Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 80163 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 5
« Gepost op: 7-04-2006, 19:10:38 »
Vanaf half 9 kun je hier alles kwijt over de nieuwe aflevering van WIDM.  :)

Offline D-Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2006, 21:25:15 »
Liz er uit! Daar gaat m'n mol sinds aflevering 1...

Miloushka dan maar. Met Toine op een tweede plek.
Wie... is de mol?

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2006, 21:28:31 »
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Liz eruit!!!! whihiiii

ik vond Fré verdacht vandaag, met die rozen...
ik zei al toen ze die niet mee wilde nemen tegen mn broertje: wedden dat daardoor de opdracht niet slaagt???

Fré is en blijft mijn molletje

Triomf!

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2006, 21:30:14 »
Liz er uit! Daar gaat m'n mol sinds aflevering 1...

Miloushka dan maar. Met Toine op een tweede plek.

Mijn mol is ook weg :-) Ik sta nu helemaal paf. Dan moet het Roderik zijn.. Of zal ik nog maar eens goed alle afleveringen terug kijken???

*verbaasd kijk*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2006, 21:30:18 »
Leuke aflevering weer! Mooie opdrachten. Met volop kansen om te saboteren wat iedereen ook volop leek te doen. Ik geloof dat iedereen wel weer problemen met de telefoons had.  ;D

Ik begreep alleen de opzet van die laatste opdracht niet echt, want de 10.000 zou hoe dan ook gewonnen worden. Daar viel dus niet zinvol te saboteren. Natuurlijk wel bij de beslissing voor de supervrijstelling, maar ik heb 't idee dat daar niet gesaboteerd is. De enige die 't wilde doen was Milouska, maar ik denk eik niet dat de mol als enige zo hard gaat roepen. Is veel te opvallend.

Mooie woorden trouwens van Karel vooraf aan deze aflevering.  ::ok::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #5 Gepost op: 7-04-2006, 21:30:41 »
Jammer, er gjammer, weer een van me favoriete kandidaten eruit. Slimme vrouw, dat wel!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #6 Gepost op: 7-04-2006, 21:35:47 »
Idem voor mij, Liz was ook mijn mol. Shit is dat, moet je weer helemaal aan een nieuwe wennen !
Vind de opdrachten trouwens wel weer leuk deze aflevering alleen vind ik de conclusie van Roderick wel scherp: het maakte helemaal niet uit wie er zou winnen, de verliezers kregen ook nog een kans om 5000 euro te verspelen. Vond het ook erg zwak van het spel dat Liz (die zo netjes was om geen jokers weg te grissen) buiten het spel werd gehouden. Ik had gedacht dat er een addertje onder t gras zou zitten, diegene die niks zou pakken zou dan juist alle jokers van de andere 3 krijgen ofzo...
Vind het een beetje simpel hoe die jokers dan maar weggegeven worden door de makers van WIDM.
Milouska wordt wel steeds verdachter, helaas, want vind haar niet zo leuk ! Toen zij in die bus zat met die telefoon kreeg ik wel een beetje het idee dat zij de verbinding zelf had verbroken en maar vrolijk door zat te kletsen (normaal echt zo'n typisch fimpje voor de 10e aflevering). Je hoort toch zeker wel of een verbinding verbroken is of niet..
Zo dat was mijn idee over deze aflevering voor nu even
Gr Miek

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2006, 21:35:57 »
Mooie aflevering, die tweede opdracht was erg leuk.
Wel bizar Frédérique nog zo bezig te zien, ik hoop echt dat ze de mol is en er tot het einde in blijft.

Ik ben blij dat Liz eruit is, want ik vond haar niet zo goed bij WIDM passen. En ik vond het jammer als de mol in het tango-koppel zou zitten...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline always mol

• Forumlid
  • ... This is the moment....
« Reactie #8 Gepost op: 7-04-2006, 21:47:25 »
Raar telefoontje met toine dat hij zei dat tegen fre dat het verkeerd verbonden was ???

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 7-04-2006, 21:51:13 »
Het was een geweldige aflevering met mooie aflevering.

Alleen wat me wel opviel, was dat tijdens de test de volgende vraag voorkwam.

Welke straatnaam had de Mol op zijn/haar rug?

* Geert Hoesweg
* Peggy M.H. Vrijenslaan
* De Mol werd afgezonderd

Dus dat betekent automatisch dat Peggy en Richard de Mol niet zijn, want ze hadden géén straatnaam op hun rug en ze werden niet afgezonderd.

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 7-04-2006, 21:53:27 »
Mooie aflevering, die tweede opdracht was erg leuk.
Wel bizar Frédérique nog zo bezig te zien, ik hoop echt dat ze de mol is en er tot het einde in blijft.

Ik ben blij dat Liz eruit is, want ik vond haar niet zo goed bij WIDM passen. En ik vond het jammer als de mol in het tango-koppel zou zitten...

echt heel erg bizar ja... heel vreemd gewoon, je ziet haar nog gewoon alles doen, vrolijk zijn, meespelen... echt geen besef dat ze er niet meer is. Maar zoals ik al eerder zei: dat besef komt pas als ze eruit ligt.

ik vond Fré iig verdacht...

