Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 61669 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #700 Gepost op: 28-10-2011, 19:09:39 »
k ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft ,XTC,

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #701 Gepost op: 28-10-2011, 19:25:54 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen,

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #702 Gepost op: 28-10-2011, 19:45:57 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #703 Gepost op: 28-10-2011, 19:47:10 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #704 Gepost op: 28-10-2011, 19:48:24 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton
Ich bin ein Bärliner!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #705 Gepost op: 28-10-2011, 20:34:35 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardigen,

Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #706 Gepost op: 29-10-2011, 15:10:36 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardigen, dan ook maar een goede advocaat
Ich bin ein Bärliner!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #707 Gepost op: 29-10-2011, 19:44:00 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #708 Gepost op: 29-10-2011, 22:45:42 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #709 Gepost op: 30-10-2011, 06:15:28 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #710 Gepost op: 30-10-2011, 08:10:37 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden, alle onvoldoende's van D*N ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #711 Gepost op: 8-05-2020, 11:58:07 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden, alle onvoldoende's van D*N, Jan Versteegh  ::hypocriet::
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #712 Gepost op: 8-05-2020, 12:09:39 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden, alle onvoldoende's van D*N, Jan Versteegh, een molboekje want je weet maar nooit
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #713 Gepost op: 8-05-2020, 12:14:45 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden, alle onvoldoende's van D*N, Jan Versteegh, een molboekje want je weet maar nooit, een portie kibbeling
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #714 Gepost op: 8-05-2020, 12:24:27 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden, alle onvoldoende's van D*N, Jan Versteegh, een molboekje want je weet maar nooit, een portie kibbeling, zwangerschapstest
Frankje Lapi

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #715 Gepost op: 8-05-2020, 12:25:47 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden, alle onvoldoende's van D*N, Jan Versteegh, een molboekje want je weet maar nooit, een portie kibbeling, zwangerschapstest, WIDMO-vragenlijst
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #716 Gepost op: 8-05-2020, 12:26:27 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden, alle onvoldoende's van D*N, Jan Versteegh, een molboekje want je weet maar nooit, een portie kibbeling, zwangerschapstest, WIDMO-vragenlijst, mondkapje
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #717 Gepost op: 8-05-2020, 19:28:51 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden, alle onvoldoende's van D*N, Jan Versteegh, een molboekje want je weet maar nooit, een portie kibbeling, zwangerschapstest, WIDMO-vragenlijst, mondkapje, een liefdesbrief van mijn vakantieliefde van vorig jaar
Ich bin ein Bärliner!