Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 113278 keer)

Offline thomasta

• Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #220 Gepost op: 1-04-2006, 21:07:18 »
Maar hoe zit het nu met die tijd?

01:30 ?

als het klopt wat ze zeggen, en sydney in beeld kwam om 20:41..
dan krijg je dit

20:41+01:30=22:11

Typ je in bij Google: 22:11
en je krijgt een site van Barend en van Dorp als tekst(en plaatje)van voetballer: José Fortes Rodriguez <<<<<<----
Roderick! het is misschien vergezocht maar ja.. 8)
 Check maar na!

20:41 + 01:30= 22:11 oftewel ZZ:il omgekeert LIZZ
 ::vergroot:: dus.. wel vergezocht trouwens

Offline bridgetvh

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 1-04-2006, 21:10:25 »
Als eerste gaat Toine. Je ziet de volgende tijden:

0.22 tot 0.25 verspringen
5.48 - 5.50
6.04 - 6.05
9.04 (heel snel in beeld)
9.30 - 9.32
10.02 - 10.03
10.37 (weer heel snel)
en 10.49

Dan Richard en daarna maakt hij zijn test maar dan zie je geen tijden meer.

Nu ga ik verder kijken...
Greetzzz, Bridget

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 1-04-2006, 21:20:49 »
Heb de tijden genoteerd, maar de stream haperde af en toe, dus als ik wat gemist heb dan hoor ik het wel.

Toine:
0.01/0.02
0.25/0.26
5.48/5.50
6.04/6.05
9.30/9.32
10.02/10.03
10.37

Milouska:
19.13
21.48/21.49 (achtergrond tijdens maken van test)

Roderick:
12.26
17.30/17.32 (achtergrond tijdens maken van test)
17.56/17.59 (achtergrond tijdens maken van test)

Frederique:
geen tijden in beeld verschenen

Mary-Lou:
17.10/17.15 (achtergrond tijdens maken van test)

Liz:
14.24
Heel opvallend was dat deze tijd niet verder tikte, maar stilstond

Peggy:
9.25/9.27

Richard:
Geen tijden in beeld verschenen

Ik begin me steeds meer af te vragen of dit wel ergens op slaat. Ten eerste omdat ze deze truc al eerder gebruikten, en je van het bestaan af kunt weten, ten tweede omdat er wel érg veel tijden in beeld komen. Maar goed, veel plezier ermee en puzzel-ze!
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline bridgetvh

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 1-04-2006, 21:27:48 »
Er waren wel meer tijden (snel) in beeld:

Milouska:
3.56
19.13 - 19.15
21.48 - 21.50 (tijdens test)

Roderick:
5.29
7.48
12.26
17.30 - 17.32 (tijdens test)
17.55 - 17.59 (ook test)

Frederique:
2.47 - 2.49
2.59 - 3.00
4.46 - 4.47

Mary-Lou:
2.48 ? (te snel om goed te zien)
17.10 - 17.14 (tijdens test)

Liz:
14.24 (was lang in beeld maar stond inderdaad stil, het beeld bewoog wel en de klok tikte gewoon niet) (was tijdens de test)

Peggy:
9.25 - 9.27

Niet goed gekeken? Jij bent de mol! Geintje!! haha  ;D
« Laatst bewerkt op: 1-04-2006, 21:48:57 door bridgetvh »
Greetzzz, Bridget

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #224 Gepost op: 1-04-2006, 21:48:36 »
Waarom zet Peggy de joker die ze van Milouska heeft gestolen niet meteen in? Dat zou ik tenminste doen, dan heb je ook geen risico meer op ontdekking of terugsteelpraktijken (ze wist nog niet dat ze snel weer nieuwe zou krijgen).

