Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 113306 keer)

Offline Marloezzel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #200 Gepost op: 1-04-2006, 13:53:52 »
Waarom moest Richard eik de test maken, hij had toch een vrijstellning  ???
Dat wist ie toen toch nog niet?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #201 Gepost op: 1-04-2006, 14:24:54 »

Iemand zegt dat er geen MM staat met die koffers maar L I Z (hence de kleine koffer - is puntje op de i)
Puik speurwerk  ::ok::

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska stapt uit de trein
« Reactie #202 Gepost op: 1-04-2006, 14:45:42 »
Ik heb dit niet gezien.
Maar er kwamen zoveel letters en namen voorbij. Sowieso de steden natuurlijk. Maar ook al die metro stations.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #203 Gepost op: 1-04-2006, 14:49:43 »
Weet je wat mij nou leuk zou zijn?

Als alle mensen die meer dan één joker hebben meegenomen worden gestraft op één of andere manier  ::tandpastasmiley::

Offline zoë nicky

• Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
« Reactie #204 Gepost op: 1-04-2006, 15:08:01 »

Iemand zegt dat er geen MM staat met die koffers maar L I Z (hence de kleine koffer - is puntje op de i)

Ge-wel-dig dit!!! MM vond ik ook al té toevallig...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 1-04-2006, 16:04:28 »
wel viel me op dat Peggy een afbeelding van een kruis op haar mouw had bij de test.
wat is er toch met dat kruis, dat kwam al eerder voor bij vlot-opdracht??
Dat is het logo van Kuyichi, een kledingmerk. Ik vind het overigens wel cool van Peggy dat ze dat draagt, want dat merk staat ervoor dat ze niets met kinderarbeid etc. laten maken.

Jammer trouwens dat de sfeer zo slecht is ::niet-ok::.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #206 Gepost op: 1-04-2006, 16:11:50 »
Vind ik juist mooi. Heel interessante televisie en in mijn ogen ook wel iets wat een beetje bij het spel hoort. Sowieso is de sfeer zo slecht doordat iedereen zo fanatiek is, en al het stelen en dergelijken gebeurt gewoon om het spel te winnen. En dan mag het, vind ik.

Ik heb echt heel erg genoten van deze aflevering! Heerlijk om weer een aflevering met koffertjes te zien, en ik vond dit ook echt een heel interessante opdracht. En ook de tweede opdracht was er eentje om heel erg van te smullen :D. En tof dat Richard weer terug is. Woej!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Mollenman

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 1-04-2006, 16:14:27 »
Richard TERUG ::oink:: na beetje toevallig!!  ::)
DE MOL IS ECHT NIET DUIDELIJK TE ZIEN!!
DIT IS DE COOLSTE MOLSERIE OOIT!!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #208 Gepost op: 1-04-2006, 16:16:37 »
Nou ja, slechte sfeer... Volgens mij kunnen Frédérique en en Peggy het wel aardig vinden samen. Liz en Roderick ook. Eigenlijk valt alleen Milouska nogal buiten de groep, maar ik vind niet dat Peggy en Frédérique te ver gaan tegen haar ofzo.
Maar ik vind het wel jammer dat Richard terug is, want in aflevering 3 vond ik hem nogal saai en chagrijnig... Niet echt een cabaretier die constant grappig is, zoals Marc-Marie dat wel was vorig jaar.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline zoë nicky

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 1-04-2006, 16:17:51 »
Heey Molleman,
Ik snap niet wat je bedoeld met die sportauto... ???

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 1-04-2006, 16:22:03 »
Ik heb ook weer teruggekeken en weer viel me iets op bij Milouska (helaas): een getekend molletje op de muur (of een ander beestje  ???)

Erg moeilijk te zien! heel erg donker maar op de dvd is het waarschijnlijk wel beter te zien als ik het ga terug kijken.

Ge-wel-dig dit!!! MM vond ik ook al té toevallig...
Ik vind niet zo erg dat er M M staat maar meer M N  ::)
Keep Watching

Offline zoë nicky

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 1-04-2006, 16:24:37 »

Erg moeilijk te zien! heel erg donker maar op de dvd is het waarschijnlijk wel beter te zien als ik het ga terug kijken.

Ik vind niet zo erg dat er M M staat maar meer M N  ::)

Tja, zo kan je het ook zien natuurlijk!  ::vergroot::

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 1-04-2006, 16:45:14 »
Dat is het logo van Kuyichi, een kledingmerk. Ik vind het overigens wel cool van Peggy dat ze dat draagt, want dat merk staat ervoor dat ze niets met kinderarbeid etc. laten maken.

