Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 33923 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 3
« Gepost op: 16-04-2006, 10:07:23 »
Heey!! Klets hier gezellig mee over aflevering 3 en alles wat met aflevering 3 te maken heeft!  ::tandpastasmiley::

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 16-04-2006, 10:39:12 »
Okee, gezellig!

Heb op de Talpa site E.P al horen zeggen dat er twee proeven komen: 1 tussen de sterkste vrouwen van beide kampen en 1 "waterobstakel" achtige proef.
Wie zullen de kampen sturen?
Zal kamp Zuid weer winnen met die waterproef en hoe zal het met Douwe gaan aflopen?
Wat denken jullie ervan?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #2 Gepost op: 16-04-2006, 11:05:19 »
Okee, gezellig!

Heb op de Talpa site E.P al horen zeggen dat er twee proeven komen: 1 tussen de sterkste vrouwen van beide kampen en 1 "waterobstakel" achtige proef.
Wie zullen de kampen sturen?
Zal kamp Zuid weer winnen met die waterproef en hoe zal het met Douwe gaan aflopen?
Wat denken jullie ervan?


Bij Kamp Zuid denk ik dat sowieso Jennifer gaat. En dan Veronique erbij als tweede. (Mochten er 3 vrouwen nodig zijn, is het makkelijk en moet Jakobien ook mee :P)
Bij Noord denk ik dat Fleur en Ilona gaan. Lydia zeker niet.

Spannend die waterproef. Ik vrees dat dit in het nadeel is van Douwe. Ik denk wel dat ie goed kan zwemmen, maar zodra er hindernissen in het water zitten denk ik dat hij erop blijft stuiten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #3 Gepost op: 16-04-2006, 15:09:04 »
Jennifer?Jakobien is toch veel jonger, en groter.
Ik denk trouwens ook dat het van Noord Fleur of Ilona gaat worden.
Zal Douwe eindelijk eens wat gaan doen? Vissen vangen ! Heeft hij daar niet een "deal"met Ryan over gemaakt vorige week?!

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #4 Gepost op: 16-04-2006, 15:34:11 »
Ik vrees dat zuid de eliminatie proef gaat verliezen. Er werd gezegt zodra er iemand valt moet die terug en gaat de volgende.

Dus dan denk ik dat er iets met evenwicht inzit en ik denk dat in Zuid de minst goede met evenwicht zitten. Op een paar dan na.

De sterkse vrouwen... Bij zuid zal dat wel Jakobien of Jennifer zijn.
Bij noord denk ik dat het Ilona, Fleur of Karin is. Met voorkeur voor Karin maar Lydia zal zeker niet gaan! Mag ik hopen teminste!

Maxime! Mijn Robinson!

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 3
« Reactie #5 Gepost op: 16-04-2006, 16:48:24 »
Jennifer?Jakobien is toch veel jonger, en groter.
Jennifer is gymlerares, die is dus wel fit.. en uit de vorige expeditie is al gebleken dat ze een doorzetter is. Lijkt me dat je die zeker naar die proef stuurt.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #6 Gepost op: 16-04-2006, 16:51:30 »
Jennifer is gymlerares, die is dus wel fit.. en uit de vorige expeditie is al gebleken dat ze een doorzetter is. Lijkt me dat je die zeker naar die proef stuurt.

Inderdaad, dat is ook mijn redenatie.
Jennifer is volgens mij sterker dan Jakobien, ondanks dat Jakobien jonger is.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Aflevering 3
« Reactie #7 Gepost op: 16-04-2006, 20:24:30 »
sorry heb net een voorstukje gezien over de aflevering van morgen en hoe lydia bezig is, is gewoon zielig.

De broek oprollen zodat je zowat je billen ziet sorry hoor. Als je zo zieltjes wilt winnen van de mannen dat zegt dan wat over je.

Ik snap nog steeds niet dat zij geselecteerd is.

Ze gedraagt als een ....     ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #8 Gepost op: 16-04-2006, 21:20:47 »
sorry heb net een voorstukje gezien over de aflevering van morgen en hoe lydia bezig is, is gewoon zielig.

De broek oprollen zodat je zowat je billen ziet sorry hoor. Als je zo zieltjes wilt winnen van de mannen dat zegt dan wat over je.

Ik snap nog steeds niet dat zij geselecteerd is.

Ze gedraagt als een ....     ::niet-ok:: ::niet-ok::

Dat is 2 keer  ;)
sic transit gloria mundi

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #9 Gepost op: 16-04-2006, 22:46:33 »
Dat is 2 keer  ;)

Ja, dat heeft Cross-posten :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 3
« Reactie #10 Gepost op: 16-04-2006, 23:10:26 »
sorry heb net een voorstukje gezien over de aflevering van morgen en hoe lydia bezig is, is gewoon zielig.

De broek oprollen zodat je zowat je billen ziet sorry hoor. Als je zo zieltjes wilt winnen van de mannen dat zegt dan wat over je.

Ik snap nog steeds niet dat zij geselecteerd is.

