Auteur Topic: Muzikale hint 3  (gelezen 15355 keer)

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint 3
« Reactie #20 Gepost op: 27-03-2006, 15:43:07 »
Is het de duitse?  ???

Hoe kom jullie dan bij die andere?  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #21 Gepost op: 27-03-2006, 16:32:56 »
geen nr 8 op de cd, en idd geen sophie ellis baxtor, die klinkt heel anders. Wie was eik die stem over widm.com?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 27-03-2006, 19:19:54 »
Is het de duitse?  ???

Hoe kom jullie dan bij die andere?  ???

Hoe ze bij het andere kwamen weet ik echt niet. Alleen heb ik die cd van Wir Sind Helden, en ik herkende het liedje dus meteen (staat nl ook nog eens op mn iPod). Overigens erg leuke muziek, al zeg ik het zelf.

De muziek wordt tegenwoordig ook weleens gebruikt als achtergrondmuziekje van Eigen Huis en Tuin (tv programma van RTL). Heeft dat er wat mee te maken?? (ik denk van niet, maar je weet nooit)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 27-03-2006, 19:24:21 »
Citaat
eigen huis emn tuin
in een soortgelijk programma doet Fabienne mee. Die zat bij TMF, daar zat Sylvana Simons ook, en die lijkt op Milouska. Milouska is de mol! ::rofl::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 27-03-2006, 19:26:42 »
Whahahaha, Juudith! Ik ben er meteen uit :P

"Wir Sind Helden"... Aha, toch maar eens wat beter opletten in het "De mol is de held"-topic.

Ik heb de hint nog niet gehoord en mijn mediaplayer begint ineens te ouwehoeren over codecs en crap, dus dat ga ik eerst eens proberen op te lossen ofzo >:(
Laten we jabberen joekelen.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #25 Gepost op: 27-03-2006, 19:28:55 »
in een soortgelijk programma doet Fabienne mee. Die zat bij TMF, daar zat Sylvana Simons ook, en die lijkt op Milouska. Milouska is de mol! ::rofl::
::vergroot:: ::ok::
 ::rofl::

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #26 Gepost op: 27-03-2006, 20:32:36 »
VOlgens mij gaat dit over óf:
Liz of Roderick gaat niet meer weg ----> M O L dus!
Óf ze blijven in Buenos Aires

ik weet het niet hoor

xx CO!!  8)
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline flupke01

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 27-03-2006, 21:08:47 »
Zouden ze dan toch mijn theorie van vorig jaar opgepikt hebben en blijken er twee mollen te zijn?

Is nog mogelijk want als Liz en Roderick beiden de mol zijn dan hoefde je bij de test alleen steeds in te vullen: de mol was hier niet bij etc.

Of is 1 van hen de mol en heeft de ander dus het voordeel dat die het meeste weet van de mol en dus de grootste kans maakt tot het einde in het spel te zitten.

Misschien allemaal vergezocht......maar twee mollen dat zou wat zijn......
Uw betrouwbare tipgever!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 27-03-2006, 21:22:22 »
Kijk vrijdag naar: "Wie zijn... de mollen?" ::vergroot::

Lijkt me niet ;D

Laten we jabberen joekelen.

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #29 Gepost op: 27-03-2006, 23:33:04 »
Hier de Nederlandse vertaling:

Men zegt: Hoe hoger je komt
Hoe harder je valt
Zo hoog gekomen
En toch nog zo stevig staand
Men zegt: "Wat omhoog gaat
Moet ook een keer naar beneden komen"
Ik zeg de ondergang af
Zonder naar beneden te kijken
D'r wordt veel te veel naar Roderick en Liz gekeken. Ik denk dat het eerste couplet of the treetops/kabelbaan opdracht gaat. Ik vind vooral de laatste zin can dit eerste couplet interessant...

Mijn mol Mary-Lou en haar hoogtevrees kunnen zomaar toch nog bij deze hint kunnen passen.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #30 Gepost op: 28-03-2006, 12:36:32 »
Ja, maar die tekst is niet in de hint gebruikt. Vaak is het toch zo dat het alleen gaat om dat wat je gehoord hebt. Als het om dit couplet zou gaan, hadden ze dat wel laten horen.
The British are not impressed.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 28-03-2006, 13:29:07 »
Ja, maar die tekst is niet in de hint gebruikt. Vaak is het toch zo dat het alleen gaat om dat wat je gehoord hebt. Als het om dit couplet zou gaan, hadden ze dat wel laten horen.

Ben ik het mee eens. Ze zingen

"Gekommen um zu bleiben
wir gehen nicht mehr weg"

We zijn gekomen om te blijven, we gaan niet meer weg. Dat is alles wat je hoort. Ik koppel dit terug op het feit dat Roderick/Liz weer bij de groep zich hebben gevoegd en dat ze niet nog een keer uit de groep zullen gaan. (tenzij door de executie dat ze weg moeten)

Ik zie hierin, wat we hoorden dus enkel deze hint naar Liz & Roderick. Die andere coupletten hoor je niet en hebben er dus ook niets mee van doen en je mag ze dus wel koppelen aan Mary Lou maar het was niet hetgene wat je hoorde!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline blomke

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 28-03-2006, 13:52:54 »
Ben ik het mee eens. Ze zingen

"Gekommen um zu bleiben
wir gehen nicht mehr weg"

We zijn gekomen om te blijven, we gaan niet meer weg. Dat is alles wat je hoort. Ik koppel dit terug op het feit dat Roderick/Liz weer bij de groep zich hebben gevoegd en dat ze niet nog een keer uit de groep zullen gaan. (tenzij door de executie dat ze weg moeten)

De groep is naar Liz en Roderick toegekomen. Dus volgens mij is de groep gekomen om te blijven. Ik haal hieruit de mol in de groep zit.

