Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 112922 keer)

Offline Joff

• Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #180 Gepost op: 1-04-2006, 10:20:56 »
dat met die jokers klopt zo te zien niet erik
dat zijn er samen 18, en niet wat karel zegt
misschien moest milouska haar twee jokers teruggeven?

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 1-04-2006, 10:21:56 »
ook verdacht trouwens: Milouska loopt meteen helemaal door naar de achterste koffer. De anderen blijven wat op een afstandje staan. Milouska pakt meteen de koffer. ALs ze één kandidaat moeten uitzoeken, gaat Peggy meteen naar Mary-Lou, Milouska blijft eerst nog staan.

Offline Liett

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #182 Gepost op: 1-04-2006, 10:28:24 »
roderick is echt de mol
op de foto van de officiele site met de schaduw achter zijn hoofd,
de biechten van de kandidaten worden allemaal in wc's opgenomen geloof ik
maar goed je ziet roderick dus voor een spiegel staan met zijn spiegelbeeld daar achter.
hij is mijn nummer 1 vanaf het begin al

Dat had Lizz toch ook?

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 1-04-2006, 10:37:30 »
Toen Roderick de test ging maken had hij een groen rolletje papier naast zich liggen, had hij dit van Richard gekregen?? Ik heb het eigenlijk alleen bij hem gezien...Nog iemand anders die dit ook opmerkte?
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #184 Gepost op: 1-04-2006, 11:15:10 »
Volgens mij ook. Ze heeft er 4 ingezet volgens mij.

Milouska heeft 6 jokers gepakt. Ze kreeg er nog eens twee toen ze Richard liet staan. Ze heeft van beide jokerstapels twee stenen gepakt. Daar is niets over gezegd.

Ook dat domme geneuzel in de metro. Het eerste wat je bedenkt, als je deze opdracht gaat doen is toch: laat ik niet de fout maken door de wereld als een platte landkaart voor me te zien.

En Milouska zou echt zo dom zijn, dat ze dat wel doet. Onzin. Zo dom wil je niet zijn, toch?

Maar toch blijft Liz mijn mol. Puur intuitief. Al heeft ze deze aflevering echt weinig hoeven te doen. Ze kon Toine lekker laten lopen met Quebec. En ik denk dat ze heel bewust als een van de laatsten de fabriek ingegaan is, om zoveel mogelijk mensen de kans te geven zich verdacht te maken, door Richard er wel of niet uit te laten. Zou ik doen tenminste :)

Maar is het anderen ook opgevallen, dat Liz haar tijd stilstaat op 14:24 als ze haar test invult? Volgens mij een van de gunstigste tijden. Bij de andere kandidaten loopt de tijd door.

C'est le Fruit!

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #185 Gepost op: 1-04-2006, 11:19:08 »
er waren een paar die gewoon 2x1 pakten, ik weet niet mer wie.. :-\\
zoals gewoonlijk moet ik de aflevering nog maar 10x terug zien.
Frédérique blijft verdacht, maar Roderick ook met de tijd die ik had uitgerekend.. 8)
Ik zeg ook maar wat..

Offline zoë nicky

• Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
« Reactie #186 Gepost op: 1-04-2006, 12:36:25 »
Toen Roderick de test ging maken had hij een groen rolletje papier naast zich liggen, had hij dit van Richard gekregen?? Ik heb het eigenlijk alleen bij hem gezien...Nog iemand anders die dit ook opmerkte?

Hoi Lidy,
Nou ik heb de aflevering teruggekeken en Roderick heeft dat groene rolletje al voordat hij Richard gaat bevrijden....dus.... ;)

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 1-04-2006, 12:46:47 »
Ik heb ook weer teruggekeken en weer viel me iets op bij Milouska (helaas): een getekend molletje op de muur (of een ander beestje  ???)

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 1-04-2006, 12:48:35 »
Oh ja, en dat rolletje is een sleutelhanger van de sleutel volgens mij....

Offline zoë nicky

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 1-04-2006, 12:53:34 »
Ja zou ook kunnen een sleutelhanger...hé, ik wordt er zo langzamerhand een beetje paranoïa van.
Mijn mol vanaf week 1 was Mary-Lou en nu moet ik weer overnieuw beginnen... ???

Dat molletje achter Milouska is ook wel goed gezien van jou zeg  :o
Nou ik moet toegeven...ik weet 't ff niet meer  8)

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #190 Gepost op: 1-04-2006, 12:55:36 »
Maar hoe zit het nu met die tijd?

