Auteur Topic: Welkom Antigone!  (gelezen 283 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom Antigone!
« Gepost op: 12-04-2006, 14:43:26 »
Antigone van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier op Peking Express.org en met alles wat Realitynet te bieden heeft :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat ::zwaai::   
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Welkom Antigone!
« Reactie #1 Gepost op: 12-04-2006, 16:21:26 »
Hoi Antigone ik wens je van harte welkom op onze Dochtersite PekingExpress.Org. 

Leuk dat je de weg naar Realitynet gevonden hebt en veel plezier met Peking Express. :D

Tot op het Forum of in de Chat.

Groetjes, Nicky.

Offline Antigone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2006, 17:39:57 »
Dankjewel!

Ik ben een beetje laat met het vinden van deze site, aangezien ik Peking Express al vanaf 2004 volg. Ik ben het toen gaan volgen omdat we dat jaar naar China op vakantie zouden gaan. Sindsdien ben ik helemaal verslaafd aan de race  ::tandpastasmiley::

Ik ben dus Antigone (Mechteld in real life), 17 jaar jong en ik woon in Maastricht. Ik heb best al wat van de wereld gezien, dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik PE zo leuk vind. Zit momenteel nog op 5vwo maar wil na mijn examen Chinese taal en cultuur gaan studeren. In de talen liggen dus ook mijn passies, maar ik ben ook gek van muziek, boeken en schilderen.

Nog vragen? Aarzel niet om ze te stellen  ::tandpastasmiley::

Antigone
You can't love what you have not so hold on to what you've got

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #3 Gepost op: 12-04-2006, 17:43:42 »
Dankjewel!

Ik ben een beetje laat met het vinden van deze site, aangezien ik Peking Express al vanaf 2004 volg. Ik ben het toen gaan volgen omdat we dat jaar naar China op vakantie zouden gaan. Sindsdien ben ik helemaal verslaafd aan de race  ::tandpastasmiley::

Ik ben dus Antigone (Mechteld in real life), 17 jaar jong en ik woon in Maastricht. Ik heb best al wat van de wereld gezien, dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik PE zo leuk vind. Zit momenteel nog op 5vwo maar wil na mijn examen Chinese taal en cultuur gaan studeren. In de talen liggen dus ook mijn passies, maar ik ben ook gek van muziek, boeken en schilderen.

Nog vragen? Aarzel niet om ze te stellen  ::tandpastasmiley::

Antigone

Leuk dat je een Reactie gegeven hebt Antigone, leuke Avatar heb je trouwens en leuk dat je alzoveel gezien hebt van de wereld, wij hebben speciaal een reis subboardforum  genaamd : The Holiday Square deze vind je hier : Holiday Square en zo hebben we Dancing With the stars, Boer zoekt vrouw, Expeditie Robinson en WIDM en nog veel meer leuke dingen hier op de site.

Veel plezier gewenst,

Nicky