/Informatie komt uit dagboek van
http://www.wieisdemol.nl/Liz en Rorerick kunnen het niet zijn:
Aflevering 1:'In Buenos Aires wacht Karel ons op met een verrassende mededeling. Ik weet wat me te doen staat en alles loopt zoals gepland. Liz steekt als eerste haar hand op. Een licht gevoel van macht en een grote glimlach diep verborgen van binnen. Het spel is nu echt begonnen!'
Aflevering 2: 'Mijn plannetjes werken en ik weet precies waar ik mee bezig ben. Ook mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie helpt mij een handje. Daar kan ik zelf weinig aan doen, zullen we maar zeggen. Die ongecontroleerdheid heeft z’n charme en steunt mij in ieder geval bij mijn missie. Ik kon het vandaag erg goed gebruiken.'
Aflevering 3: 'Hebben ze wel door dat van hen de mol is? Of beter gezegd, een van òns. Ik sta er tussen en kijk ernaar. Waardevolle jokers worden achteloos in een tas gestopt of weggegeven, uitgeleend zelfs. Weer komt dat vertrouwen kijken. Iedere molkenner weet dat dat nu juist niet is, waar dit spel om draait, maar ik kan het goed gebruiken. De misleiding gaat de goede kant op.'
Ikzelf heb het idee dat Milouska het is.