Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 61675 keer)

Offline vrouwtje1985

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ik ga op vakantie en neem mee....
« Gepost op: 31-03-2006, 16:03:30 »
Hey hey mensen..

ben hier nog maar paar daagjes dus hoop dat dit nog "nieuw"  is..

ik zal het even uitleggen maar denk dat de meesten het wel kennen..

de eerste persoon zegt..ik ga op vakantie en neem mee...die noemt dan iets wat hij/zij mee neemt..en de volgende gaat verder..er mogen geen dubbele woorden gezegd worden en je moet alles weer opnoemen..

Gesnapt??  okeejzz...

Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding
liefs, Vrouwtjuh!!!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2006, 16:05:57 »
ik neem mee badkleding en een tandenborstel

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #2 Gepost op: 31-03-2006, 16:07:58 »
ik neem mee badkleding, een tandenborstel en een banaan
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #3 Gepost op: 31-03-2006, 16:10:55 »
ik neem mee badkleding, een tandenborstel, een banaan en een glaasje fruittella
I'm a real big goblin..

Offline vrouwtje1985

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #4 Gepost op: 31-03-2006, 16:13:39 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella en de pil ;-)
liefs, Vrouwtjuh!!!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #5 Gepost op: 31-03-2006, 16:14:32 »
ik neem mee badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil en een condoom 

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #6 Gepost op: 31-03-2006, 16:15:36 »
ik neem mee badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom en een fiets 
Menno is gek

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #7 Gepost op: 31-03-2006, 16:16:21 »
ik neem mee badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets en een zwaard 
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #8 Gepost op: 31-03-2006, 16:17:12 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard en een hele leuke bikini  ;)  ::hypocriet::
I'm a real big goblin..

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #9 Gepost op: 31-03-2006, 16:17:59 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini en realitynet :)
Menno is gek

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #10 Gepost op: 31-03-2006, 16:18:43 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet en iets te drinken voor onderweg

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #11 Gepost op: 31-03-2006, 16:20:02 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg en Mirtjuh  ;D
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #12 Gepost op: 31-03-2006, 16:21:39 »

Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, Mirtjuh en een tandenborstel 
Menno is gek

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #13 Gepost op: 31-03-2006, 16:23:23 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, Mirtjuh, een tandenborstel en tandpasta

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #14 Gepost op: 31-03-2006, 16:24:11 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, Mirtjuh, een tandenborstel, tandpasta en wc-papier
Menno is gek

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #15 Gepost op: 31-03-2006, 16:54:49 »
Mijn Ipod
Some light in your eyes...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #16 Gepost op: 31-03-2006, 17:02:32 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, Mirtjuh, een tandenborstel, tandpasta en wc-papier, mijn ipod en me koffer

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #17 Gepost op: 31-03-2006, 17:03:55 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, ,mezelf  ::oink:: , een tandenborstel, tandpasta en wc-papier, mijn ipod, me koffer en grote varkensshirt
I'm a real big goblin..

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #18 Gepost op: 31-03-2006, 17:05:10 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, ,mirtjuh in bikini  ::hypocriet:: , een tandenborstel, tandpasta en wc-papier, mijn ipod, me koffer ,een grote varkensshirt en een heftruck
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 17:09:01 door Zartan »
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #19 Gepost op: 31-03-2006, 17:06:52 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, ,mirtjuh , een tandenborstel, tandpasta en wc-papier, mijn ipod, me koffer ,een grote varkensshirt, een heftruck en een aardbei
Menno is gek