Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 420523 keer)

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #260 Gepost op: 26-06-2008, 14:43:44 »
Misschien kun je hier iets vinden?
http://education.ti.com/educationportal/downloadcenter/SoftwareHome.do?website=US&tabId=1

Software etc. voor de TI rekenmachines
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #261 Gepost op: 26-06-2008, 15:55:31 »
Ja dank je!
Heb het goede gevonden. Alleen heeft het volgende probleem zich al weer voorgedaan...
Maar ik ga ff kijken of ik eht zelf kan oplossen

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #262 Gepost op: 2-07-2008, 21:27:06 »
ik wil digitale foto's afgedrukt hebben, en dat voor zaterdag.

nu weet ik niet of ze zaterdag binnen komen als ik ze vandaag bestel, dus ik wil die kodak picutre kiosk wel eens proberen (die bij het kruidvat staat)

heeft iemand hier ervaring mee?
en kan ik er een usb stick in stoppen? ik heb dit wel gevonden, maar is een usb stick hetzelfde als een usb- flasgeheugenkaart? :s

Citaat
Welke typen digitale camerakaarten zijn geschikt voor de KODAK Picture Kiosk?
KODAK Kiosks ondersteunen een uitgebreide reeks digitale en traditionele media, waaronder:
SMARTMEDIA, COMPACTFLASH (CF), MEMORY STICK, MEMORY STICK PRO, MEMORY STICK DUO, MEMORY STICK DUO PRO, MultiMedia Cards (MMC en RS-MMC), Secure Digital-kaarten (SD en Mini-SD), XD-Picture Cards en USB-flashgeheugenkaarten.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #263 Gepost op: 2-07-2008, 21:34:24 »
en kan ik er een usb stick in stoppen? ik heb dit wel gevonden, maar is een usb stick hetzelfde als een usb- flasgeheugenkaart? :s

Ja een usb-stick is een usb-flashgeheugenkaart. Een flash geheugenkaartje met een usb aansluiting eraan. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #264 Gepost op: 2-07-2008, 21:39:01 »
oke, dan is het goed :)

vraag ik me alleen nog af of ze zaterdag binnen zullen komen als ik ze vandaag bestel.
(ik zou het moeten weten, want wij hebben zelf een foto service, maar goed  :P)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #265 Gepost op: 2-07-2008, 21:52:27 »
oke, dan is het goed :)

vraag ik me alleen nog af of ze zaterdag binnen zullen komen als ik ze vandaag bestel.
(ik zou het moeten weten, want wij hebben zelf een foto service, maar goed  :P)

Je kan ook naar de HEMA gaan. Die hebben een snelservice. 10x15 cm foto's vanaf 0,28 per stuk. Zie fotokiosk HEMA
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #266 Gepost op: 2-07-2008, 22:39:25 »
Die Kodak Kiosk is snel en makkelijk voor als je snel een foto nodig hebt. Nadeel hiervan is dat de kwaliteit slecht is (in vergelijking met foto's via een fotoservice), maar.. deze is allicht beter dan die van je (foto)printer thuis.
En een ander nadeel vind ik dat het onwijs duur is.
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #267 Gepost op: 7-07-2008, 16:26:52 »
ja duur vooral, daarom heb ik mijn wekker midden in de nacht gezet om op 'send' te drukken  :D
en ze waren nog op zaterdag binnen ook.  :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #268 Gepost op: 30-09-2008, 19:23:58 »
Wat is nu eigenlijk het grote verschil tussen DVD en Blu(e)-Ray?

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #269 Gepost op: 30-09-2008, 19:32:33 »
De kortere golflengte van de gebruikte blauwe laser maakt het mogelijk een hogere informatiedichtheid te behalen ten opzichte van de rode laser, zoals gebruikt in gewone DVD en CD spelers, zodat meer informatie op dezelfde schijf kan worden opgeslagen. Een blu-rayschijf heeft een capaciteit van ongeveer 25 GB of twee uur HDTV-audio + -video met een bandbreedte tussen 36 en 72 Mbps. Het is tevens mogelijk om verscheidene lagen boven op elkaar te zetten die elk 75 GB kunnen opslaan, hierdoor is het mogelijk om meer dan 150 GB op één schijf te zetten. In de toekomst zal blu-ray een hogere capaciteit hebben van 250 GB, of misschien wel meer.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #270 Gepost op: 30-09-2008, 20:06:42 »
De kortere golflengte van de gebruikte blauwe laser maakt het mogelijk een hogere informatiedichtheid te behalen ten opzichte van de rode laser, zoals gebruikt in gewone DVD en CD spelers, zodat meer informatie op dezelfde schijf kan worden opgeslagen. Een blu-rayschijf heeft een capaciteit van ongeveer 25 GB of twee uur HDTV-audio + -video met een bandbreedte tussen 36 en 72 Mbps. Het is tevens mogelijk om verscheidene lagen boven op elkaar te zetten die elk 75 GB kunnen opslaan, hierdoor is het mogelijk om meer dan 150 GB op één schijf te zetten. In de toekomst zal blu-ray een hogere capaciteit hebben van 250 GB, of misschien wel meer.
Thnx  ::ok::  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #271 Gepost op: 22-11-2008, 21:56:33 »
Kan je Dit Was het Nieuws van vandaag nog ergens via uitzending gemist ofzo bekijken?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #272 Gepost op: 23-11-2008, 23:42:59 »
bij  zaterdag kijken, bij de D.


Ik weet niet of ze die streams ook geschikt hebben gemaakt om over de landsgrenzen heen te laten zien.

Wat ik bedoel, bij de Olympische Spelen hebben ze via de site van de NOS verschillende sporten laten zien op online kanalen. Maar om televisierecht-redenen lukte dat alleen vanaf Nederlandse aansluitingen. Dus gewoon even proberen, misschien ligt dat bij DWHN iets minder gevoelig.


