Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 21
Niets is wat het lijkt in Wie is de Mol?
De vorige 3 keren had ik al een voorgevoel dat diegene er uit zou gaan. Echt heel raar. Ik denk dat in afleverig 7 Roderick afvalt
Veel monden zullen opengaan, want een grote verdachte valt af. Milouska dus
Ik stem al wekenlang op Peggy, en ik blijf net zolang op haar stemmen totdat ze eruit gaat (je zal dan net zien dat ze de finale haalt ).
A.U.B NIET Ik heb nu eindelijk een mol waar ik bijna niet aan twijfel, laat dat nog ff zo
Ik weiger gewoon Milouska als mol te zetten in mijn pool. Als zij het is , is zij wel de allerslechte mol allertijden. Hoop eerlijk gezegd niet dat Roderick uitvalt.
Hier maak ik uit op dat je denkt dat Roderick de mol is. Dus dan zou Milouska dus helemaal niet zo slecht zijn toch? Blijkbaar zet ze jou al op het verkeerde been (aangenomen dat Milouska de mol is ).
Laat ik hier ook maar even melden, als contrast op alle Milouska bashing, dat ik hoop dat ze er in blijft, omdat ik vindt dat ze het programma leuk/intressant maakt.(en ze is al vanaf het begin mijn mol, dus ik hoop ook dat ze het gewoon is.)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
783 gasten en 10 vaste bezoekers