Jammer trouwens dat de sfeer zo slecht is ::niet-ok::.
Idd, vind het ook echt leuk dat ze het draagt, het is kleding waar biologisch katoen voor gebruikt is, en mensen die het gemaakt hebben krijgen er eerlijk voor betaald.

Offline R-J

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 1-04-2006, 16:57:12 »
Ik denk dat de koffer (sticker) van de mol aangepast is aan de locatie van de kandidaat voor hem/haar.

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #214 Gepost op: 1-04-2006, 17:10:57 »
Ik kan het helemaal fout hebben maar op wieisdemol.nl staan foto's van wat kofferjes die openstaan,

er zijn een paar bij met een ander kleurtje..:
Ik zeg ook maar wat..

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #215 Gepost op: 1-04-2006, 19:16:22 »
De fout bij het metrospel is gemaakt door Molouska en M-L. Rood had daarna nog de boel kunnen verpesten als Molouska het goede koffertje had gehad.
Ik ben benieuwd wat jullie denken dat de mol gedaan zou kunnen hebben als het één van de andere kandidaten was geweest, dus: Pech, Fred, Tw1 of L=...

Ik ga er vanuit dat de mol de afstanden tot de verschillende plaatsen ongeveer wist. Ik zou, als ik de mol was proberen de op één na verste locatie (of lastig te vergelijken locatie) door te laten gaan, zodat de keus voor de volgende kandidaten moeilijker wordt.
Een aantal mensen op het forum zeggen dat het op het eerste station al mis ging, omdat Sydney verder is als Quebec. Een 'slimme' mol had in dit geval Sydney door kunnen laten gaan zodat het voor de overige kandidaten lastiger wordt*. (*= Al is Sydney wel weer makkelijker te vergelijken met Kuta als Quebec, dus geldt het hier niet helemaal.) Maar de verste locatie moest nog komen, en het is ongunstig voor de mol als dichtbij gelegen locaties verder gaan, volgens mij...
Anyway, hoe denken jullie hierover? Wat zou jij doen als je de mol was?

Ik weet niet wie het zei, maar ik sluit me aan bij diegene die het jammer vond dat we niet gezien hebben hoe besloten is wie op welk station kwam te staan...

Offline Partyjess

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 1-04-2006, 20:10:04 »
Ik had het al eens eerder gevraagd, maar was het volgens mij niemand opgevallen...

Er waren tijden in beeld op de klokken tijdens het zoeken naar de sleutels en het maken van de test. De tijden liepen door elkaar heen. (Liepen niet in chronologische volgorde).

2 jaar geleden zat daar een flinke hint in. (De tijden spelden destijds de naam van Elise). Heeft iemand toevallig de tijden opgeschreven of kan iemand die alsnog aanleveren? Dan kunnen we puzzelen...  :)
Voor Frederique... rust zacht

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 1-04-2006, 20:26:31 »
Hoe werd er eigenlijk bepaald wie waar uitstapte? Door de crew of door de kandidaten zelf? Als het de kandidaten waren lieten ze dat toch wel zien?  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 1-04-2006, 20:41:57 »
Ik had het al eens eerder gevraagd, maar was het volgens mij niemand opgevallen...

Er waren tijden in beeld op de klokken tijdens het zoeken naar de sleutels en het maken van de test. De tijden liepen door elkaar heen. (Liepen niet in chronologische volgorde).

2 jaar geleden zat daar een flinke hint in. (De tijden spelden destijds de naam van Elise). Heeft iemand toevallig de tijden opgeschreven of kan iemand die alsnog aanleveren? Dan kunnen we puzzelen...  :)

Het is vast wel iemand opgevallen, maar ik denk dat (nog) niemand de tijden heeft genoteerd. Ik ga zometeen nog een keer kijken en zal proberen de tijden op te schrijven.  Dan zal ik ze ook posten als tegen die tijd nog niemand dat gedaan heeft.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #219 Gepost op: 1-04-2006, 20:46:46 »
Hoe werd er eigenlijk bepaald wie waar uitstapte? Door de crew of door de kandidaten zelf? Als het de kandidaten waren lieten ze dat toch wel zien?  ???

tja, daar kun je over speculeren...
niemand van de akndi's weet natuurlijk wat de bedoeling van de opdracht is, en de mol doet alsof ie van nix weet, dus dan kun je wel gaan lopen ruzieen of discussieren, maar daar schiet je weinig mee op aangezien je de opdracht niet kent..

ik denk dus dat ze gewoon 1 voor 1 zonder morren zijn uitgestapt en dat dat niet zo interessant is om uit te zenden.