Poll

Wie wordt verliezend finalist?

Roderick
9 (42.9%)
Milouska
6 (28.6%)
Frédérique
6 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Wie wordt de verliezend finalist?  (gelezen 47288 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie wordt de nieuwe afvaller?
« Reactie #20 Gepost op: 22-03-2006, 22:05:52 »
Ik vraag me af idd of er wel iemand gaat afvallen, want zijn Liz of Roderique (er vanuit gaan dat zij geen vrijstelling winnen) wel in staat een eerlijke kans te krijgen bij de test?

Als er wel iemand moet afvallen en ik ga af op de introfimpjes zou de opname van Roderique er één kunnen zijn nadat hij is afgevallen? Hij maakt zo'n raar gebaar, wat ik niet goed kan plaatsen. Hij is ook erg luchtig gekleed....

Ik ben dolende  :\'(
Roderique staat wel heel chique zeg ::bravo:: ::tandpastasmiley::

Offline lilith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
« Reactie #21 Gepost op: 22-03-2006, 23:19:15 »
 ::tandpastasmiley::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 23-03-2006, 18:01:17 »
In de VARA gids van volgende week is Richard de TV-kijkweek gast, bij iedere dag staat er een kolom met wat de BN-er graag ziet op TV die dag (sorry is een beetje moeilijk uit te leggen, maar als je de varagids hebt dan snap je het wel)

In ieder geval zegt Richard bij volgende week vrijdag (31-3) dat hij op twee netten tegelijk is te zien, bij wie is de mol... en een gastrol in baantjer. Oftewel hij heeft z'n mond een beetje voorbij gepraat en valt dus deze week nog niet af... dus valt Liz af, denk ik

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #23 Gepost op: 23-03-2006, 18:04:00 »
Dat had ik al geconstateerd in het Richard-topic.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 23-03-2006, 18:41:54 »
oke sorry ik lees niet altidj alle topics, das bijna een dagtaak haha

Offline Coen

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 24-03-2006, 09:22:21 »
Ik heb een gecalculeerd gokje geplaatst en gestemd dat Richard af gaat vallen. Na de filmpjes zie ik Liz, Toine en Richard als mogelijke afvallers. Liz valt voor mij af omdat ik gok dat ze hun tango wel succesvol gaan afsluiten. Toine grossiert in jokers en hij speelt het me gewoon te goed. Richard mag volgens sommigen zijn mondje dan voorbij gepraat hebben, ik denk dat hij 'Wie is... de mol?' heeft zien staan, zichzelf daar deel vanuit vindt maken, en dus zegt dat hij twee keer op TV is. De stap om werkelijk te gaan tellen of hij er die bewuste aflevering er nog in zit, maakt hij niet.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2006, 11:08:30 »
Het voorstukje voor vanavond hoeft toch nog niet alles prijs te geven. Er is duidelijk maar 1 spel in beeld gebracht, maar het spel van miloushka intro komt volgens mij ook aan bod. Verder nog een paar uurtjes wachten en dan weten we het (pf wat duurt zo een dag toch lang...

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2006, 11:39:10 »
Ik gok dat er niemand uit gaat vanavond. Moet toch een keer want anders klopt het uitzendschame niet  ::oink:: ::trots:: ::jaja::

En dan denk ik dat vanavond een mooie gelegenheid is. Een soort reünie zeg maar.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #28 Gepost op: 24-03-2006, 13:18:29 »
Waarom worden Mary Lou en Roderick hier in betrokken ???
Gezien de introfilmpjes kunnen zij sowieso niet gaan
Aan hun kun je niet zeker zien dat ze met een opdracht bezig zijn...
Misschien zijn ze bij het introfilmpje met Mary-Lou wel op reis naar een andere locatie..
En misschien overnachten ze daar ergens wel waar Roderick staat
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2006, 13:34:59 »
Ik gok dat er niemand uit gaat vanavond. Moet toch een keer want anders klopt het uitzendschame niet  ::oink:: ::trots:: ::jaja::

En dan denk ik dat vanavond een mooie gelegenheid is. Een soort reünie zeg maar.

Hoeveel afleveringen zijn er nu eigelijk in totaal? Tien stuks toch?

Waarvan aflevering 10 toch de compilatie is?

dan hou je negen afleveringen over

Aflevering 1: Geert
Aflevering 2: Chris
Aflevering 3: persoon X
Aflevering 4: persoon Y
Aflevering 5: persoon A
Aflevering 6: persoon B
Aflevering 7: persoon C
Aflevering 8: persoon D
Aflevering 9: finale met 3 mensen.

Er zijn er nu nog van de tien mensen acht over. In de finale belanden drie mensen. Vijf mensen moeten er nog uit. Zes afleveringen hebben ze daar voor voordat de finale begint. Hmm, in dat opzicht voel ik idd veel voor het punt van Willemson dat vanavond een reunie wordt tussen de tango'ers en de rest van de groep.  :-\\

Lastig... of niemand eruit bij 1 aflevering of... Geert en/of Chris terug
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 24-03-2006, 13:46:37 »

Lastig... of niemand eruit bij 1 aflevering of... Geert en/of Chris terug

Ik hou het op vanavond niemand eruit. Volgens mij is dat nog nooit gebeurt en zou dus 'verassend' element in de seire kunnen zijn. Daarnaast vind ik dat terugkomen van kandi's geen leuke actie. Eruit is eruit.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 24-03-2006, 13:53:23 »
Ik hou het op vanavond niemand eruit. Volgens mij is dat nog nooit gebeurt en zou dus 'verassend' element in de seire kunnen zijn. Daarnaast vind ik dat terugkomen van kandi's geen leuke actie. Eruit is eruit.

