Auteur Topic: Fanserie  (gelezen 15951 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Fanserie
« Gepost op: 29-03-2006, 16:07:44 »
Na serie 5 waren er plannen voor een fanserie. The Ovinie zou het gaan presenteren en er was zelfs al een trailertje gemaakt. Toen ging het ineens niet door

Gaat dat idee nog een keertje uitgewerkt worden ofzo?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
Re: Fanserie
« Reactie #1 Gepost op: 29-03-2006, 16:24:45 »
Ja.
The British are not impressed.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #2 Gepost op: 29-03-2006, 16:33:15 »
He dat klinkt lache.  ::ok:: Heb dit even gemist geloof ik. Kan iemand iets uitleggen misschien?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #3 Gepost op: 29-03-2006, 16:44:35 »
Er gingen vorig jaar geruchten dat er geen nieuwe series van widm meer zouden komen van de AVRO, dus toen had ik min of meer het plan opgevat om er zelf één te maken met een aantal vrijwilligers. We zouden naar een geheime locatie in Nederland gaan en daar met 9 kandidaten en 1 mol opdrachten uitvoeren, dat alles ook filmen van alle kanten en biechten en executies. Dan alles monteren in 10 afleveringen en wekelijks één ter download aanbieden en 's maandags een muzikale hint.
Toen kwam er bericht dat er tòch een 6e serie zou komen (en we kwamen wat tijd te kort), dus stelden we het voorlopig uit. En begin dit jaar werd duidelijk dat er vanuit de AVRO ook nog een serie 7 en 8 gemaakt gaan worden, dus het plan is nu (mijn plan, in elk geval) om daarna widm 9 als fanserie te gaan maken.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 29-03-2006, 17:14:43 »
dat is nog even geduld hebben dan

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 29-03-2006, 17:17:39 »
waarom niet alvast een keertje proefdraaien

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 29-03-2006, 17:17:49 »
en als ze nou ook serie 9 en 10 opkopen?  ;D :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #7 Gepost op: 29-03-2006, 17:21:04 »
Dan ga ik bij de AVRO werken.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #8 Gepost op: 29-03-2006, 17:23:45 »
Lijkt me erg leuk zeg! Gelukkig kunnen we nog 2 seizoenen van de AVRO-serie genieten. Maar waarom niet naast de officiële serie een zelf gemaakte serie?
Soort WIDM-after-serie zeg maar.

Ps: als je eens hulp nodig heb kan ik tegen die tijd best eens even kijken of ik wat voor je kan betekenen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #9 Gepost op: 29-03-2006, 17:26:46 »
Ja, misschien ook wel, er ligt nu niks vast.

Offline Rick.

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 29-03-2006, 18:12:56 »
Tijd om daar werk van te maken dan ;D

Waarom wachten tot het programma niet meer op tv is? Tijd voor WIDM - FS 1 :P

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #11 Gepost op: 29-03-2006, 20:44:04 »
Ik zal het op de MFD met de betrokken personen trachten te bespreken :)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #12 Gepost op: 29-03-2006, 21:41:13 »
Eén van de belangrijkste redenen (zo ver ik nog weet) om het vorig jaar niet door te laten gaan was geld. (of het moet toch nog verder zijn uitgedacht, toen ik het te druk had met afstuderen.) We wilden het betaalbaar houden voor de kandidaten, maar daardoor zou er een flink gat in de begrooting hebben.. en we hadden niemand die echt wist hoe je geld moest binnen halen (wel genoeg ideeën, maar onvoldoende ervaring).

Ik denk eigenlijk dat als iemand ergens en pot geld vandaan weet te halen, dat je dan in no time weer een team bij elkaar heb om alles te plannen, begeleiden en op te nemen. Ik zou wel weer mee willen helpen... al heb ik tegenwoordig een baan, dus moet het wel tijdig gepland worden, zodat ik vrij kan nemen. Ik ben ook niet zo'n voorstander van de hoofd locatie van vorig jaar (ik ga niet zeggen waar dat was... hints zijn te vinden in de trailer), omdat ik tegenwoordig totaal aan de andere kant van het land woon.

