Ik vond 't een geweldige aflevering deze keer. Alledrie odprachten waren heel mooi. De schoolopdracht is geweldig omdat ze ook nog eens een school aan spullen helpen. Milouska had heel goed kunnen mollen nu ze het geluk had de Spaanse taal te beheersen. En die anderen die de woorden moesten leren terwijl Richard de hele tijd zei dat ie 't niet kon

Als mol kun je idd beter in groep één zitten, omdat je dan niet jezelf verdacht maakt maar de anderen omdat die jouw woord niet weten.
Toch vond ik Milouska vaag bezig in die winkel waar ze die tv wilden kopen.
De tweede opdracht vond ik ook prachtig, ik denk inderdaad dat de dikke envelop de telefoon bevatte. Vond Milouska's opdracht (moppen) en Toine's opdracht (kwartier zwijgen) wel de lastigsten denk ik. Ik had het idee dat de 1972-opdracht de eenvoudigste was. Zit er een hint in dat getal? En wat ik me afvroeg, zou die man van tevoren hebben geweten over de voetbalopdracht, dat ie zo makkelijk instemde. Trouwens slimme zet van Peggy om haar vader erbij te halen.
De derde opdracht had ik van tevoren al bedacht dat die niet zou gaan lukken. Wel handig dat ze halverwege de tijd doorkregen. Ze liepen iets achter, zaten net over de twaalf minuten heen, en dan gaan ze de tweede helft langzamer doen dan de eerste... mollig of gewoon dom? In elk geval weet ik niet of Frédérique's actie van het oh zo hard rijden als molactie kan worden gezien of gewoon omdat ze totaal niet technisch is met die auto's en zo, weet ik niet, ik denk dat het geen molactie is.
hij heeft dus vorige week gelogen dat hij geen jokers meer had...
Of er een van Milouska gejat

@ Joff, denk dat die 24 gekozen is omdat het circuit vier kilometer was en er zes kandidaten waren en omdat 4 x 6 = 24. Ze moesten dus gemiddeld één kilometer per minuut rijden, ofwel 60 km/h. Dat is niet zo hard, je zal 't hele circuit wel op die snelheid kunnen rijden, het is tenslotte een racecircuit.