Auteur Topic: (theorie) een mol zou nooit....  (gelezen 13741 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: (theorie) een mol zou nooit....
« Reactie #20 Gepost op: 27-03-2006, 12:05:40 »
TIjdens een belgische serie van wie is de mol, ging de mol er wel degelijk 2 afleveringen uit en kwam daarna gewoon  weer terug in het spel en miste zeker 5 opdrachten.

Dus van die theorie kun je niet uit gaan.

Ik wil maar zeggen: bij wie is de mol, weet het het maar nooit

Welke Belgische serie / welke mol heb je het over? Ik kan me niet herinneren dat dat gebeurt is namelijk....?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 27-03-2006, 12:15:16 »
Jawel, zeker weten. Volgens mij was het de laatste belgische mol en Marc ? was er 2 uitzendingen niet bij!

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 27-03-2006, 12:18:27 »
bij mij weten was het Stijn die zich een paar dagen heeft afgezondert

hij heeft de finale (met 4 personen) gehaalt ik durf alleen niet te zeggen of ie nou won of niet

« Laatst bewerkt op: 27-03-2006, 12:20:33 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 27-03-2006, 12:33:12 »
bij mij weten was het Stijn die zich een paar dagen heeft afgezondert

hij heeft de finale (met 4 personen) gehaalt ik durf alleen niet te zeggen of ie nou won of niet

Het was inderdaad Stijn die twee dagen in quarantaine geplaatst werd. En hij heeft nog gewonnen ook! Hij was een echte superkandidaat.

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 27-03-2006, 12:47:43 »
ik moet zeggen dat ik bijna ervarings deskundige ben
heb een keer zelf een online mol gehad een keer mol geweest bij een andere en kanditdaat ergens.
Ik moet zeggen dat je als kandidaat soms express opdrachten verziekt, dit om niet op te vallen dan maakt 1000€ niet uit denk ik bij de echte mol. Ik denk dat de meeste het voor het spel doen en dat je je ook express verdacht kan maken.

milouska blijft de mol:pmilouska blijft de mol:pmilouska blijft de mol:pmilouska blijft de mol:pmilouska blijft de mol:pmilouska blijft de mol:pmilouska blijft de mol:pmilouska blijft de mol:pmilouska blijft de mol:p

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 27-03-2006, 13:23:21 »
Ja, dat was Stijn!
Naar mijn mening kan je nooit zeggen de mol zou dit of dat nooit doen. Kijk maar naar alle mollen. Hoe verschillend waren ze niet?
Iedereen heeft toch een eigen karakter en de 1 kan beter acteren dan de ander. ::pinokkio::

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #26 Gepost op: 27-03-2006, 13:30:34 »
Ja, dat was Stijn!
Precies, maar Stijn was niet de mol. Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat de mol het spel voor langere tijd verlaat. Hooguit dat hij/zij zogenaamd 'geëxecuteerd' wordt maar meteen de volgende aflevering weer terug komt, zoals bij de Australische serie In Paradise is gebeurt. Langer moet dat ook niet duren wat mij betreft. Want wat is nou het spel "Wie is de Mol" als er geen mol is?  ;)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #27 Gepost op: 27-03-2006, 13:35:13 »
Vorig jaar deed de mol ook niet mee aan de roadtrain opdracht. Ze stond er wel naast, maar kon weinig uithalen.
The British are not impressed.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #28 Gepost op: 27-03-2006, 13:42:17 »
Zou dom zijn, dat deed Geert ook en hij moest dat met een exit bekopen. Daar zou ze wat van geleerd moeten hebben. Anders is ze wel heel naïef.

Helemaal mee eens. Ik wilde alleen aangeven dat een Mol geen jokers jat. :D

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 27-03-2006, 13:50:50 »
Dan lach ik me suf als Milouska de mol is. Ze laat haar jokers gewoon jatten omdat ze weet dat iedereen toch op de verkeerde stemt en er altijd wel iemand uitgaat ondanks veel jokers. ::rofl::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #30 Gepost op: 27-03-2006, 18:34:47 »
Hij was een echte superkandidaat.
Neeehee, dat was Marc :P

maar anyway, ik zei vorig jaar:

"De mol zou nooit hulpmol worden, want de andere kandidaten weten toch niet dat ze hulpmol was, zien haar verdacht doen en kiezen haar als mol, ook al deed ze verdacht in haar "rol" van hulpmol, want die kennen de andere kandidaten toch niet."

