Auteur Topic: Idols the day before  (gelezen 7319 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Idols the day before
« Gepost op: 10-03-2006, 22:41:48 »
Wij hebben net Idols the day before zitten kijken en ik vond het best een afgang eigenlijk.

Het optreden van Ariel, Renske en Charisso vond ik wel leuk gedaan. Grappig dat Ariel wéér op krukken liep. Jammer dat er niet gevraagd werd waarom nu weer...

Het optreden van I-jay, Marescha en Christon hadden ze van mij over mogen slaan. Christon was weer eens te snel met zijn nummer "Wonderwall". Het leek wel of hij de laatste trein nog moest halen. En I-jay was weer eens vals en ik heb me echt halfdood geergerd aan zijn stem. Krakerig en niet lekker om naar te luisteren. Ik ben blij dat hij écht niet verder is gekomen dan de 3de liveshow.

Het optreden van Serge, Harm en Aaron vond ik ook een fiasco. Aaron vond ik niet zo slecht vanavond, maar Harm's stem spreekt me gewoon niet aan (heeft me nog nooit gedaan) en Serge vond ik ook niet zo lekker zingen.

Angelique vond ik weer wél fijn om te luisteren, evenals Ellen. Echt 2 TOPzangeressen!!

Volgens mij was Harm in het nummer "Rock me baby" waarin hij samen met Aaron en I-jay rond Raffaela of Floortje stond, wéér zijn tekst kwijt. Hij wist even niet meer wat te zeggen en viel pas later weer in.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline youvehadyourfun

  • Forumlid
Re: Idols the day before
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2006, 00:54:45 »
ja, heb het ook gekeken. Vond een beetje hetzelfde. Het viel best tegen. De mannen waren slecht zeg, niet normaal. Serge zong vals, I-Jay piept, en samen is het een zooitje. Raff vond ik wel top trouwens. Floor viel me tegen. En inderdaad vond ik Renske Ariel en Charissa best wel goed eigenlijk, was leuk. Renske en Charissa vind ik wel wat beter zingen dan Ariel. Maar het was leuk om de lol te zien ook die ze hadden.Ellen en Angelique heeeel fijn idd. Ijay Marescha en Christon echt tegenvallers.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Idols the day before
« Reactie #2 Gepost op: 11-03-2006, 17:33:02 »
Christon vergat ze tekst. Het laatste optreden met Love is in the Air, was echt barslecht. ::niet-ok::
🜃