Auteur Topic: Belgische Realities  (gelezen 1463 keer)

Offline MasterBlaster

  • Forumlid
Belgische Realities
« Gepost op: 17-04-2006, 03:29:58 »
Hallo,

Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar uit de extensie van de site ".org" wordt duidelijk dat deze site niet nationaal gebonden is. Op de Belgische commerciele zenders zijn ook realityshows bezig. Sommige, zoals ER en Terra Incognita worden hier al behandeld, maar er is ook een Vlaamse The Block, Vlaamse Idool en een programma De Werf op VTM welke gaat over een aantal koppels dat samen een huis bouwt (nou ja bouwt, het grootste deel wordt gedaan door professionals), ze mogen meedoen met de bouw. Ook met wegstemmen van koppels enzovoorts en de laatste twee koppels moeten dan middels SMSjes of inbellen op een nummer het huis zien te winnen. Verder hebben we ook in Belgie een Boer zoekt vrouw op VTM gepresenteerd door Dina Tersago. Is het mogelijk op deze site discussies die over die TV-shows gaan te openen. Ik ben als het nodig is eventueel bereid dat te modereren. Een deel van de Nederlanders die een schotel hebben kunnen die programma's natuurlijk ook zien.

Groetjes,
MasterBlaster

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Belgische Realities
« Reactie #1 Gepost op: 17-04-2006, 20:42:11 »
Waarschijnlijk is en blijft dit je stek! (TV Algemeen dus, in het Off topic gedeelte)

Citaat van: MasterBlaster
Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar uit de extensie van de site ".org" wordt duidelijk dat deze site niet nationaal gebonden is.

Dat klopt, toen er ook nog vlaamse series van WIDM werden uitgezonden, besteedden wij daar ook aandacht aan, maar dit ligt wel ietsjes anders. Ten eerste omdat je zelf al zegt dat maar een deel van de Nederlanders die zenders kunnen ontvangen én dus bekijken.
Ten tweede omdat in mei seizoen 2 van Boer zoekt Vrouw in Nederland start.

En...
Citaat
Sommige, zoals ER en Terra Incognita worden hier al behandeld
dit zijn producties die zowel in Nederland als in België worden uitgezonden.
Dat is natuurlijk een groot verschil.

Natuurlijk kun je onder het motto 'Belgische Realityseries', in dit topic dus, je mening geven over een programma!
En in het Info Center staan ook alle uitzendtijden van ER op KanaalTwee.

gr.
Sprien
« Laatst bewerkt op: 17-04-2006, 20:52:50 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Belgische Realities
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2006, 20:05:49 »
Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar uit de extensie van de site ".org" wordt duidelijk dat deze site niet nationaal gebonden is.
...

Helaas klopt je aanname niet. We hebben .org, .com, .net, .tv en .nl domeinen. Dit heeft te maken met welke domeinen nog beschikbaar waren en wat domeinen kosten. Het zegt dus niets over of we nationaal dan wel internationaal gebonden zijn.

We zijn en blijven Nederlands van oorsprong. Uiteraard zijn mensen van een andere nationaliteit welkom, maar we blijven ons richten op Nederlandse programma's en uitzendtijden.
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Belgische Realities
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2006, 22:58:50 »
Hallo,

Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar uit de extensie van de site ".org" wordt duidelijk dat deze site niet nationaal gebonden is. Op de Belgische commerciele zenders zijn ook realityshows bezig. Sommige, zoals ER en Terra Incognita worden hier al behandeld, maar er is ook een Vlaamse The Block, Vlaamse Idool en een programma De Werf op VTM welke gaat over een aantal koppels dat samen een huis bouwt (nou ja bouwt, het grootste deel wordt gedaan door professionals), ze mogen meedoen met de bouw. Ook met wegstemmen van koppels enzovoorts en de laatste twee koppels moeten dan middels SMSjes of inbellen op een nummer het huis zien te winnen. Verder hebben we ook in Belgie een Boer zoekt vrouw op VTM gepresenteerd door Dina Tersago. Is het mogelijk op deze site discussies die over die TV-shows gaan te openen. Ik ben als het nodig is eventueel bereid dat te modereren. Een deel van de Nederlanders die een schotel hebben kunnen die programma's natuurlijk ook zien.

Groetjes,
MasterBlaster
Beste MasterBlaster, Idd hebben zowel Belgie als Nederland dezelfde programma's zoals the Block,boer zoekt vrouw enz.
Maar die programma's zijn niet half Vlaams-half-Nederlands.
Zoals Test je zei bevinden wij (ik ben ook Belg) ons hier op een Nederlandse site,en lijkt het mij zeer logisch dat wij ons aanpassen aan de Nerderlandse programma's.
Wat ik wel enorm K*T vind is ER en PE dat niet op dezelfde dag uitgezonden wordt.  >:( >:( >:(  Dat zijn nu gezamelijke NED-BEL. programma's. Ik heb de vraag reeds gesteld aan zowel SBS Bel-Ned., ik zou zeker reactie krijgen,maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Maar de mensen die zich inzetten op deze site,kunnen daar zeker niets aan verhelpen,integendeel, het mag ook af en toe eens vermeld worden dat ze een  ::ok:: ::ok:: verdienen