Auteur Topic: Ongelukkige afvallers  (gelezen 7192 keer)

Offline Joff

• Forumlid
Ongelukkige afvallers
« Gepost op: 1-04-2006, 13:34:38 »
Ik vind dat de productie ongelukkig omgaat met afvallers in dit programma. In de eerste aflevering viel Geert af, die toen vrij verdacht bezig was. Chris vond ik zelf niet echt verdacht, en Richard vond ik ook maar zo-zo. Nu valt Mary-Lou af die wat mij betreft heel erg goed de mol had kunnen zijn, zeker na haar fout bij de metro-opdracht.

Ik vind dat de productie hier iets aan had moeten doen. Ik begrijp niet dat ze Mary-Lou zomaar laten gaan.

Hadden ze niet kunnen zeggen: We nemen nu Mary-Lou die haar test het slechtst gemaakt heeft, en we nemen de persoon die het langzaamst was in de fabriek (bijvoorbeeld Liz), en dan laten we die gewoon nog een vraag beantwoorden over het bouwjaar van de fabriek, of iets anders stoms. En dan van te voren voor de camera zichtbaar een briefje in beeld geven aan Mary-Lou met het antwoord erop. Mary-Lou die lekker onschuldig doet in een biecht. Iedereen die verbaasd is dat Mary-Lou er zo dichtbij zit...

Dat houdt de boel gewoon spannend. Ze moeten die spanning er wel inhouden.

Wat vinden jullie? Moet de productie de afvallers zelf een beetje regelen, door dit soort spelletjes, of moet het helemaal 100% eerlijk gaan?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ongelukkige afvallers
« Reactie #1 Gepost op: 1-04-2006, 14:23:21 »
100% eerlijk, belachelijk als dat niet zo zou zijn

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2006, 14:24:16 »
Liefst zo eerlijk mogelijk ja, er zijn nog genoeg molkandidaten over. Roderick, Liz, Frédérique, Milouska, ze kunnen het allemaal nog zijn.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #3 Gepost op: 1-04-2006, 14:32:36 »
nee, ze moeten zeker niet gaan knoeien met de afvallers!
dat is zo ongeveer het enige waar ik nog wél vertrouwen in heb, door al dat geknoei met biechts, tijden, etc!

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #4 Gepost op: 1-04-2006, 15:35:18 »
Wie de meeste vragen fout heeft moet naar huis! Das meest eerlijk en terecht, want blijkbaar heb je dan niet goed opgelet.
Zou toch stom zijn als er een winnaar uit zou komen die eigenlijk helemaal niet veel weet.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 1-04-2006, 15:47:46 »
Ik vind dat ze het zo prima doen  ::ok::

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 1-04-2006, 16:41:37 »
klopt! ik ook!  ::jaja::  ::trots::
Keep Watching

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 1-04-2006, 17:35:56 »
Ja, wat een onzin!  :-\\

Het is een soort wedstrijd. Dan moet je niet iemand die dicher bij de identiteit van de mol zit ineens wegsturen. Dan ben je als makers echt vals bezig.

Er wordt in reality-tv overal gemanipuleerd, maar niet met de uitkomst van stemmen/test/enz..

Online KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #8 Gepost op: 1-04-2006, 17:49:40 »
Het moet gewoon eerlijk en dat betekent wat mij betreft ook dat afvallers niet terug mogen komen. Want waarom mag Richard wel terugkomen en Geert, Chris of Mary-Lou niet?

Ik vind dus dat ze juist minder moeten gaan knoeien met afvallers!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 1-04-2006, 20:07:57 »
of gewoon een 11e kandi

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 1-04-2006, 20:15:05 »
Het moet gewoon eerlijk en dat betekent wat mij betreft ook dat afvallers niet terug mogen komen. Want waarom mag Richard wel terugkomen en Geert, Chris of Mary-Lou niet?

Ik vind dus dat ze juist minder moeten gaan knoeien met afvallers!

tja, richard had gewoon geluk dat hij de aflevering er uit moest waar iemand bij de volgende weer terug mocht komen.

ik vind dat terug komen van kandidaten helemaal niet leuk, ik vind: er uit is er uit. exit. klaar.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 1-04-2006, 20:35:31 »
Dat je zoiets durft te zeggen  :-\\ Als ze dat zouden doen is het hele spel niet meer leuk  ::niet-ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 1-04-2006, 20:49:23 »
Dat je zoiets durft te zeggen  :-\\ Als ze dat zouden doen is het hele spel niet meer leuk  ::niet-ok::

Ik heb het er niet over dat ze eindeloos moeten manipuleren
maar ze kunnen wel zeggen dat ze op het moment dat een kandidaat afvalt die niet moet afvallen iets bedenken om die kandidaat te rehabiliteren
of anders maken ze een hulpmol van die kandidaat en dan krijgt die vijf vragen extra goed ofzo

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 1-04-2006, 20:52:05 »
nee zeg, asjeblieft he.

een rood scherm is niet voor niets een rood scherm. widm is geen widm meer als ze daar in gaan zitten manipuleren. exit is exit, leuke kandidaat of niet.  ::ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 1-04-2006, 21:58:20 »
nee zeg, asjeblieft he.

een rood scherm is niet voor niets een rood scherm. widm is geen widm meer als ze daar in gaan zitten manipuleren. exit is exit, leuke kandidaat of niet.  ::ok::
Voor Richard niet  ::)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 1-04-2006, 22:08:19 »
Voor Richard niet  ::)

inderdaad, en daar ben ik het ook absoluut niet mee eens..

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 1-04-2006, 22:57:54 »
inderdaad, en daar ben ik het ook absoluut niet mee eens..
Ik ook niet  ::niet-ok::
Met Gijs vorig jaar ook niet

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 1-04-2006, 23:11:29 »
Kijk: Als Richard er de volgende keer of die keer daarna eruit vliegt heb ik nog zoiets van: Naja, vooruit dan.

Maar als die de finale haalt en zelfs wint vindt ik dat best oneerlijk  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline GEA

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 8-04-2006, 19:07:50 »
Ik vond het wel zielig dat Liz afviel in aflevering 5. Ze wachtte (te) lang met het pakken van de jokers. Ze mocht niet meedoen aan het spel (ik mijn ogen hadden ze haar juist een vrijstelling moeten geven) en ze liet het aan de anderen over om te kiezen voor nog een spel.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #19 Gepost op: 9-04-2006, 14:43:38 »
Liz was gewoon te lief. Ze had zich gewoon hard moeten maken voor nog een spel en voor die vrijstelling moeten vechten.

Het siert haar dat ze zegt voor haar gevoel geen recht te hebben, gezien ze aan de kant heeft gestaan. Maar je moet het spel voor jezelf spelen. Ik zou me hard gemaakt hebben voor nog een spel, helemaal als ik die dag nog niks gedaan had.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in