OT: ik heb nog nooit gesleuteld aan mijn verwarming, maar ik kan er wel iets aan bijstellen als het moet (dat gekke sleuteltje om te ontluchten). Maar ik heb zo'n ding niet bij de hand.

Helpt dat sleuteltje, als de bovenzijde van de radiator wel warm wordt, en de onderzijde niet?

Ik heb blokverwarming, en geen centrale ketel in mijn flat. Oh, dit heb ik niet eerder gehad.
« Laatst bewerkt op: 23-11-2008, 23:49:22 door Bodejos »

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #273 Gepost op: 23-11-2008, 23:48:41 »
OT: ik heb nog nooit gesleuteld aan mijn verwarming, maar ik kan er wel iets aan bijstellen als het moet (dat gekke sleuteltje om te ontluchten). Maar ik heb zo'n ding niet bij de hand.

Helpt dat sleuteltje, als de bovenzijde van de radiator wel warm wordt, en de onderzijde niet?

Ik heb blokverwarming, en geen centrale ketel in mijn flat. Oh, dit heb ik niet eerdewr gehad.
Als jij je eigen blokverwarming moet ontluchten, moet je een klacht indienen bij de huismeester. Elke flat heeft een automatisch ontluchtingssysteem helemaal bovenin.

Als alleen de bovenkant warm word, straalt je radiator meer warmte uit, dan er aan warmte word ingevoerd door het hete water, dit is een ander probleem, waarschijnlijk heeft het te maken met de verf.
Als je radiator aan de bovenkant NIET warm word, dan zit er lucht in en moet je ontluchten.

Als je ruzie met de huismeester wilt moet je gaan ontluchten, maar ik adviseer je gewoon even de technische dienst na te vragen hoe dit kan.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #274 Gepost op: 23-11-2008, 23:52:10 »
dankje voor de tip, ruzie met de huismeester zit er gelukkig niet in, want die hebben we hier niet.

Dan bel ik de onderhoudsdienst wel, maar dat kan ik niet morgen doen, wordt iets voor dinsdag.


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #275 Gepost op: 28-11-2008, 12:42:54 »
Ik heb even een vraagje voor Bodejos:

Weet jij, als postbode, hoe lang een pakketje er ongeveer over doet om vanuit Frankrijk hier bij mij op de mat te komen?

De Franse postdienst heeft een heel mooie site waarop ik precies kan zien waar mijn pakketje met boeken nu is, maar er staat niet bij hoe lang het ongeveer duurt voor ze het bezorgen. Het is dinsdag op de post gedaan; woensdag was het in het 'verzamelcentrum' in de Provence en gisteren is het geregistreerd in het 'exportcentrum'. Zou het dan vandaag misschien al in Nederland aankomen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #276 Gepost op: 10-12-2008, 01:07:15 »
Ik woon in Belgie, en had graag alle afleveringen van Expeditie Robinson op cd opgenomen.
Op rtl5 gemist staat ER er niet meer op?
Ben ik sowieso hier te laat voor of kan je dat toch niet opnemen op je laptop?
Als het gaat, weet ik ook niet hoeveel afleveringen er op 1 cd kunnen, en of er een manier is om bv naar 3 afleveringen
te kijken, en de volgende dag verder gaan met de 4de, enz?
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #277 Gepost op: 10-12-2008, 13:52:57 »
Ik woon in Belgie, en had graag alle afleveringen van Expeditie Robinson op cd opgenomen.
Op rtl5 gemist staat ER er niet meer op?
Ben ik sowieso hier te laat voor of kan je dat toch niet opnemen op je laptop?
Als het gaat, weet ik ook niet hoeveel afleveringen er op 1 cd kunnen, en of er een manier is om bv naar 3 afleveringen
te kijken, en de volgende dag verder gaan met de 4de, enz?

Als je hier op RTL Gemist kijkt, kan je alle afleveringen  nog eens terugkijken :)

http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/index_video.xml
The sun came up and reality set in.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #278 Gepost op: 10-12-2008, 13:58:16 »
Als je hier op RTL Gemist kijkt, kan je alle afleveringen  nog eens terugkijken :)

http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/index_video.xml

Tnx, kan me weer een tijdje ammuseren. ::ok::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #279 Gepost op: 10-12-2008, 16:56:37 »
Ik heb even een vraagje voor Bodejos:

Weet jij, als postbode, hoe lang een pakketje er ongeveer over doet om vanuit Frankrijk hier bij mij op de mat te komen?

De Franse postdienst heeft een heel mooie site waarop ik precies kan zien waar mijn pakketje met boeken nu is, maar er staat niet bij hoe lang het ongeveer duurt voor ze het bezorgen. Het is dinsdag op de post gedaan; woensdag was het in het 'verzamelcentrum' in de Provence en gisteren is het geregistreerd in het 'exportcentrum'. Zou het dan vandaag misschien al in Nederland aankomen?
Ik zie deze vraag nu pas, en ik zal het maar direct zeggen: ik kan je hierover niets zinnigs zeggen. Reden: ik werk niet bij TNT, maar bij een alternatieve postdienst. (Business-post is een verzamelnaam voor wsw-postbedrijven in Nederland).

Weet je wellicht via welk systeem (priorite, oid) het verzonden is?

In het algemeen geldt overigens, dat heb ik voor je nagevraagd: je zou het pakje na ongeveer 5 of 6 werkdagen moeten ontvangen.

Intussen zal de actualiteit mijn antwoord hebben ''ingehaald''. Jammer dat ik je berichtje niet eerder zag, maar ik hoop je vraag toch nog een beetje te hebben beantwoord.