En Yvon was wel hulpmol. Hoop trouwens met heel mijn hart dat het niet Milouska is, want die vind ik op dit moment zooo obvious. Mja, ook dat vond ik van Yvon ook. Tè obvious.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #31 Gepost op: 28-03-2006, 00:18:11 »
De mol zou zeker voor paar 2 gepleit kunnen hebben, ook al denk ik niet dat ze dat heeft gedaan.

In de vlaamse molserie met wist Marc dat hij verdacht werd dus koos hij expres de goede spijker/schroef voor de Ikea-opdracht.

Zijn medekandidaten wantrouwde hem genoeg om voor de foute schroef te kiezen, dus de opdracht was mislukt en hij had meteen weer wat vertrouwen gekweekt. (Ik zat in die reeks tot op het laatste moment op Stijn als mol...(stem nooit op naamgenoten!)

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #32 Gepost op: 28-03-2006, 00:22:37 »
Een mol zou nooit:
1. 3 afleveringen uit het spel gaan. Liz en Roderick
2. Knallende ruzie krijgen in de groep of zichzelf niet comfortabel in "een groepje" kunnen krijgen. Milouska
3. Een bijna mislukte opdracht redden. Richard
(wie pleitte voor paar 2 tijdens de tango opdracht?).

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #33 Gepost op: 3-04-2006, 09:53:35 »
De mol zou nooit 1 persoon uit de groep express voordeel geven.
 ( door ze jokers te geven ). Mol moet onpartijdig zijn .
Toine en Milouska

De mol is niet van de groep afgezonderd
Liz en Roderick en Richard
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #34 Gepost op: 3-04-2006, 10:03:58 »
De mol zou nooit 1 persoon uit de groep doelbewust benadelen en uitlachen.
Peggy

Offline Ron Dabe

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 3-04-2006, 10:25:16 »

"De mol zou nooit hulpmol worden, want de andere kandidaten weten toch niet dat ze hulpmol was, zien haar verdacht doen en kiezen haar als mol, ook al deed ze verdacht in haar "rol" van hulpmol, want die kennen de andere kandidaten toch niet."

Volgens mij wisten de kandidaten dat helemaal niet. Het was een hele goede tactiek om gebruik te maken van de situatie. Ongestrafd kunnen mollen, want de kandidaten wisten wél dat er hulpmollen waren. ;) maar goed ouwe koeien :P

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #36 Gepost op: 3-04-2006, 12:15:48 »
De mol zou nooit 1 persoon uit de groep doelbewust benadelen en uitlachen.
Peggy
Ben ik met je eens, aan de andere kant is het jatten van een joker wel een hele erge mol actie .... klein streepje erdoor dan voor mij.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 4-04-2006, 22:20:54 »
 ( door ze jokers te geven ). Mol moet onpartijdig zijn .
Toine en Milouska

Juist door jokers weg te geven aan minder bedeelden zorgt de mol ervoor dat de kansen eerlijker verdeeld worden. Zeker bij Liz en Roderick omdat die qua informatie voor het maken van de test ook een grote achterstand hadden.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 5-04-2006, 11:32:34 »
Ik vind deze hele "een mol zou nooit..." theorie wel zo wispelturig als maar kan. Werkelijk voor iedere kandidaat kan je zeggen "hij/zij is de mol" en als jij overtuigd ben van het feit dat die kandidaat de mol is, kan je de andere kandidaten gaan wegstrepen door te zeggen: "Een mol zou nooit..." Sorry hoor, maar ik vind dit wel zo vreemd en ik vind dit trouwens ook geen overtuigende theorie.

Want zeg nu zelf, je kan zelfs zo doorgaan dat geen enkele kandidaat de mol kan zijn door werkelijk elke actie in de aflevering ook door te strepen. Ja toch?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 5-04-2006, 12:44:20 »
alles is vrij simpel tog??

Een mol zou nooit...geld verdienen waar het vermeden kan worden!
En natuurlijk zou een mol ruzie willen in de groep: hoe vervelender de sfeer, hoe beter het spel!
Een mol wil best wel eens klooien met jokers, want er gaat altijd toch wel iemand uit.
Verder wil een mol graag wel eens voor dom worden aangezien, beter danh dat iemand de waarheid ontdekt.
De ultieme mol is de "Dat kan toch niet!!"-mol! ;)
Tell me what your telescope says