- ze neemt de rozen niet mee (haar idee, niet die van Toine zoals Milouska de hele tijd denkt)
- ze kwam op het terrein van Peggy (of andersom??)
- volgens mij reageert ze zo op Milouska dat ze het kinderachtig vind omdat ze dan zichzelf minder verdacht maakt
- Richard kon vrij snel haar adres lezen (instinctief zou ik net als Milouska het afschermen)

en natuurlijk het feit dat we nog steeds niet weten wat er met de jokers van Fré uit aflevering 1 gebeurd is...
ze had er maar 2 ofzo ingezet, dus ze moest er nog 2 of 3 hebben die ze in haar tas had gestopt.
Ze doet dus alsof ze geen jokers meer heeft en dat wordt ook getolereerd. Als ze niet de mol zou zijn, zouden de programmamakers daar wel wat van zeggen, net zoals ze bij Richard deden met de extra joker die op de grond "gevallen" was.

Wat vonden jullie trouwens van de actie van Toine met Milouska???
"Geef alle jokers aan Toine!!"
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
 ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

GE-WEL-DIG
Triomf!

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 7-04-2006, 21:54:13 »
Raar telefoontje met toine dat hij zei dat tegen fre dat het verkeerd verbonden was ???

Mn ma zei dat misschien wel iemand belde om te zeggen dat ze de rozen moeten laten liggen

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 7-04-2006, 21:55:30 »
Een poging om de aflevering van vorige week te overtreffen en ik denk dat dat wel gelukt is. Het waren twee leuke opdrachten deze week. Ik vond het gepast dat Karel een inleiding hield voor het programma over het overlijden van Frédérique. Extra wrang dat dan de eerste opdracht juist over begraafplaatsen gaat...

De eerste opdracht werd op een aparte manier begonnen bij het ontbijt met het geld onder de servetten, waarna de opdracht werd gebracht door een jongen, die ik wel erg veel op George vond lijken. De kandidaten vormen drie groepjes en weer ligt Milouska er buiten.

Toine vraagt Frédérique wat ze met de roos moeten doen, en ze besluit hem op een mollerige te laten liggen. Toine is ook lekker aan het stoken: hij wil Frédérique niet vertellen waar het telefoontje (van Milouska?) over ging. Zonder rozen wordt het spel verloren, gelukkig weten Richard en Liz het verlies te beperken door eerst nog wat geld te verbrassen!

De tweede opdracht is een van de betere opdrachten die ik gezien heb. De opdracht leende zich goed om elkaar tegen te werken en werd op een mooie manier in beeld gebracht. Maar uiteindelijk viel er weinig te verliezen in dit spel: een van beide teams zou sowieso het geld binnen brengen. De inzet van dit spel was eigenlijk de kans op een vrijstelling en alleen Milouska >:D ;) wil 5000 euro verspelen om daar kans op te maken.

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 7-04-2006, 21:55:55 »
Mooiste aflevering tot nu toe!
Helaas moet ik helemaal overnieuw beginnen :(

Ik hoop echt niet dat Milouska de mol is. Als dat zo is dan was het wel zooooo duidelijk dat het niet leuk meer is.

Ik vond het telefoontje van Toine geniaal: Bericht van de mol... geef alle jokers aan toine! Haha geweldig!

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 7-04-2006, 22:00:58 »
Een mooie duidelijke aflevering.

Richard en Roderick vallen definitief af als mol. Als één van hen voor de supervrijstelling had gestemd, was er 5000 euro uit de pot gegaan omdat Milouska ook voor was.

Frédérique was vrij stellig tegen, Peggy en Toine waren ook bepaald niet voor. Liz vond het allemaal wel best en is de mol sowieso niet.

Milouska blijft over als enige mogelijke mol. Ze had bovendien de controlepositie bij het eerste spel en kon haar best doen om alles in het honderd te laten lopen. Ze kon op de kaart geen verbinding vinden.

Toine is ook wel enigszins verdacht door het telefoontje en de rozen maar hij is het niet.

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 7-04-2006, 22:03:44 »
Wat een prachtige locaties voor de opdrachten, vooral de 2e!
Begin zo langzamerhand wel een beetje te twijfelen aan Roderick als Mol... hij doet amper iets fout >:(... dat wordt van het weekend nog maar eens alle afleveringen terugkijken :-\\

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #16 Gepost op: 7-04-2006, 22:06:26 »
vreemd dat roderick in aflevering 1 zich "voor de groep opoffert, omdat 5000 euro veel geld is" en hij in eerste instantie best voor de supervrijstelling in is "aangezien 5000 euro toch niet zo veel is". ik moet het nog eens terug zien, om te horen wat hij echt zegt!

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-04-2006, 22:08:21 »
Frederique vond ik echt verdacht maar ze is al mijn mol sinds aflevering 1. Wel raar dat ze er nu in het echt niet meer is.
Dat Liz eruit zou gaan was ik niet verbaasd over. Ik had al zo'n voorgevoel

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #18 Gepost op: 7-04-2006, 22:08:48 »
vreemd dat roderick in aflevering 1 zich "voor de groep opoffert, omdat 5000 euro veel geld is"

Sterker nog: 1000 Euro

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-04-2006, 22:11:39 »
Wat ik trouwens opvallend vond was dat er 5 rode rozen op de graven lagen en 1 witte. Dat moet haast wel wat betekeken. Die witte lag op 'n graf waar Frédérique en Toine kwamen. Dus dat betekent dat hij ofwel aangeeft dat er iets met een van die twee is, of 't heeft iets te maken met 't graf. Weet iemand nog van wie 't graf was waar die roos lag?  ???