Ik vond Peggy ook wel erg snel naar de kleinste koffer grijpen, maar nu blijkt dat ze er niks aan had, vind ik het ook niet meer zo verdacht, ik denk dat ze dacht, dan hoef ik niet de hele stad door te sjouwen met een zware koffer (wist zij veel wat voor opdracht er zou komen). Nu ik lees dat Milouska ook duidelijk voor een bepaalde koffer ging, en daar ook enorm mee de opdracht verpest, zie ik dat meer als mollenstreek. Ik begin steeds meer te neigen naar Milouska. Ze haalt wel erg weinig geld binnen...  ::hypocriet::
Die hele oorlog tussen de dames....hm...ze zijn in ieder geval fanatiek.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 1-04-2006, 22:00:30 »
mary-lou eruit :(, jammer, ik had het wel voor haar (leek me een van de sympathiekste kandidaten)

iedereen is zo opgetogen over de voorbije aflevering, maar ik helemaal niet. de metro-opdracht was niet echt superspannend (er moest ook quasi niets gedaan worden) en de 2de opdracht had dan wel een leuke setting, maar omdat het individueel gespeeld werd, was er ook niet veel spannends aan.
het is ook bijzonder oneerlijk dat sommige kandidaten meer jokers konden meegrijpen dan andere kandidaten! die werden volgens mij niet bijgevuld tussen de tests door.
ook het feit dat sommigen niet eens voor de keuze gesteld werden om richard te bevrijden (eerlijker zou zijn om richard telkens opnieuw in de kooi te steken en achteraf bvb 3 jokers te geven aan iedereen die richard bevrijd had)
ze hadden iets heel erg spannends kunnen maken van die fabrieksopdracht, maar nu vond ik er weinig aan (t was ook moeilijk om volgen, met al de verschillende kandidaten)

mijn gevoel over mol RODERICK is wel versterkt deze aflevering
* hij staat als laatste om in de metro te stappen: zo kan hij beslissend zijn
* hij bevrijdt roderick (dat zal hem wel ingegeven zijn door de regie) hoewel dat heel 'dom' lijkt want nu nog een extra concurrent erbij en 2 jokers minder

ik zou erg ontgoocheld zijn moest milouska de mol zijn want ze doet het dan wel heel erg opvallend. vorig jaar had je marc-marie die zich vaak van de domme hield maar dat was duidelijk gespeeld. volgens mij IS milouska gewoon zo (of wil ze zich erg graag verdacht maken)
peggy en milouska zijn volgens mij de mol niet omdat ze bij het eerste spel onmiddellijk iemand kozen, maar ze hadden dus de opdracht mis begrepen. de mol wéét immers hoe de opdracht in zijn werk gaat.
ofwel had enkel peggy het verkeerd begrepen en sprong milouska er snel op in (maar dat betwijfel ik)

richard is de mol zeker niet want hij stond niet tussen de mogelijke kandidaten in de test.

wie is de mol: roderick
wie is molkandidaat: liz
twijfelachtig: frederique, toine
te opvallend en wellicht niet: milouska
zeker niet: peggy en richard

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 1-04-2006, 22:23:54 »
Is het iemand opgevallen dat Lizz echt ongelooflijk triomfantelijk stond te kijken (en lachen) toen bekend werd dat er 5000 uit de pot ging? Kan het verkeerd gezien hebben hoor, maar het viel me op.
Slapen kan altijd nog!!

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
« Reactie #227 Gepost op: 1-04-2006, 22:28:36 »
Citaat van: roelc
richard is de mol zeker niet want hij stond niet tussen de mogelijke kandidaten in de test.
Volgens mij zag ik een shot van de laatste testvraag (20. Wie is de Mol?) met acht antwoordmogelijkheden. Ik kan er naast zitten maar ik meen me te herinneren dat 't me opviel dat er acht antwoordmogelijkheden waren.

EDIT:
20:41 + 01:30= 22:11 oftewel ZZ:il omgekeert LIZZ
 ::vergroot:: dus.. wel vergezocht trouwens
Ik enk dat als dit als aanwijzing was bedoeld geweest, dat ze er dan wel 22:17 van hebben gemaakt. Denk dat 't toeval is.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2006, 22:30:56 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 1-04-2006, 22:30:44 »
Liz had bij de testuitslag ook een hele verbaasde blik toen er iets gezegd werd, weet even niet meer wat. het lijkt wel of ze veel emoties faked, was na de tango ook al zo.

Offline R-J

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 1-04-2006, 23:09:51 »
Enkele nieuwe observaties nu ik de herhaling zie:

Quotes van Roderick:
"Van alle kandidaten zou ik het meest jammer vinden als Liz vertrekt"
"Ik heb nog niets voor deze pot betekent"

Verder staar Roderick op station Alberti (verwijzing naar Albert Mol ?) en lijkt hij te struikelen
als hij de metro instapt.