Ze gedraagt als een ....     ::niet-ok:: ::niet-ok::
Ik denk dat ze niet veel dames voor zich wint op die manier, en in het voorstukje hoor je ook dat het bij Maxime weinig positief effect heeft. Stel dat ze alleen Mick en Melvin voor zich wint, dan krijgt ze nog altijd tegenstemmen van Ilona, Karin, Maxime en Fleur.

Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #11 Gepost op: 17-04-2006, 10:20:05 »
ik hoop ook dat lydia er uit gaat want ze is gewoon irritant en zielig bezig

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #12 Gepost op: 17-04-2006, 10:42:47 »
Mick wint ze vast wel voor zich.. Melvin weet ik zo net nog niet.
En Fleur is een beetje haar maatje.

Dus als ze Mick & Melvin voor zich heeft en Fleur en zichzelf ook zijn dat al 4 stemmen minder
Ilona, Karin & Maxime wel 3 stemmen. Maarja dan zouden Melvin, Mick, Fleur,  & Lydia wel een complot moeten maken om Lydia er niet uit te krijgen..
Laat ik maar niet hopen dat het ook zo gaat gebeuren. Want dat zou dan ten koste gaan van de goede expeditieleden.

Naja ik hoop dat het gewoon volgende

Maxime! Mijn Robinson!

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #13 Gepost op: 17-04-2006, 12:45:35 »
Ach, laat die Lydia eigenlijk maar zitten tot de samensmelting.

Dan krijgt ze daarna wel een keihard lesje Survivallen van Richaaaar en Frank. Dat zal d'r wel even leren dat je andere kwaliteiten nodig hebt om vooruit te komen in het leven. Per slot van rekening is zo'n lichaam over een tijdje ook oud, verschrompeld en versleten dus reken niet te veel op je verleidingstechnieken Lydia. Ogen en oren openhouden en leren van mensen die wat te bieden hebben zou ik zo zeggen.


Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #14 Gepost op: 17-04-2006, 14:06:04 »
jaa Lydia moet er echt uit! ze is echt zielig bezig en ze gedraagt ze indderdaad als een....  ::niet-ok:: ::niet-ok::

ze vraagt er dan zelf om, om eruit gestuurd te worden...
ze is fysiek ook niet goed, ze is altijd moe en ze doet helemaal niets op het eiland!

Lydia eruit dus!!  ::tandpastasmiley::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 3
« Reactie #15 Gepost op: 17-04-2006, 14:22:08 »
laten we even afwachten tot vanavond. door het stukje wat we op tv hebben gezien en de suggestieve tekst gaan we er allemaal van uit dat lydia dit bewust doet. het zou best kunnen natuurlijk, maar om haar nu meteen neer te sabelen omdat haar billen zo prominent gefilmd werden gaat me net iets te ver.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #16 Gepost op: 17-04-2006, 14:26:31 »
laten we even afwachten tot vanavond. door het stukje wat we op tv hebben gezien en de suggestieve tekst gaan we er allemaal van uit dat lydia dit bewust doet. het zou best kunnen natuurlijk, maar om haar nu meteen neer te sabelen omdat haar billen zo prominent gefilmd werden gaat me net iets te ver.


Voorstukjes zijn maar al te vaak misleidend...kan iemand zich nog een Nicole herinneren die helemaal losgaat op een kist?? Bleek achteraf ook allemaal een storm in een glas water te zijn.... ;D
sic transit gloria mundi

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #17 Gepost op: 17-04-2006, 14:59:17 »
Voorstukjes zijn maar al te vaak misleidend...kan iemand zich nog een Nicole herinneren die helemaal losgaat op een kist?? Bleek achteraf ook allemaal een storm in een glas water te zijn.... ;D

Klopt helemaal  ::rofl::
(ff voorbeeld van widm, in aflevering 4 -tkan ook een andere zijn- zag je een promo dat milouska werd gebeld: 'hallo, dit is een bericht van de mol'. En het was toine die achter een bankje lag... trouwe kijkers weten metteeen wat ik bedoel)

Anyway,
Citaat van: Jazzy Jazz
Zal Douwe eindelijk eens wat gaan doen? Vissen vangen ! Heeft hij daar niet een "deal"met Ryan over gemaakt vorige week?!
hij zal wel weer op zn luie reet blijven zitten of verschrikkelijk lang uitslapen, net als de vorige aflevering. En die deal, die stelde ook niks voor...  >:(

gr.
Sprien

The sun came up and reality set in.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #18 Gepost op: 17-04-2006, 17:25:58 »
Ik denk dat het einde expeditie is voor Douwe,
terrecht vind ik.

Hoewel hij wel een leuke kandidaat is,
voert hij geen fl*kker uit  ::niet-ok::
There's no show like a reality show ;)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #19 Gepost op: 17-04-2006, 19:38:17 »
Ik vind het echt super spannend vanavond....ik ben echt wel heel benieuwd of Lydia kampleden voor zich wint met haar gedrag en wat ze precies gaat doen....en de proeven worden volgens mij ook heel leuk en spannend vanavond en natuurlijk hoop ik dat kamp Noord gaat winnen  ;D want kamp Noord is gewoon cool!!!!