mary-lou eruit

, jammer, ik had het wel voor haar (leek me een van de sympathiekste kandidaten)
iedereen is zo opgetogen over de voorbije aflevering, maar ik helemaal niet. de metro-opdracht was niet echt superspannend (er moest ook quasi niets gedaan worden) en de 2de opdracht had dan wel een leuke setting, maar omdat het individueel gespeeld werd, was er ook niet veel spannends aan.
het is ook bijzonder oneerlijk dat sommige kandidaten meer jokers konden meegrijpen dan andere kandidaten! die werden volgens mij niet bijgevuld tussen de tests door.
ook het feit dat sommigen niet eens voor de keuze gesteld werden om richard te bevrijden (eerlijker zou zijn om richard telkens opnieuw in de kooi te steken en achteraf bvb 3 jokers te geven aan iedereen die richard bevrijd had)
ze hadden iets heel erg spannends kunnen maken van die fabrieksopdracht, maar nu vond ik er weinig aan (t was ook moeilijk om volgen, met al de verschillende kandidaten)
mijn gevoel over mol RODERICK is wel versterkt deze aflevering
* hij staat als laatste om in de metro te stappen: zo kan hij beslissend zijn
* hij bevrijdt roderick (dat zal hem wel ingegeven zijn door de regie) hoewel dat heel 'dom' lijkt want nu nog een extra concurrent erbij en 2 jokers minder
ik zou erg ontgoocheld zijn moest milouska de mol zijn want ze doet het dan wel heel erg opvallend. vorig jaar had je marc-marie die zich vaak van de domme hield maar dat was duidelijk gespeeld. volgens mij IS milouska gewoon zo (of wil ze zich erg graag verdacht maken)
peggy en milouska zijn volgens mij de mol niet omdat ze bij het eerste spel onmiddellijk iemand kozen, maar ze hadden dus de opdracht mis begrepen. de mol wéét immers hoe de opdracht in zijn werk gaat.
ofwel had enkel peggy het verkeerd begrepen en sprong milouska er snel op in (maar dat betwijfel ik)
richard is de mol zeker niet want hij stond niet tussen de mogelijke kandidaten in de test.
wie is de mol: roderick
wie is molkandidaat: liz
twijfelachtig: frederique, toine
te opvallend en wellicht niet: milouska
zeker niet: peggy en richard