De fout bij het metrospel is gemaakt door Molouska en M-L. Rood had daarna nog de boel kunnen verpesten als Molouska het goede koffertje had gehad.
Ik ben benieuwd wat jullie denken dat de mol gedaan zou kunnen hebben als het één van de andere kandidaten was geweest, dus: Pech, Fred, Tw1 of L=...
Ik ga er vanuit dat de mol de afstanden tot de verschillende plaatsen ongeveer wist. Ik zou, als ik de mol was proberen de op één na verste locatie (of lastig te vergelijken locatie) door te laten gaan, zodat de keus voor de volgende kandidaten moeilijker wordt.
Een aantal mensen op het forum zeggen dat het op het eerste station al mis ging, omdat Sydney verder is als Quebec. Een 'slimme' mol had in dit geval Sydney door kunnen laten gaan zodat het voor de overige kandidaten lastiger wordt*. (*= Al is Sydney wel weer makkelijker te vergelijken met Kuta als Quebec, dus geldt het hier niet helemaal.) Maar de verste locatie moest nog komen, en het is ongunstig voor de mol als dichtbij gelegen locaties verder gaan, volgens mij...
Anyway, hoe denken jullie hierover? Wat zou jij doen als je de mol was?
Ik weet niet wie het zei, maar ik sluit me aan bij diegene die het jammer vond dat we niet gezien hebben hoe besloten is wie op welk station kwam te staan...