Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 113312 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 4
« Reactie #140 Gepost op: 31-03-2006, 23:30:07 »
Ik was er echt van overtuigt dat Australië en Bali dichtbij van Zuid-Amerika lagen. Dichtberbij dan Europa. Maar nee dus  :-\\
Had ik ook wel gedacht ja. Maar ja, als je in Lisse begint te graven, kom je theoretisch uit in Sydney.
The British are not impressed.

Offline Liett

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 31-03-2006, 23:36:05 »
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er nu opeens zoveel mensen op Toine zitten! Hij heeft toch heel veel geld binnen gebracht de eerste afleveringen? En wie was degene die met de tango koppel 2 bleef volhouden..? Zoiets zou een mol toch niet doen?
En ik vraag me af of iemand nog weet op wie Mary-Lou de eerste aflevering heeft gestemd..? Want waarschijnlijk is dat degene die ze bedoelt in haar dagboek, lijkt mij.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 31-03-2006, 23:38:20 »
Wat ik me net ook zit te bedenken:
De test gaat op tijd, wie het langzaamste is en het slechtste gemaakt heeft moet eruit. maar de eerste drie kandidaten die keuze moesten maken tussen Richard vrijlaten of 2 jokers pakken en de test maken hebben er veel langer over gedaan dan de rest. Dat verhaaltje van richard en de beslissing nemen gaat best wat tijd in zitten terwijl de andere kandidaten die na Roderick komen kunnen meteen doorlopen en zullen dus altijd sneller zijn  8)
Keep Watching

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 31-03-2006, 23:38:52 »
En ik vraag me af of iemand nog weet op wie Mary-Lou de eerste aflevering heeft gestemd..? Want waarschijnlijk is dat degene die ze bedoelt in haar dagboek, lijkt mij.

Hm dat was Geert, die ingeving had ze dus nog daarvoor....

Offline Nol

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 31-03-2006, 23:41:40 »
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er nu opeens zoveel mensen op Toine zitten! Hij heeft toch heel veel geld binnen gebracht de eerste afleveringen? En wie was degene die met de tango koppel 2 bleef volhouden..? Zoiets zou een mol toch niet doen?

op Geert,lijkt me dus sterk.
Je kon ook aan de volgorde niks aflezen want ze was als laatste,of het zou moeten zijn dat de laatste dan weer op de eerste heeft gestemd, dan zou de cirkel rond zijn en heeft ze op Milouska gestemd. Met 2 jokers

Afl. 2 : Toine, Liz/Roderick --- 3 jokers
Afl.3: Peggy --- 0 jokers

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 31-03-2006, 23:41:57 »

Hm dat was Geert, die ingeving had ze dus nog daarvoor....
En een beetje Roderick en Liz
en waarom zoveel mensen Toine verdenken; moet je eens het Toine topic leze, en Toine bleef helemaal niet volhouden over koppel 2, dat heeft hij 1x gezegd helemaal op het einde!!
Keep Watching

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 31-03-2006, 23:42:11 »
Ze zij dat ze dacht dat Liz de Mol was, maar om de Mol buiten de groep te plaatsen is ze van haar afgestapt.

Maar zal ze dan Liz bedoelt hebben?
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline hagriddler

• Forumlid
  • carpe f*cking diem !
« Reactie #147 Gepost op: 31-03-2006, 23:42:34 »
De test gaat op tijd, wie het langzaamste is en het slechtste gemaakt heeft moet eruit. maar de eerste drie kandidaten die keuze moesten maken tussen Richard vrijlaten of 2 jokers pakken en de test maken hebben er veel langer over gedaan dan de rest. Dat verhaaltje van richard en de beslissing nemen gaat best wat tijd in zitten terwijl de andere kandidaten die na Roderick komen kunnen meteen doorlopen en zullen dus altijd sneller zijn  8)

Ik hoorde Richard wel een paar keer zeggen "ff een time-out"
maar ik denk niet dat ze de klok toen echt even stil gezet hebben...
Dus ja, de discussie met Richard kostte de eerste drie tijd (behalve Milouska die eigenlijk meteen doorliep)
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 31-03-2006, 23:42:41 »

