Ik vind dat de productie ongelukkig omgaat met afvallers in dit programma. In de eerste aflevering viel Geert af, die toen vrij verdacht bezig was. Chris vond ik zelf niet echt verdacht, en Richard vond ik ook maar zo-zo. Nu valt Mary-Lou af die wat mij betreft heel erg goed de mol had kunnen zijn, zeker na haar fout bij de metro-opdracht.
Ik vind dat de productie hier iets aan had moeten doen. Ik begrijp niet dat ze Mary-Lou zomaar laten gaan.
Hadden ze niet kunnen zeggen: We nemen nu Mary-Lou die haar test het slechtst gemaakt heeft, en we nemen de persoon die het langzaamst was in de fabriek (bijvoorbeeld Liz), en dan laten we die gewoon nog een vraag beantwoorden over het bouwjaar van de fabriek, of iets anders stoms. En dan van te voren voor de camera zichtbaar een briefje in beeld geven aan Mary-Lou met het antwoord erop. Mary-Lou die lekker onschuldig doet in een biecht. Iedereen die verbaasd is dat Mary-Lou er zo dichtbij zit...
Dat houdt de boel gewoon spannend. Ze moeten die spanning er wel inhouden.
Wat vinden jullie? Moet de productie de afvallers zelf een beetje regelen, door dit soort spelletjes, of moet het helemaal 100% eerlijk gaan?