Niemand eruit is zeker wel gebeurt hoor!

Vorige reeks nog! Aflevering 1 en Yvon bleef als laatste over en ging door >> niemand eruit met als opmerking van Angela: "We hebben jullie 36 uur laten reizen, denken jullie nu echt dat we nu al iemand terugsturen?"

Dat vind ik dus niet bepaald verrassend >> dat de mol zich afzondert vanaf aflevering 1 t/m 3 en wie weet 4 echter wel.

Daarbij denk ik om deze reden dat er niemand uit gaat >> het uitzendschema! Niets meer niets minder, maarja het kan ook later in de reeks gaan gebeuren. Bijvoorbeeld in de eennalaatste aflevering voordat de finale begint ofzo. Je weet het maar nooit!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 24-03-2006, 14:32:58 »
o ja  ::schaam::
Dat was ik alweer vergeten van Yvon
Maar van dat uitzendschema ben ik het eens. En denk dat het vanavond is. We shall see

Offline Lady C

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 24-03-2006, 18:22:12 »
Buiten dat de kans er is dat niemand eruit gaat vanavond heb ik lang zitten twijfelen tussen Liz en Richard.
Beide zijn in het introfilmpje in een opdracht van vanavond te zien.

Mijn keuze is, na lang chatten gisteren avond  8)
Richard.

Waarom? Deels gebasseerd op de introfilmpjes, je moet iets bedenken om te kiezen tussen 8 man.
En dan waarom geen Liz? Als ze de vrijstelling niet zouden halen dan zou Roderick of de mol zijn of heel veel geluk hebben met gokken. In elk geval zou hij zich erg verdacht maken.

Maar vooralsnog, puur een gok in een bepaalde richting want bijna alles wat ik lees hier klinkt aannemelijk  :P
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline billyboem

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 24-03-2006, 19:15:38 »

Volgens mij is het al eerder eens gebeurd dat iemand een 'geheime vrijstelling' had en er niet uit is gegaan. Doordat degene met de vrijstelling de test het slechtste had gemaakt hoefde er niemand uit. Volgens mij was het in de serie met Chandrika, maar weet het niet meer zeker... ???
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 25-03-2006, 10:49:54 »
 ::oink:: Had eerst de pool ingevuld dat Richard eruit zou gaan....

Toen dacht, nee dis een mooi moment om niemand eruit te laten gaan.....  :\'( :\'(

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 25-03-2006, 10:56:45 »
Ik had deze afvaller goed (en baal nu dat ik in afl. 1 vergeten was de pool in te vullen!). Ik heb (nog) geen idee wie de volgende is, maar ik HOOP Milouska ;D
Laten we jabberen joekelen.

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 25-03-2006, 11:09:38 »
Ik had deze afvaller goed (en baal nu dat ik in afl. 1 vergeten was de pool in te vullen!). Ik heb (nog) geen idee wie de volgende is, maar ik HOOP Milouska ;D

Ook ik had Richard goed. Maar nu word het wel wat lastiger. Op het dagboek kan je niet echt 100% vertrouwen want zoals eerder is genoemd in het topic: "Dagboek mol" je kan wat je leest zo intrepeteren dat het goed uitvalt voor jouw mol. Dan die AVRO bodes hints... die duiden alleen een bepaalde opdracht aan.

Zie LANDING >> kandidaten komen aan in Argentinie
Zie GRONDIG >> kadidaten moeten die zoektocht in A'dam volbrengen
Zie BOOMTOP >> kandidaten rodelen van boven naar beneden tussen bomen door waarbij ze ook nog eens foto's moeten onthouden op volgorde en persoon.
Zie FABRIEK >> kandidaten zullen denk ik gaan lasergamen (gezien Peggy haar intro)

En het zijn ook allemaal woorden met 7 letters, ook zoiets  ???

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 25-03-2006, 11:18:49 »
7 dagen, 7 puzzels, 7 letters!
Laten we jabberen joekelen.

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 27-03-2006, 06:38:53 »
Mm, het wordt nu toch al wat ingewikkelder, met het oog op de introfilmpjes die al aan bod zijn gekomen en die volgende week in het programma zitten.
Okay, Frederique en Milouska zullen het niet zijn, blijven er toch nog vijf over, eh..vier, Roderick sluit ik ook uit.

Na aflevering 3 vijf keer achterstevoren te hebben afgespeeld, na met de hints uit de Avrobode naar een waarzegster te zijn gerend, na de muzikale hint in wiskundige berekeningetjes te hebben gesmolten, na de familiestambomen van de deelnemers te hebben gereconstrueerd en hun stand van de sterren te hebben bestudeerd, borrelt de gedachte in me op, dat wellicht Liz of Peggy de volgende afvaller gaat worden  ;D. Ik ga voor Liz, alhoewel ik dat eigenlijk wel jammer zou vinden.

Offf.. wellicht valt er deze week wel niemand af. Dat zou eigenlijk best kunnen; er is tenslotte 1 week dat er niemand gaat afvallen (er vanuitgaande dat er geen kandidaten terugkomen).