Goed, poging nummer 2. Ben nu overgestapt naar Roderick. Vermeld hier uitdrukkelijk bij dat dit niet alleen mijn werk is. M.n. Yvonisdemol hartelijk dank voor het leggen van enige links tussen de hints en Roderick.
Muziek hint 1: You know who I am - Leonard CohenI cannot follow you my dear, you can't follow me
I put the distance between all of the moments we would beDoor de groep te verlaten legt Roderick tussen de rest en de Mol (hijzelf). Tevens geeft hij aan moeite te hebben Liz te volgen.
Bron: Yvonisdemol
Muziek hint 2: Warning sign - ColdplayRoderick (volgens Chris) belt op met een 'waarschuwing' om ten alle tijde de zwaarste te nemen. Kandidaten kunnen meer bagage meenenem, maar óók meer kans dat het vlot zinkt/dat er hout vanaf valt, wat geld kost (niet verdient wordt).
Muziek hint 3: Gekommen om zu bleiben - Wir sind heldenRoderick (en Liz) is terug in de groep gekomen om te blijven. Hij zegt alles te doen voor die vrijstelling. Logisch want zo komt er geen geld in de pot (en maakt hij zich direct verdacht).
Roderick en Liz zijn 'helden' omdat ze de tango goed hebben uitgevoerd en niet zijn herkend (de groep heeft het verkeerde paar gekozen).
Avro Bode hint 1 - Plattegrond A'dam & ArgentiniëRoderick werk voor RTL Z --> AEX --> gelegen aan het beursplein
Bron: Yvonisdemol
Avro Bode hint 2 - Jeugdfoto'sRoderick heeft tijdens tango opdracht pruik op. In zijn jeugd heeft hij ook nog haar. Tevens is hij de enige van wie de jeugdfoto op een later tijdtisp is genomen (in verhouding is hij volgens mij ouder dan de rest van de jeugdfoto's).
Daarnaast is hij de enige die niet recht in de camera kijkt. Bron: Yvonisdemol.
Avro Bode hint 3 - 9 april in agenda zetten!!!9 april is er tango dansen in Amsterdam. Zie ook de site
http://www.academiadetango.nl/hompagnl.htmlBron: flupke01
Overig wat mijn vermoeden versterktFred hoeft er nooit uit terwijl ze alle vragen op Liz beantwoord tijdens de test. Sommige vragen moeten ook beantwoord worden met "hier was de mol niet bij". Dit slaat uiteraard dan ook op Roderick.
Karel zei in De wereld draait door: ik zal een tipje van de sluier oplichten; de mol is 50% een vrouw. De presentator deed dit af met een lachertje, maar Karel hield vol dat dit echt geen lachertje was. Daarom denk ik dat de mol te zoeken is tussen de tangodansers (ook 50/50).
In de 1e aflevering zouden de diehard-fans van hun stoel vallen. Er zou iets gebeuren wat nog nooit vertoond was. het enige wat verbazend was dat 2 kandidaten voor 3 afleveringen afgezonderd werden. Vond ik op zich niet heel erg verbazingwekkend, want zoiets is ooit al eens eerder gebeurd. Volgens mij in de serie van Elise werd een vrouw een dag lang buiten het spel gehouden en mocht ze beslissen of terug de groep in met risico eruit te liggen na de test of eruit en dan € 10.000 meenemen (volgens mij was het zoiets ieder geval). Zou pas echt verbazingwekkend zijn als de
mol een aantal uitzendingen buiten de 'grote' groep zou opereren. Dat is
echt nog nooit vertoond.
Bij de introducties van de kandidaten (aflev 1) heeft Roderick over het aandeel Ende
MOL. Lijkt me té toevallig want er zijn veel meer presentatiestukken van hem op band natuurlijk. Tevens moest ik gelijk denken van Yvon. Zij was de enige die 's nachts naar een aflevering van de mol keek. "Want de mol kijkt uiteraard naar een aflevering van de mol". oftwel: de Mol presenteert alleen nieuws over de endeMOL.