Opvallend vind ik verder de tekst 'pirata' op de hoofddoek van Miloushka

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #230 Gepost op: 1-04-2006, 23:15:09 »
iedereen had op station alberti kunnen staan..  :)

Offline R-J

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 1-04-2006, 23:16:59 »
iedereen had op station alberti kunnen staan..  :)

bij de mol wordt niets aan het toeval overgelaten ...

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 1-04-2006, 23:20:34 »
tja, daar kun je over speculeren...
niemand van de akndi's weet natuurlijk wat de bedoeling van de opdracht is, en de mol doet alsof ie van nix weet, dus dan kun je wel gaan lopen ruzieen of discussieren, maar daar schiet je weinig mee op aangezien je de opdracht niet kent..

ik denk dus dat ze gewoon 1 voor 1 zonder morren zijn uitgestapt en dat dat niet zo interessant is om uit te zenden.
Er zal inderdaad dan wel zonder morren zijn uitgestapt, waar de hints wie waar stond natuurlijk niks door uitmaken. (misschien nog wel in een ander verband, dat kan wel. Dat er bijv. de rest van de afleveringen naar Alberti wordt verwezen (noem maar wat) omdat Roderick de Mol is. Als iemand anders daar dan uitstapte deed je die verwijzingen gewoon niet. Die hints worden vaak toch pas bij de montage bedacht )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 1-04-2006, 23:23:58 »
Er zal inderdaad dan wel zonder morren zijn uitgestapt, waar de hints wie waar stond natuurlijk niks door uitmaken. (misschien nog wel in een ander verband, dat kan wel. Dat er bijv. de rest van de afleveringen naar Alberti wordt verwezen (noem maar wat) omdat Roderick de Mol is. Als iemand anders daar dan uitstapte deed je die verwijzingen gewoon niet. Die hints worden vaak toch pas bij de montage bedacht )

ja, ik geloof zelf niet in die 'alberti theorie', maar goed.

wat me trouwens nog steeds absoluut niet lekker zit: al dat roze in karel zijn kleding!
zou dat een aanwijzing zijn dat de mol een vrouw is?
dat zou te simpel zijn, maar het irriteert me mateloos dat hij steeds in roze loopt..  :-\\

Offline R-J

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 1-04-2006, 23:25:20 »
Die hints worden vaak toch pas bij de montage bedacht )

het programma leeft van de montage ;-)

Wel vreemd dat niemand protesteert tegen de komst van Richard, die toch een extra concurrent is.

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 1-04-2006, 23:32:24 »
mijn hint blijft toch dat mijn mol roderick de sticker had van i love lisse
omdat daar vorige wieisdemol is begonnen en geëindigd
op het kasteel in LISSE werd de mol bekend gemaakt voor die andere spelers

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 1-04-2006, 23:33:00 »
het programma leeft van de montage ;-)

Wel vreemd dat niemand protesteert tegen de komst van Richard, die toch een extra concurrent is.

tja; al helemaal lullig voor mary-lou trowuens, die nog zei dat ze het zo fijn vond dat richard er uit was (als ik het goed begrepen heb).

en vervolgens komt richard haarfijn terug en ligt zij er uit.

verder blijft het montage he, misschien zijn ze na de executie wel gaan klagen, of in een biecht, je moet wle oppassen met wat je zegt in een groep, en zeker in widm. een biecht of apart met wat kandidaten je beklag doen is natuurlijk stukken safer.

Offline thomasta

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 1-04-2006, 23:34:36 »
bij een of ander nieuws berigt zijden ze het ... journaal met roderick nogwat (ben zen achternaam ff kwijt) en hij begon meteen met endemol (was opt moment dat hij met liz tango ging dansen) dus liz vin ik serieuse mollen potenties hebben

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 1-04-2006, 23:36:44 »
bij een of ander nieuws berigt zijden ze het ... journaal met roderick nogwat (ben zen achternaam ff kwijt) en hij begon meteen met endemol (was opt moment dat hij met liz tango ging dansen) dus liz vin ik serieuse mollen potenties hebben

hij heet roderick veelo hij werkt bij RTLZ
hij doet beursnieuws en zo

Offline paashaas

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 2-04-2006, 00:27:00 »

Liz:
14.24
Heel opvallend was dat deze tijd niet verder tikte, maar stilstond

14=n
24=x

n.x