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 28-03-2006, 15:24:26 »
wat zei milouska nou deze aflevering...Juist ik ben niet gekomen om vrienden te maken maar om de finale te halen das dus om te blijven.
Ook is warning sign een hint naar haar bekijk haar t-shirt maar eens in aflevering twee er staat op toxic!

Offline woutjemeeltjes

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 28-03-2006, 16:20:10 »
/Informatie komt uit dagboek van http://www.wieisdemol.nl/

Liz en Rorerick kunnen het niet zijn:
Aflevering 1:'In Buenos Aires wacht Karel ons op met een verrassende mededeling. Ik weet wat me te doen staat en alles loopt zoals gepland. Liz steekt als eerste haar hand op. Een licht gevoel van macht en een grote glimlach diep verborgen van binnen. Het spel is nu echt begonnen!'

Aflevering 2: 'Mijn plannetjes werken en ik weet precies waar ik mee bezig ben. Ook mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie helpt mij een handje. Daar kan ik zelf weinig aan doen, zullen we maar zeggen. Die ongecontroleerdheid heeft z’n charme en steunt mij in ieder geval bij mijn missie. Ik kon het vandaag erg goed gebruiken.'

Aflevering 3: 'Hebben ze wel door dat  van hen de mol is? Of beter gezegd, een van òns. Ik sta er tussen en kijk ernaar. Waardevolle jokers worden achteloos in een tas gestopt of weggegeven, uitgeleend zelfs. Weer komt dat vertrouwen kijken. Iedere molkenner weet dat dat nu juist niet is, waar dit spel om draait, maar ik kan het goed gebruiken. De misleiding gaat de goede kant op.'

Ikzelf heb het idee dat Milouska het is.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #35 Gepost op: 28-03-2006, 16:23:00 »
Dat hoort in het Dagboek Mol topic ;)
The British are not impressed.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #36 Gepost op: 28-03-2006, 16:26:13 »
/Informatie komt uit dagboek van http://www.wieisdemol.nl/

Liz en Rorerick kunnen het niet zijn:
Aflevering 1:'In Buenos Aires wacht Karel ons op met een verrassende mededeling. Ik weet wat me te doen staat en alles loopt zoals gepland. Liz steekt als eerste haar hand op. Een licht gevoel van macht en een grote glimlach diep verborgen van binnen. Het spel is nu echt begonnen!'

Aflevering 2: 'Mijn plannetjes werken en ik weet precies waar ik mee bezig ben. Ook mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie helpt mij een handje. Daar kan ik zelf weinig aan doen, zullen we maar zeggen. Die ongecontroleerdheid heeft z’n charme en steunt mij in ieder geval bij mijn missie. Ik kon het vandaag erg goed gebruiken.'

Aflevering 3: 'Hebben ze wel door dat  van hen de mol is? Of beter gezegd, een van òns. Ik sta er tussen en kijk ernaar. Waardevolle jokers worden achteloos in een tas gestopt of weggegeven, uitgeleend zelfs. Weer komt dat vertrouwen kijken. Iedere molkenner weet dat dat nu juist niet is, waar dit spel om draait, maar ik kan het goed gebruiken. De misleiding gaat de goede kant op.'

Ikzelf heb het idee dat Milouska het is.

1) Roderick weet wat hem te doen staat? Of het gebruiken van de naam Liz is een misleiding?

2) Voor dansen heb je ook coördinatie nodig.

3) De mol is bijgepraat door de groep over de mogelijkheid om shekkels te verdienen (net oftie dat niet weet  ;)).

Ikhebzelf het idee dat het Roderick is.

Maar bovenstaande bewijst vooral, dat je de dagboeken op iedereen kan interpreteren  ::trots::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 28-03-2006, 17:54:57 »
uhmm ik ken heel t nummer niet,,,,   :-[
ennuh me conclusie blijft: die richard vind k dus echt niet leuk of grappig, echt saaie man  :-[
Keep Watching

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #38 Gepost op: 28-03-2006, 18:24:16 »
uhmm ik ken heel t nummer niet,,,,   :-[
ennuh me conclusie blijft: die richard vind k dus echt niet leuk of grappig, echt saaie man  :-[

Ik had ook wel wat grappigers verwacht ja. Het dagboek op widm.nl is dan wel weer leuk

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #39 Gepost op: 28-03-2006, 19:33:50 »
VOlgens mij gaat dit over óf:
Liz of Roderick gaat niet meer weg ----> M O L dus!
Naar mijn mening gaat de verliezer/de tweede/de finalist ook niet weg uit het spel, die zit er ook in tot de finale. Dus Liz of Roderick hoeven niet per se de mol te zijn, als de bewering "Liz of Roderick gaat niet meer weg" klopt, maar kunnen ook winnaar en verliezer zijn.