Auteur Topic: Muzikale hint 5  (gelezen 13612 keer)

Offline Liett

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #20 Gepost op: 10-04-2006, 17:04:57 »
this show is too well designed
too well to be held with only me in mind

Deze show zit zo goed in elkaar
Te goed, om hem alleen te houden met mij in gedachten...

m.a.w. Het mag niet van mij afhankelijk zijn, of de show doorgaat of niet. Daar is het programma te goed voor.

Kan maar op één persoon betrekking hebben.........

Het kan ook zo zijn dat de mol gewoon niet goed molt? Ofzoo? Omg, ik kan dit echt niet.

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #21 Gepost op: 10-04-2006, 17:16:45 »
Even een rare gedachtekronkel van mij maar To Design betekent ook ontwerpen. Moesten Roderick en Peggy niet naar het monument van de ontwerper van de Argentijnse vlag?

Ik weet niet of dit iets bruikbaars is maar dacht laat ik het toch maar ff melden. wie weet kan iemand anders hier op voort boduren. Ik zie vooralsnog niet echt de link naar de rest van de tekst  :-\\
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 10-04-2006, 17:48:39 »
milouska is degene die al met de kennismaking zegt dat ze erg (bij)gelovig is??? maar dan lijken me die kruizen niet echt de ideale hint.. hadden ze beter een voodoopop kunnen laten zien
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 10-04-2006, 17:51:25 »
Even een rare gedachtekronkel van mij maar To Design betekent ook ontwerpen. Moesten Roderick en Peggy niet naar het monument van de ontwerper van de Argentijnse vlag?

Ik weet niet of dit iets bruikbaars is maar dacht laat ik het toch maar ff melden. wie weet kan iemand anders hier op voort boduren. Ik zie vooralsnog niet echt de link naar de rest van de tekst  :-\\

Dat de het spel goed is ontworpen.. komt op hetzelfde neer, toch?

milouska is degene die al met de kennismaking zegt dat ze erg (bij)gelovig is??? maar dan lijken me die kruizen niet echt de ideale hint.. hadden ze beter een voodoopop kunnen laten zien

Frédérique was ook heel erg bijgelovig, zei ze in Villa Felderhof

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 10-04-2006, 17:54:02 »
oke dat is me ontgaan....
helaas dan kan de hint sowieso al betrekking hebben op meerdere kandidaten dus lijkt me niet dat we dan goed zitten
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 10-04-2006, 17:56:56 »
ik denk dat de hint naar milouska wijst      

met alleen mij in ged88   daar is het spel te goed voor ontworpen.

milouska word door niemand verd8   altans   dat laten ze zo zien    dus zo is het ontworpen

Offline Noentje

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 10-04-2006, 18:39:21 »
Wat mij opvalt is dat iedereen de hint naar 1 persoon probeert te koppelen, terwijl de omschrijving duidelijk is: de hint brengt je een stap dichterbij de identiteit van de mol. Mijn uitleg zou daar natuurlijk prima in passen. We kunnen er nu van uit gaan dat de mol een man is: dan blijven er 3 opties over. En voor degenen die de duidelijkheid ontgaat over de titel van het nummer: "how am I different": de mol is een man, dus... hij verschilt van de vorige twee mollen, die waren namelijk vrouwelijk.
In dit licht zal ik ook nog eens de rest van de muzikale hints bekijken, want ik denk dat ik wel op de goede weg zit...

"Leven is het meervoud van lef"

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 10-04-2006, 18:51:11 »
de mol is een man, dus... hij verschilt van de vorige twee mollen, die waren namelijk vrouwelijk. In dit licht zal ik ook nog eens de rest van de muzikale hints bekijken, want ik denk dat ik wel op de goede weg zit...

Ik vind dit idd een hele logische denkwijze (vooral ai m ee mann). Maar dan blijft er maar 1 over: Liz zat op Toine (in de taxi met Richard en ook vorige test) en viel af. En Richard kan het ook niet zijn, omdat er niet op hem gestemd kon worden in de fabriekshal (slechts 3 wisten dat Richard min of meer was teruggekeerd). Dat zou betekenen dat Mary-Lou wel heel lullig is uitgevallen. Dus: Roderick is de Mol!

Offline eef336

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 10-04-2006, 18:58:43 »
this show is too well designed
too well to be held with only me in mind

Deze show zit zo goed in elkaar
Te goed, om hem alleen te houden met mij in gedachten...

---

too well to be in held with only me in mind

de show kan niet gehouden worden als je mij alleen maar in gedachten hebt. ik moet erbij zijn: Richard ging weg en kwam weer terug. want deze show zit te goed in elkaar om door te gaan met mij in gedachten...

Offline pinogirl

• Forumlid
  • What's in a name....!
« Reactie #29 Gepost op: 10-04-2006, 19:45:41 »
Of misschien verwijst het dan toch naar TWEE mollen??