Ja inderdaad! Alleen Toine (4, denk) en Milouska (6 ??) hadden beiden heel veel jokers, inclusief 2 extra die bij Richard lagen... Ik denk dat de tijd uiteindelijk minder dodelijk was dan een foute vraag. Jammer dat we geen percentages meer te zien krijgen, wat aangeeft hoeveel procent op de mol zit, net als vorig jaar.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 31-03-2006, 23:45:23 »
Ja inderdaad! Alleen Toine (4, denk) en Milouska (6 ??) hadden beiden heel veel jokers, inclusief 2 extra die bij Richard lagen... Ik denk dat de tijd uiteindelijk minder dodelijk was dan een foute vraag. Jammer dat we geen percentages meer te zien krijgen, wat aangeeft hoeveel procent op de mol zit, net als vorig jaar.
Ja dat was altijd wel een beetje spannend, al nam ik dat altijd maar met een korreltje zout  ::trots::
Maar dan vind ik het nog steeds niet eerlijk dat het sommige mensen meer tijd kostte om naar de test toe te komen dan andere, toevallig hadden Toin en Milouska veel jokers maar dat had niet zo hoeven zijn..
Keep Watching

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 31-03-2006, 23:46:22 »
Ja dat was altijd wel een beetje spannend, al nam ik dat altijd maar met een korreltje zout  ::trots::
Maar dan vind ik het nog steeds niet eerlijk dat het sommige mensen meer tijd kostte om naar de test toe te komen dan andere, toevallig hadden Toin en Milouska veel jokers maar dat had niet zo hoeven zijn..

Sorry, kon het even niet laten  :-[

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 31-03-2006, 23:48:11 »

Toine had ook de keus om het hele stapeltje te pakken, wat ik zou hebben gedaan als fantiekeling, als mol handig en als kandidaat, die jokertjes

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 31-03-2006, 23:49:00 »
stak nu richard bij roderick nu ook die verhaal af over die envelope?
volgens mij niet of heb ik dat net gemist?

Offline irmasommink

• Forumlid
Milouska stapt uit de trein
« Reactie #153 Gepost op: 31-03-2006, 23:49:16 »
Heeft iemand van jullie gezien dat als Milouska uit de metro stapt naar Mary-Lou, op de deur van de metro de letters "MI LUP" of zo iets staan? Misschien te ver gedacht, maar wil het toch graag even checken.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 23:51:13 door irmasommink »

Offline juudith

• Forumlid
Re: Milouska stapt uit de trein
« Reactie #154 Gepost op: 31-03-2006, 23:50:08 »
Ik zag het ook... Milouska Hellup?

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 31-03-2006, 23:51:36 »
Maar aan de andere kant, staat daar niet iets over in het contract in de trant van: "Doe alleen wat je wordt opgedragen, zij het door Karel, briefjes of telefoontjes"

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 31-03-2006, 23:53:25 »
Sorry, kon het even niet laten  :-[
Bedankt voor het corrigeren van mijn recht-staande tekst, (het is al laat he haha)

stak nu richard bij roderick nu ook die verhaal af over die envelope?
volgens mij niet of heb ik dat net gemist?

Zal wel alleen dat is er denk ik uit geknipt, trouwens beetje lekkermaken met niets want er zat helemaal geen "vertrouwelijke" informatie in die enveloppe!
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 23:55:04 door lollygirl »
Keep Watching

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #157 Gepost op: 31-03-2006, 23:57:18 »
Maar hoe zit het nu met die tijd?

01:30 ?

als het klopt wat ze zeggen, en sydney in beeld kwam om 20:41..
dan krijg je dit

20:41+01:30=22:11

Typ je in bij Google: 22:11
en je krijgt een site van Barend en van Dorp als tekst(en plaatje)van voetballer: José Fortes Rodriguez <<<<<<----
Roderick! het is misschien vergezocht maar ja.. 8)
 Check maar na!
Ik zeg ook maar wat..

Offline lollygirl

• Forumlid
Re: Milouska stapt uit de trein
« Reactie #158 Gepost op: 31-03-2006, 23:57:38 »
Heeft iemand van jullie gezien dat als Milouska uit de metro stapt naar Mary-Lou, op de deur van de metro de letters "MI LUP" of zo iets staan? Misschien te ver gedacht, maar wil het toch graag even checken.

ik heb het niet gezien, maar mocht het zo zijn, wat zou dat volgens jou betekenen dan? ???
Keep Watching

Offline billyboem

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 1-04-2006, 00:03:34 »
Het was zeker de beste aflevering tot nu toe, maar om nu te zeggen dat ik dichter bij de mol ben gekomen??? Nee nie ech....
Ik heb de aflevering maar half gezien, dus ga hem morgen nog eens
bekijken en zal dan extra op de hints ed letten...
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.