Ik ben benieuwd...
« Laatst bewerkt op: 29-03-2006, 21:43:05 door Rat »

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 29-03-2006, 21:49:20 »
Eén van de belangrijkste redenen (zo ver ik nog weet) om het vorig jaar niet door te laten gaan was geld. (of het moet toch nog verder zijn uitgedacht, toen ik het te druk had met afstuderen.) We wilden het betaalbaar houden voor de kandidaten, maar daardoor zou er een flink gat in de begrooting hebben.. en we hadden niemand die echt wist hoe je geld moest binnen halen (wel genoeg ideeën, maar onvoldoende ervaring).

Ik denk eigenlijk dat als iemand ergens en pot geld vandaan weet te halen, dat je dan in no time weer een team bij elkaar heb om alles te plannen, begeleiden en op te nemen. Ik zou wel weer mee willen helpen... al heb ik tegenwoordig een baan, dus moet het wel tijdig gepland worden, zodat ik vrij kan nemen. Ik ben ook niet zo'n voorstander van de hoofd locatie van vorig jaar (ik ga niet zeggen waar dat was... hints zijn te vinden in de trailer), omdat ik tegenwoordig totaal aan de andere kant van het land woon.

Ik ben benieuwd...
Waar is die trailer nog te zien?

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #14 Gepost op: 29-03-2006, 21:55:51 »
Waar is die trailer nog te zien?
Ik wou gaan zeggen: "Geen idee, WIDM.tk bestaat niet meer en volgens mij stond 'ie alleen daar."
Maar ik zo hem ook nog wel eens op een cdrommetje kunnen hebben staan ergens... ik zal even kijken... al heb ik geen idee of ik hem ergens kan uploaden, ik heb geen idee meer hoe groot 'ie was.

brb

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 29-03-2006, 21:57:18 »
Ik wou gaan zeggen: "Geen idee, WIDM.tk bestaat niet meer en volgens mij stond 'ie alleen daar."
Maar ik zo hem ook nog wel eens op een cdrommetje kunnen hebben staan ergens... ik zal even kijken... al heb ik geen idee of ik hem ergens kan uploaden, ik heb geen idee meer hoe groot 'ie was.

brb
Hij was iig niet zo lang

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #16 Gepost op: 29-03-2006, 22:13:49 »
Ja, ik heb hem nog: [hier]. 9.5 MB.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #17 Gepost op: 29-03-2006, 22:14:12 »
Ik heb hem schijnbaar niet in mijn widm map gesaved, want hij staat niet op de cdrom. Misschine heb ik hem nog ergens op een ander cdtje... maar dan weet ik niet op welke.

Ik heb nog wel een ander cool filmpje gevonden, dat eventueel als intro gebruikt had kunnen worden. Een animatie van een logo op een muur, maar da's 95 mb voor 8 seconden en loopt niet echt soepel. Dat blijft dus even hier.

Ik heb ook nog deze low-tech gif animatie gevonden:  ::ohno:: ... maar die is dus schijnbaar 6 kb te groot om up te loaden.

Dan maar iets, dat in elk geval niet meer gebruikt zou worden toen, om toch nog iets te plaatsen... anders is het ook zo lullig, beloof ik van alles en heb ik uiteindelijk niks.  :-\\

EDIT> Ik heb echt veel te lang over dit bericht gedaan... Daedalus saves the day.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #18 Gepost op: 30-03-2006, 15:56:14 »
Ja, ik heb hem nog: [hier]. 9.5 MB.
Ik kan hem niet openen... :\'(

Voor welke leeftijd is dat.....kben nl. over 2 weken 14...dus als ie in 2009 gehouden zou worden ben ik 17...en misschien dat ik dan mee kan doen als ik tijd heb....of waren er al mensen ingeschreven ???
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #19 Gepost op: 30-03-2006, 16:04:37 »
Hij is DivX 5 gecodeerd, dus zou je even een codec moeten googlen.
Er was niet echt een leeftijd aan verbonden, maar uiteraard als je minderjarig bent, moeten je ouders toestemming geven. Anders is het ook zo raar als je ineens zomaar 2 a 3 weken weg bent.