01:30 ?

als het klopt wat ze zeggen, en sydney in beeld kwam om 20:41..
dan krijg je dit

20:41+01:30=22:11

Typ je in bij Google: 22:11
en je krijgt een site van Barend en van Dorp als tekst(en plaatje)van voetballer: José Fortes Rodriguez <<<<<<----
Roderick! het is misschien vergezocht maar ja.. 8)
 Check maar na!

Ik blijf erbij dat ik dit wel apart vind!!!!!
Ik zeg ook maar wat..

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 1-04-2006, 12:58:16 »
Ik heb ook weer teruggekeken en weer viel me iets op bij Milouska (helaas): een getekend molletje op de muur (of een ander beestje  ???)
Was me helemaal niet opgevallen ::oink::

Offline zoë nicky

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 1-04-2006, 13:02:13 »

Ik blijf erbij dat ik dit wel apart vind!!!!!

Nou ik ook...hihi ;D

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 1-04-2006, 13:06:05 »
ook verdacht trouwens: Milouska loopt meteen helemaal door naar de achterste koffer.

Dat viel mij inderdaad ook op. Maar volgens mij levert dat haar verder geen voordeel op, dus ik weet niet of dat iets betekent.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #194 Gepost op: 1-04-2006, 13:09:51 »
Dat viel mij inderdaad ook op. Maar volgens mij levert dat haar verder geen voordeel op, dus ik weet niet of dat iets betekent.
nou enige voorkennis over de koffertjes was wel handig. Ze moest kunnen overtuigen dat haar koffertje dat niet het verste weg was, toch het verste was. Dat kun je moeilijk doen met Quebec dus enige kennis van inhoud was wel handig
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Siebrand

• Forumlid
Re: Achternaam Mary Lou verkeerd geschreven?
« Reactie #195 Gepost op: 1-04-2006, 13:19:12 »
Zag ik dat goed? Was Mary Lou's achternaam verkeerd gespeld in de leader? Stond daar van Stenis? In plaats van van Steenis?

Dit heb ik eerder geschreven in het topic over Mary-Lou:

Ze is volgens mij meer bekend als Mary-Lou van Steenis, maar de Internet Movie Database geeft aan dat haar echte achternaam Van Stenis is. Haar management houdt het ook op Van Stenis, dus ik denk dat ze tegenwoordig haar echte naam weer gebruikt.

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 1-04-2006, 13:24:29 »
nou enige voorkennis over de koffertjes was wel handig. Ze moest kunnen overtuigen dat haar koffertje dat niet het verste weg was, toch het verste was. Dat kun je moeilijk doen met Quebec dus enige kennis van inhoud was wel handig

Daar zit wat in. Volgens de website van Erik TKS heeft ze de op een na verste plaats, en als je de andere kandidaten kunt overtuigen dat dat de verste is, dan kun je inderdaad 5000 euro verspelen. Dat is een groot bedrag, en dus de moeite waard voor de Mol.

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 1-04-2006, 13:31:56 »
Joker-mysterie:
Karel zei dat er 16 jokers zijn meegenomen.
Toine: 2x1 + 2 bij Richard = 4
Milouska: 2x2 + 2 bij Richard = 6 (we zagen haar op 2 plaatsen 2 jokers meenemen, toch?)
Roderick: 2
Frédérique: 2
Mary-Lou: ....? Had bij afscheid nog 2 jokers!
Liz: 2
Peggy: zei dat ze 2 jokers had, waren dat de jokers die in de fabriek klaarlagen?

De optelsom klopt volgens mij niet!

Ik ben er inderdaad ook niet helemaal uit. Ik moet de video nog eens goed bekijken. Misschien is er iemand die geen jokers heeft meegenomen?

Volgens mij waren er ook mensen die meer jokers gepakt hebben dan ze mochten pakken. Wat is er met die jokers gebeurd? Hebben ze die weer moeten inleveren? Staat er in een volgende aflevering een sanctie op deze oneerlijkheid, zoals met de kokers in andere series?

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 1-04-2006, 13:39:40 »

Iemand zegt dat er geen MM staat met die koffers maar L I Z (hence de kleine koffer - is puntje op de i)

Offline n@ncy

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 1-04-2006, 13:49:43 »
Waarom moest Richard eik de test maken, hij had toch een vrijstellning  ???

En toen Peggy in de metro zat stond er vlgs mijn man iets in de metro wat op ´mol´ leek? Heeft iemand dit ook gezien?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...