, 19:58:59 »
In een Amsterdams warenhuis is de begane grond omgetoverd tot El Hema. El Hema is een kunstproject van de culturele instelling Mediamatic over de Arabische-Nederlandse kunst, design en cultuur van nu. Om de Hema in een Arabisch jasje te steken hebben zo’n 80 mensen uit 18 landen mee gewerkt. De El Hema is net zoals de Hema geschikt voor jong en oud, er zijn verschillende leuke dingen te koop, zoals Arabische chocoladeletters, t-shirts en halal rookworsten. Er is geen entreeprijs en de producten worden verkocht voor een redelijk bedrag. De El Hema is open op woensdag tot en met zaterdag van 18:00-22:00 en op zondag van 14:00-18-00. Dit kan nog tot en met 4 november. Ook kan je bij de El Hema verschillende workshops volgen, zoals  “The secret of Henna” of “Kufi”, er  zijn  verschillende modeshows en er is een ontwerpwedstrijd waaraan iedereen kan deelnemen.

_______________________________________________________________________________ __

voor school moet ik het afraden om hiernaar toe te gaan, maar ik kan echt niks zinnigsbedenken. weet iemand wat?

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #145 Gepost op: 9-09-2007, 20:32:21 »
voor school moet ik het afraden om hiernaar toe te gaan, maar ik kan echt niks zinnigsbedenken. weet iemand wat?
je kunt zeggen dat al die clichéproducten vooroordeelbevestigend zijn, ofzoiets...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #146 Gepost op: 10-09-2007, 10:23:10 »
het stimuleert de integratie van allochtonen niet..
het ontkracht de nederlandse cultuur door iets nederlands om te buigen naar iets arabisch
het geeft een fout beeld van de arabische medemens en cultuur(daar ik aanneem dat er geen arabische chocoladeletters bestaan  :P)
en omdat "arabie" nogal breed is



Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #147 Gepost op: 10-09-2007, 16:36:54 »
goeie ;) :D. dank je!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #148 Gepost op: 12-11-2007, 08:23:38 »
Ik vind dat beginlied van Mooi! Weer de Leeuw een mooi deuntje.Ik heb het gevonden op LimeWire,maar het duurt maar een minuut of zo(net zolang als tijdens de show).Bestaat er daarvan een volledige song,of is het enkel gemaakt voor de uitzending?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #149 Gepost op: 12-11-2007, 15:58:08 »
Ik vind dat beginlied van Mooi! Weer de Leeuw een mooi deuntje.Ik heb het gevonden op LimeWire,maar het duurt maar een minuut of zo(net zolang als tijdens de show).Bestaat er daarvan een volledige song,of is het enkel gemaakt voor de uitzending?

Je kunt hem bestellen voor 25 euro ;)

http://www.ccmp.nl/Catalogus/Overzicht/tabid/70/Default.aspx

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #150 Gepost op: 12-11-2007, 20:21:23 »
Ik vind dat beginlied van Mooi! Weer de Leeuw een mooi deuntje.Ik heb het gevonden op LimeWire,maar het duurt maar een minuut of zo(net zolang als tijdens de show).Bestaat er daarvan een volledige song,of is het enkel gemaakt voor de uitzending?

Misschien wist je dat al, maar dat liedje is gewoon het Kinderen voor Kinderen-lied "Wakker met een wijsje", met een iets aangepaste tekst. Als het je alleen om de melodie gaat, kun je dus ook dat liedje downloaden. :) Dan heb je wel een compleet, lang, liedje.

Offtopic: Ik zat afgelopen zaterdag in het publiek bij Mooi! Weer de Leeuw. In het eerste uur was ik heel kort te zien, een eindje achter een grietje dat de politie uit wilde schelden. Het tweede deel heb ik nog niet gezien, ik ben benieuwd of ik daar nog kort in beeld ga komen. Voordat de camera's aanstonden had Paul de Leeuw had trouwens nog op een Belg in het publiek gemunt. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #151 Gepost op: 12-11-2007, 21:00:51 »
Misschien wist je dat al, maar dat liedje is gewoon het Kinderen voor Kinderen-lied "Wakker met een wijsje", met een iets aangepaste tekst. Als het je alleen om de melodie gaat, kun je dus ook dat liedje downloaden. :) Dan heb je wel een compleet, lang, liedje.

Offtopic: Ik zat afgelopen zaterdag in het publiek bij Mooi! Weer de Leeuw. In het eerste uur was ik heel kort te zien, een eindje achter een grietje dat de politie uit wilde schelden. Het tweede deel heb ik nog niet gezien, ik ben benieuwd of ik daar nog kort in beeld ga komen. Voordat de camera's aanstonden had Paul de Leeuw had trouwens nog op een Belg in het publiek gemunt. ::)
Jij was het toch niet in je rood-oranje onderbroek?  ;D ;D

Dankje  ::ok:: ,nee dat wist ik helemaal niet. maar nu sta ik hier mooi. bij "welke muziek" kom ik steeds af met m'n Metal,blijkt nu dat ik een deuntje van kinderen voor kinderen leuk vind  ::schaam::   ::)


@ Tinuzzz, dankje maar zo graag hoor ik het nu ook weer niet  ::tandpastasmiley:: 

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #152 Gepost op: 6-12-2007, 20:40:01 »
Kan iemand me even helpen met mijn engels? Ik moet een brief schrijven, maar ik kom maar niet aan genoeg woorden. En ik zou graag willen dat iemand mij spelling na kijkt (A).

situatie:
in de kerstvakantie heb je tijdens je skivakantie in oostenrijk een erg leuke jongen ontmoet uit engeland. jullie hebben veel met elkaar opgetrokken. na de jaarwisseling, aan het einde van de vakantie hebben jullie roerend afscheid genomen en adressen uitgewisseld. je hebt beloofd elkaar te zullen schrijven. Eigenlijk ben je tot over je oren verliefd en als je een daag of twee thuis bent hou je het nietmeer. je moet hem schrijven. je hoopt op een lange afstandrelatie en zit al stiekem te denken aan een volgende ontmoeting.