(in afl. 1 zei Karel: er zal iets gebeuren wat nog nooit is gebeurd)

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 10-04-2006, 19:58:39 »
eigenlijk vertaal ik hem eerder als

deze show is te goed in elkaar gezet om alleen met mijn gedachten te spelen.

ze moet dus niet alleen haar verstand gebruiken dat is wat ze zegt.

zij zal het zelf bedoeld hebben als ik moet niet stilzitten ik moet ook actie ondernemen (om hem bijvoorbeeld de deur uity te schoppen)

ik kan er geen theorie van maken mischien jullie?

iemand toevallig de hele tijd gezeten??
of juist nu heel actief is terwijl ze normaal vooral in met haar hoofd werkt dan met haar spieren?

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 11-04-2006, 10:22:10 »
verwijst het niet gewoon naar frederique ???
ik bedoel de show is te goed gedesigned/ontworpen/gemaakt om alleen in mijn hoofd te houden.
Zij had ze als enige alle afleveringen gezien, dit kan dan toch erop slaan dat de mol zei ik vind dat het gewoon uitgezonden moet worden. slaat dus op frederique

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 11-04-2006, 12:17:21 »
het zou wel hilarisch zijn mochten milouska én richard beiden de mol zijn
dan ben ik ook wel benieuwd naar de blik van de derde persoon in de finale
*denkt terug aan het voorval met de kooi en de scene met de paarden*

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #33 Gepost op: 11-04-2006, 12:49:01 »
Dat de het spel goed is ontworpen.. komt op hetzelfde neer, toch?

Ja dat snap ik...
Maar ik probeerde alleen een ander verband te leggen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Molloes

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 12-04-2006, 18:05:04 »
How am I different?
Wie 'verschilt' van de rest van de groep? Wie valt erbuiten? Dat lijkt mij Milouska, zij verschilt qua uiterlijk van de anderen, heeft immers oorspronkelijk een andere nationaliteit en een andere huidskleur. Maar ook valt zij in de afleveringen duidelijk buiten de groep..voor mij wijst deze muzikale hint naar haar...  ::jaja::

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 12-04-2006, 21:22:42 »
Roderick is kaal, das ook anders de rest.....net als de presentator is ook anders dan anders...

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 13-04-2006, 10:31:07 »
We zoeken het vast weer veel te ver. Ik zie het al staan op de widm.nl site wanneer de hints worden uitgelegd.

Nou alles is anders, want Karel is anders en Roderick is bijna net zo anders als Karel, want Roderick is ook kaal en dus is Roderick de mol.

???
Laten we jabberen joekelen.

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 13-04-2006, 12:39:18 »
how am I different

frederique had als enige een witte roos vast dacht ik... (maar dan kan dat mss ook op toine slaan)
ik denk niet dat je uit de hint kan opmaken dat het een man is. ok de laatste 2 mollen waren een vrouw, maar t is niet dat er nog nooit een man de mol is geweest he! (hoewel ik nog steeds roderick het meest verdenk)

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 13-04-2006, 15:09:36 »
het zou wel hilarisch zijn mochten milouska én richard beiden de mol zijn
dan ben ik ook wel benieuwd naar de blik van de derde persoon in de finale
*denkt terug aan het voorval met de kooi en de scene met de paarden*

*ziet vorig jaar voor zich*
alle drie de kandidaten op een rij. "Er zit ... duizend euro in de pot, en die zijn voor Frédérique." iedereen: GEFELICITEERD!!!!
"dit betekent dat één van de anderen de mol is... Wil de mol zich bekendmaken."
*Richard stapt naar voren* milouska: "Nee Richard, Wat doe jij nou? Ik vind het echt héél raar dat jij dit nu doet!" "Heel erg kinderachtig en onsportief van je Milouska" aldus Frédérique. "Maar... Ik was de mol?!?" "Ik vind je een schatje, maar ik erger me vandaag wel aan je hoor!" "Maar ik was ook de mol... Hè?" "Laten we nou niet met zijn dríeën tegelijk praten!"

lijkt me wel lachen  ;D

maar ondertussen is natuurlijk wel Frédérique de mol  ::trots::
Triomf!

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 13-04-2006, 16:34:31 »
verwijst het niet gewoon naar frederique ???
ik bedoel de show is te goed gedesigned/ontworpen/gemaakt om alleen in mijn hoofd te houden.
Zij had ze als enige alle afleveringen gezien, dit kan dan toch erop slaan dat de mol zei ik vind dat het gewoon uitgezonden moet worden. slaat dus op frederique

Misschien omdat ze eigelijk de echte winaar & verliezer is van het programma,de winaar omdat ze wisten dat ze ziek was en dan toch nog mee doet aan zo´n programma. of ze nu de Mol,winaar,verliezer of afvaller is,de ze blijf voor de kijkers een winaar De verliezer is ze natuurlijk omdat ze ze niet meer leeft.