Mooi interview inderdaad.
Over de hint: ik dacht meteen aan de race-opdracht. Aan de oude autootjes door de zinnen: 'we're gonna do an
old number for you, but remember we are a bit
rusty' en 'just like
the old days..' En dat 'Buttercup' misschien een bijnaam is voor een van de oude autootjes.
Ik heb even gezocht en kom alleen uit bij een oude Citroen die 'Buttercup' heet. Maar er zat geen Citroen tussen.. Wel een Peugeot en Peugeot en Citroen zitten samen in PSA. (PSA Peugeot Citroën, afgekort PSA, is een Franse autogroep die de twee Franse automerken Citroën en Peugeot omvat.)
"The event also saw the return of ‘Buttercup’, a unique DS 19 built at Citroën’s Slough factory in 1957 before being shipped to Australia. The car is the oldest UK-built DS in everyday use, averaging 20,000km a year, and surely the only one in existence with ‘kangaroo safety bars’!"
http://www.askaprice.com/torque-article.asp?article=Owners_celebrate_50_years_of_Citroen_DS&item=530Op een andere site vond ik dit plaatje:

Hint naar Peugeot ->
Richard en Milouska zaten in de Peugeot ->
Milouska?
Ik ben zelf niet overtuigd, vooral het stapje Citroen -> Peugeot vind ik niet geweldig, maar ik denk wel dat we iets met die intro van de zanger moeten.. dat zit niet voor niets in de hint.