Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 61673 keer)

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #60 Gepost op: 8-04-2006, 14:18:30 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad en een badeendje

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #61 Gepost op: 8-04-2006, 14:20:29 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje en mijn plant ::love::
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #62 Gepost op: 8-04-2006, 14:24:51 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant en een snoeischaar  >:D

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #63 Gepost op: 8-04-2006, 14:29:08 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar en een harnas
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #64 Gepost op: 8-04-2006, 14:32:41 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas en een ram

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #65 Gepost op: 8-04-2006, 14:33:57 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram en een kreeft
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #66 Gepost op: 8-04-2006, 14:42:25 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft en taart

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #67 Gepost op: 8-04-2006, 14:43:43 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart en muziek
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #68 Gepost op: 8-04-2006, 14:50:47 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek en pindarotsjes

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #69 Gepost op: 8-04-2006, 14:52:59 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes en een kookboek
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #70 Gepost op: 8-04-2006, 14:59:04 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek en een roos

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #71 Gepost op: 8-04-2006, 15:07:55 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos en een paard
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #72 Gepost op: 8-04-2006, 15:11:54 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard en een prins

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #73 Gepost op: 8-04-2006, 15:14:43 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins en de kaart van Rome
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #74 Gepost op: 8-04-2006, 15:20:45 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome en een compas

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #75 Gepost op: 8-04-2006, 15:22:14 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas en een gereedschapkist
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #76 Gepost op: 8-04-2006, 15:23:22 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist en pleisters

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #77 Gepost op: 8-04-2006, 15:24:49 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters en kaas
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #78 Gepost op: 8-04-2006, 15:26:00 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas en een mondharmonica

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #79 Gepost op: 8-04-2006, 16:53:51 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica en mijn lavalamp.
Keep Watching