Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 61670 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #20 Gepost op: 31-03-2006, 17:17:58 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, ,mirtjuh , een tandenborstel, tandpasta en wc-papier, mijn ipod, me koffer ,een grote varkensshirt, een heftruck, een aardbei en een yogamatje ::) :P

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #21 Gepost op: 31-03-2006, 17:21:00 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, ,mirtjuh , een tandenborstel, tandpasta en wc-papier, mijn ipod, me koffer ,een grote varkensshirt, een heftruck, een aardbei, een yogamatje en een vliegtuigje
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #22 Gepost op: 31-03-2006, 18:51:48 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, ,mirtjuh , een tandenborstel, tandpasta en wc-papier, mijn ipod, me koffer ,een grote varkensshirt, een heftruck, een aardbei, een yogamatje, een vliegtuigje en een lola

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #23 Gepost op: 31-03-2006, 19:19:17 »
Ik ga op vakantie en neem mee..badkleding, een tandenborstel, een banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet ,iets te drinken voor onderweg, ,mirtjuh , een tandenborstel, tandpasta en wc-papier, mijn ipod, me koffer ,een grote varkensshirt, een heftruck, een aardbei, een yogamatje, een vliegtuigje, een lola en mijn mp3-speler
......

Offline vrouwtje1985

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #24 Gepost op: 31-03-2006, 19:19:27 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, een tandenborstel, banaan, glaasje fruittelle, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onder, mirtjuh, een tandenborstel, tandpasta, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, een yogamatje, een vliegtuigje een lola en fototoestel
liefs, Vrouwtjuh!!!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #25 Gepost op: 31-03-2006, 22:01:17 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, een tandenborstel, banaan, glaasje fruittelle, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onder, mirtjuh, een tandenborstel, tandpasta, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, een yogamatje, een vliegtuigje, een lola, fototoestel en een appel
Menno is gek

Offline Knijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stille wateren diepe gronden
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #26 Gepost op: 31-03-2006, 22:03:02 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, een tandenborstel, banaan, glaasje fruittelle, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onder, mirtjuh, een tandenborstel, tandpasta, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, een yogamatje, een vliegtuigje, een lola, fototoestel, een appel en me koffer!

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #27 Gepost op: 31-03-2006, 22:04:32 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, een tandenborstel, banaan, glaasje fruittelle, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, tandpasta, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, een yogamatje, een vliegtuigje, een lola, fototoestel, een appel, me koffer en een zakje chips
......

Offline vrouwtje1985

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #28 Gepost op: 1-04-2006, 10:52:53 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkledingm tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, fototoestel, een appel me koffer, een zakje chips en een cadotje voor mn vriendje
liefs, Vrouwtjuh!!!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #29 Gepost op: 1-04-2006, 18:50:12 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkledingm tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel me koffer, een zakje chips, een cadotje voor mn vriendje en een kaartsetje.

P.s: ik had er mp3-speler weer tussengezet want die was er uit gehaald

Offline vrouwtje1985

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #30 Gepost op: 1-04-2006, 18:58:24 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkledingm tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel me koffer, een zakje chips, een cadotje voor mn vriendje en een kaartsetje.

P.s: ik had er mp3-speler weer tussengezet want die was er uit gehaald

en make up
liefs, Vrouwtjuh!!!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #31 Gepost op: 1-04-2006, 19:00:32 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkledingm tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel me koffer, een zakje chips, een cadotje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up en een telefoon.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #32 Gepost op: 3-04-2006, 09:58:35 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkledingm tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadotje voor mn vriendje en een kaartsetje, make up en mijn nieuwe spaarpot ::love::
Menno is gek

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #33 Gepost op: 3-04-2006, 10:35:30 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkledingm tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadotje voor mn vriendje en een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot en hagelslag
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #34 Gepost op: 3-04-2006, 13:43:20 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadotje voor mn vriendje en een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag en mijn pyama
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #35 Gepost op: 3-04-2006, 15:28:28 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadotje voor mn vriendje en een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama en mijn duitse boek  ::)  :-\\
I'm a real big goblin..

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #36 Gepost op: 7-04-2006, 16:28:15 »

Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadotje voor mn vriendje en een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek en een pizza
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #37 Gepost op: 7-04-2006, 18:52:06 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadotje voor mn vriendje en een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza en een pizzames

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #38 Gepost op: 7-04-2006, 19:26:46 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje en een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames en rosé.
Keep Watching

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #39 Gepost op: 7-04-2006, 19:41:59 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje en een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé en mijn teddybeer :)
Menno is gek