Mooie aflevering, die tweede opdracht was erg leuk.
Wel bizar Frédérique nog zo bezig te zien, ik hoop echt dat ze de mol is en er tot het einde in blijft.
Ik ben blij dat Liz eruit is, want ik vond haar niet zo goed bij WIDM passen. En ik vond het jammer als de mol in het tango-koppel zou zitten...
echt heel erg bizar ja... heel vreemd gewoon, je ziet haar nog gewoon alles doen, vrolijk zijn, meespelen... echt geen besef dat ze er niet meer is. Maar zoals ik al eerder zei: dat besef komt pas als ze eruit ligt.
ik vond Fré iig verdacht...
- ze neemt de rozen niet mee (haar idee, niet die van Toine zoals Milouska de hele tijd denkt)
- ze kwam op het terrein van Peggy (of andersom??)
- volgens mij reageert ze zo op Milouska dat ze het kinderachtig vind omdat ze dan zichzelf minder verdacht maakt
- Richard kon vrij snel haar adres lezen (instinctief zou ik net als Milouska het afschermen)
en natuurlijk het feit dat we nog steeds niet weten wat er met de jokers van Fré uit aflevering 1 gebeurd is...
ze had er maar 2 ofzo ingezet, dus ze moest er nog 2 of 3 hebben die ze in haar tas had gestopt.
Ze doet dus alsof ze geen jokers meer heeft en dat wordt ook getolereerd. Als ze niet de mol zou zijn, zouden de programmamakers daar wel wat van zeggen, net zoals ze bij Richard deden met de extra joker die op de grond "gevallen" was.
Wat vonden jullie trouwens van de actie van Toine met Milouska???
"Geef alle jokers aan Toine!!"

GE-WEL-DIG