Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 112790 keer)

Offline robster

• Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 31-03-2006, 21:31:46 »
Theorie he:

Wat nou, als die tweede test slechts een cover-up was om te verbloemen dat DE MOL tijdelijk niet in het spel zat. Er werd gezegd dat de tijd ook een graadmeter was bij het maken van de test, plus het aantal ingezette jokers. De test zelf moet een aantal vragen hebben bevat die zinloos waren, als we er van uit gaan dat Richard de mol zou kunnen zijn. Een vraag als bijvoorbeeld "heeft de mol jokers gejat", daarbij denkt niemand aan Richard, dus zou als Richard de mol was, die vraag nutteloos zijn, dus zou de tijd en het aantal jokers een soort cover-up kunnen zijn om kijkers en publiek extra te verwarren tijdelijk...

snappen jullie wat ik bedoel, of denk ik niet logisch of TE ver door?

Mijn mol ging er vorige week uit, maar is dus nu terug...

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 31-03-2006, 21:33:43 »
Weer Gijs Staverman & Yvon Jaspers truukje,maar dan een aflevering later.  8)
Vond het al raar dat Yvond als Mol zeinde persee iemand in het spel terug wou en nu weer Roderick,want ik vond hem er helemaal niet teleurstellend overkomen en dat hij het papiertje zelfs niet eens heeft gehouden is ook vreemd.

Richard heeft zeker jokers genomen,de jokers die Roderick niet mocht nemen.

Offline mirjam66

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • shit happens
Re: Achterbaan Mary Lou verkeerd geschreven?
« Reactie #22 Gepost op: 31-03-2006, 21:33:54 »
Zag ik dat goed? Was Mary Lou's achternaam verkeerd gespeld in de leader? Stond daar van Stenis? In plaats van van Steenis?
Sorry. Google zegt dat haar naam toch echt van Stenis is, en niet van Steenis zoals op dit forum staat ;-(

Offline Amanda

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 31-03-2006, 21:34:14 »
Milouska was ook wel erg zeker van haar zaak over die Darwin/Bali dingen.
terwijl ik bij me zelf dacht dat het niet klopte... haar uitleg was vaag. en bij roderick kon ze hem niet overtuigd krijgen dus liet ze hem maar gaan.

Roderick blijft toch nog steeds mijn mol.
waarom zou hij richard niet terug laten komen, alleen maar moeilijker voor de rest van de kandidaten, hij is toch de mol! :)

Leuke aflevering!

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 31-03-2006, 21:35:22 »
Mijn mol is er deze week uit :(
Vond het spel in de metro trouwens errug cool!

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 31-03-2006, 21:35:43 »
OMG ik lach echt enórm in een deuk om Milouska
"wat zet jij Australië aan een rare kant"
de wereld is rond doos!

Daarom was ze ook zo zeker dat Darwin verder was dan Lissabon. Kan nog best wel eens kloppen ook trouwens, maar toch was het raar.

Verder verdacht; Roderick

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #26 Gepost op: 31-03-2006, 21:36:24 »
Milouska was ook wel erg zeker van haar zaak over die Darwin/Bali dingen.
terwijl ik bij me zelf dacht dat het niet klopte... haar uitleg was vaag.
Precies, ik dacht ook meteen: Hier ga je de mist in...
Als je weet waar Darwin lig (en dat wist Milouska heel goed, zoals bleek uit haar beschrijving!), dan weet je dat Bali verder weg ligt. Dat je twijfelt tussen Bali en Lisse bijvoorbeeld, of Darwin en Lisse, dat is logisch. Maar tussen Bali en Darwin kun je niet twijfelen...  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 31-03-2006, 21:36:36 »
- Ze wist precies waar Darwin lag en ook waar Kuta lag en toch beweert ze dat Kuta dichterbij ligt... Hoe kan dat?  ???

Omdat ze dacht dat de wereld plat was.  :-X Op een landkaart lijkt Kuta dichterbij te liggen, volgens mij.

Roderick lijkt me nu niet de mol, want anders was hij wel meegegaan in het verhaal van Miloushka en had hij haar niet verbeterd.
Nog even niks.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 31-03-2006, 21:37:31 »
Ik begin na deze aflevering toch Milouska te verdenken...
Als ze de mol niet is, dan is ze wel heel eigenwijs en dom...
- Waarom jokers aan Liz en Roderick geven voor informatie die ze niet hebben?
- Ze wist precies waar Darwin lag en ook waar Kuta lag en toch beweert ze dat Kuta dichterbij ligt... Hoe kan dat?  ???

volgens mij dacht milouska dat de snelste weg naar australië vanaf argentinië is richting het oosten
dan heeft ze misschien wel gelijk

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 31-03-2006, 21:37:48 »
Ik vond het rommeltje en veel te veel mollenstreken van misschien ook niet mollen en dat met die koffers werd veel moeilijker temaken dan het is.