Schrijf daniel een brief en verwerk daarin de volgende zaken:
1. zorg voor een passend begin, vertel hoe moeilijk je het vond om afscheid te nemen van hem in oostenrijk en zeg dat je hem vreselijk mist.

2. haal herinneringen op aan de dingen die jullie amen hebben ondernomen: skiën van steile berghellingen af, het bijwonen van een aantal après-ski party's en samen met een glaasje voor de open haarvuur. Romantischer kon niet!

3. vertel hem iets over je gevoelens voor hem. probeer achter zijn gevoelens voor jou te komen. wees niet al te opdringerig

4. vertel hem hoe je de toekomst ziet. misschien is het mogelijk om elkaar van tijd tot tijd te zien. een overtochtje engeland moet toch af en toe kunnen. je hebt tenslotte een baantje bij de plaatselijke supermarkt, dus je kunt beginnen met sparen.

5. vraag hoe hij het vindt als jij hem een bezoekje zou brengen in engeland. doe het voorstel echter zo dat hij op een prettige maniet nee kan zeggen al hij er niets voor voelt.

6. bedenk een passend slot.

moet wel in min 225 woorden en max 250 (alles bij elkaar)



Dit is wat ik nu heb. Kan iemand er spellingsfouten uithalen en fouten in zinsopbouw etc. En misschien dat iemand nog wat leuks erbij weet. moet nog 35 woorden ongeveer.

It found it very difficult to say goodbye. It is just two days ago that I saw you, but I already miss you so much. That time that we skied from that steep mountain was great. I fell a lot, but it was fun to do. I was amazed how good you where. You were a lot better then me. Luckily I got better during the week. The Party’s where also great, I really enjoyed dancing with you. Your not only a great skier, you can also dance!  And that last night in front of the hearth fire, it was so romantic. During the week I started to really like you. And I was wondering if you would like to see me more often. I could come to you so you can show me around in London and you can come to me and I’ll show you around in Amsterdam. England isn’t that far away. And since I have a job in the local market, I could start to save so I can pay my trips to London. If you have time, I would like to visit you some time.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #153 Gepost op: 6-12-2007, 20:45:49 »
It was very hard for me to say goodbye when I go home last time. It is just two days ago that I saw you, but I already miss you so much. That time that we skied from that steep mountain was great. I fell a lot, but it was fun to do and we had also a great laugh. I was amazed how good you are on the skiees. You were a lot better then me but thats very easy off course. Luckily I got better during the week with al lot of practice. The Party’s where also great, I really enjoyed dancing with you and making fun. Youre not only a great skier, you can also dance as a real men! And that last night in front of the hearth fire, it was so romantic and nice. During the week I started to really like you. And I was wondering if you would like to see me more often. I could come to in Engeland so you can show me around in London and you can come to me and I’ll show you around in Amsterdam. England isn’t that far away. And since I have a job in the local supermarket, I could start to save some money, so I can pay my trips to London. If you have time, I would like to visit you some time. Isn`t that a great idea?

Is dit iets?  :)
« Laatst bewerkt op: 6-12-2007, 20:48:29 door Guikie »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #154 Gepost op: 6-12-2007, 20:52:44 »
ja zeker. Heel erg bedankt :D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #155 Gepost op: 6-12-2007, 20:54:36 »
ja zeker. Heel erg bedankt :D

Graag gedaan  :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #156 Gepost op: 7-12-2007, 12:04:49 »
It was very hard for me to say goodbye when I went home last time. It is just two days ago that I saw you, but I already miss you so much. That time that we skied from that steep mountain was great. I fell a lot, but it was fun to do and we also had a great laugh. I was amazed how good you are on the skis. You were a lot better then me, but that's very easy off course. Luckily I got better during the week with al lot of practice. The parties where also great, I really enjoyed dancing with you and making fun. You're not only a great skier, you can also dance as a real man! And that last night in front of the hearth fire, it was so romantic and nice. During the week I really started to like you. And now I wonder if you would like to see me more often. I could come to in Engeland so you could show me around in London and you can come to me and I’ll show you around in Amsterdam. England isn’t that far away. And since I have a job in the local supermarket, I could start to save some money, so I can pay my trips to London. If you have time, I would like to visit you some time. Isn`t that a great idea?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #157 Gepost op: 7-12-2007, 17:06:50 »
Dank je :D

Offline sanderw

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #158 Gepost op: 8-12-2007, 03:20:10 »
It was very hard for me to say goodbye when I went home last time. It is just two days ago that I saw you, but I already miss you so much. That time that we skied from that steep mountain was great. I fell a lot, but it was fun to do and we also had a great laugh. I was amazed how good you are on the skis. You were a lot better then than me, but that's very easy off course. Luckily I got better during the week with al lot of practice. The parties where also great, I really enjoyed dancing with you and having fun. You're not only a great skier, you can also dance as a real man! And that last night in front of the hearth fire (lijkt me geen goed Engels), it was so romantic and nice. During the week I really started to like you. And now I wonder if you would like to see me more often. I could come to in Engeland so you could show me around in London and you can come to me and I’ll show you around in Amsterdam. England isn’t that far away. And since I have a job in the local supermarket, I could start saving some money, so I can pay my trips to London. If you have time, I would like to visit you some time. Isn`t that a great idea?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #159 Gepost op: 8-12-2007, 09:58:34 »
haha, Weer opnieuw overschrijven :P