Sorry hoor,maar sydney lijkt mij verder dan Bali en die andere plaats in Australie uit S1 lijkt mij dat dat ook verder ligt dan Lisse in Nederland.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 21:41:21 door Pierce_Brosnan »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 31-03-2006, 21:38:32 »
Als je weet waar Darwin lig (en dat wist Milouska heel goed, zoals bleek uit haar beschrijving!), dan weet je dat Bali verder weg ligt. Dat je twijfelt tussen Bali en Lisse bijvoorbeeld, of Darwin en Lisse, dat is logisch. Maar tussen Bali en Darwin kun je niet twijfelen...  ::ohno::

Milouska was even vergeten dat de wereld rond was. Ze had 't steeds over de wereldkaart en als je daar vanuit gaat is Darwin idd verder dan Bali. En daarom was ze ook zo verbaasd toen Roderick Australie links van Buenos Aires tekende en niet rechts.

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 31-03-2006, 21:38:57 »
OMG ik lach echt enórm in een deuk om Milouska
"wat zet jij Australië aan een rare kant"
de wereld is rond doos!

Daarom was ze ook zo zeker dat Darwin verder was dan Lissabon. Kan nog best wel eens kloppen ook trouwens, maar toch was het raar.

Verder verdacht; Roderick

Hihi, ja heb ook erg gelachen hiermee  ::rofl::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 31-03-2006, 21:39:35 »
Omdat ze dacht dat de wereld plat was.  :-X Op een landkaart lijkt Kuta dichterbij te liggen, volgens mij.

Roderick lijkt me nu niet de mol, want anders was hij wel meegegaan in het verhaal van Miloushka en had hij haar niet verbeterd.
Nee, zelfs dat niet... Ik heb hier een kaart aan de wand hangen... Bali ligt echt westelijker dan Darwin...
Roderick had weinig meer te verbeteren, want Bali lag er al uit bij hem...
Ik begrijp het goed als iemand niet weet of Bali of Darwin verder weg is.
Maar als je weet waar beide plekken liggen, dan kun je je toch niet meer vergissen? Want Bali ligt echt westelijker...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline bigmol1965

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 31-03-2006, 21:39:53 »
vna Mary-Lou werd weer geen mol vrijgegeven, dus was ze bij mij al kandidaat, maar goed, er waren nog 2 die het niet zeiden.
Mary-Lou zat op Minouska zei ze later.

Toine op Liz
Minouska op Toine/Mary-Lou
Roderick op Peggy
Frederique op Roderick
Liz op Peggy/Toine/Minoeska
Peggy op Toine/Frederique
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 21:43:04 door bigmol1965 »

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #34 Gepost op: 31-03-2006, 21:40:36 »
hehhhehhh eindelijk weer is een goede aflevering.. wisd is voor mij nu pas begonnen ;) :P

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 31-03-2006, 21:40:51 »
Milouska was even vergeten dat de wereld rond was. Ze had 't steeds over de wereldkaart en als je daar vanuit gaat is Darwin idd verder dan Bali. En daarom was ze ook zo verbaasd toen Roderick Australie links van Buenos Aires tekende en niet rechts.
O, nu begrijp ik het... Ze dacht helemaal van west naar oost de wereld rond...
Maar juist dan: Ben je dan dom of dom? Of ... de mol?

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 31-03-2006, 21:41:03 »
Ik dacht al dat er een vrijstelling in de envelop zou zitten, alleen dacht ik dat die voor Roderick zou zijn :)

Wel echt een spannende aflevering, wat kiezen ze? Wat doen ze? Veel beter als de vorige afleveringen. De spanning was gewoon beter gebracht, vooral door dat Richard gedoe. Ik kwam er echter pas laat achter dat er sporen op de grond te zien waren..

Eerst had Roderick het stickertje ook niet op de koffer geplakt; hij hielt hem vast. Waarom?

Offline Lucci

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 31-03-2006, 21:41:34 »

Nou dat kan wel als ze echt geredeneerd heeft van west naar oost, dan is Darwin daadwerkelijk verder. Maar goed wat een enorm gave aflevering, verreweg de beste dit seizoen! Dat wordt wel weer een keer of 3 kijken, want die laatste opdracht daar kun je in 1 keer lang niet alles uithalen.
Verder doet Milouska het geniaal! Iedereen denkt dat ze onhandig is, maar ze laat alles in de soep lopen en stookt ook lekker door wat jokers af te tikken aan Liz en Roderik. Super mol! ::ok::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #38 Gepost op: 31-03-2006, 21:41:44 »
Milouska was even vergeten dat de wereld rond was.

Onbegrijpelijk. Maar als ze de Mol is komt ze er nog mee weg ook omdat iedereen gewoon denkt dat ze niet zo slim is. (Of is ze dat ook echt niet?).

Maar door Milouska is die opdracht dus mislukt als ik het goed heb..

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 31-03-2006, 21:41:51 »
De spel uitleg klopte ook niet helemaal en de pot zou volgens de uitleg van karel op 11250 moeten staat ipv 6250,want volgens karel ging er eerst 5000 af van 11250 en daarna zou Mary Lou het goed hebben en dus weer 5000 bij. De 6250 klopt wel,maar dat komt opdat ze zich niet aan de spel regels hebben gehouden,omdat Toine telkens in de tram had moeten stappen.

Echter hebben Toine & Miloeska er een rommeltje van gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 21:43:29 door Pierce_Brosnan »