ff kijken welke filmpjes we nog hebben:
-Prince in zijn kano, volgens mij steeds zelfde filmpje
-John met zijn schapen, maar dat is steeds hetzelfde filmpje
-Kerstin in een deken gewikkeld, het zou kunnen zijn dat ze steeds verder opstaat maar dat denk ik niet
-Karen met een walkietalkie, is steeds zelfde filmpje want ze zegt steeds hetzelfde
-Jantien bij het orkest ook steeds zelfde filmpje
-George hakt boom om, misschien hakt hij de boom steeds verder om
-Harry rijdt in een gammel wagentje, volgens mij ook steeds hetzelfde fimpje want hij zit iedere keer zo vaag te lachen enzo
-Ellen op het vliegtuig, is ook steeds hetzelfde filmpje
Dat was het. De enige opties die ik nu heb in verschillen zijn (mogelijk) Prince, Kerstin en George, maar ik denk niet dat ze dat nu weer gebruiken. Ik heb net trouwens de mollenstreken aflevering van MolNL2 gekeken, en nico zei dat ie zich in de eerste aflevering niet zo als mol profileerde, maar meer keek hoe iedereen in elkaar zat enzo.
Ik las trouwens ergens dat er bij het verhaal wat angela steeds houd misschien ook wel een hint in zit (lijkt mij trouwens wel, waarom zouden ze het er anders in doen?),
nl. dat de plek waar angela zou gaan staan de plek zou zijn van de mol, de winnaar en de verliezer. Logisch?? Misschien moet er meer dan 1 iemand naar kijken? Ik weet niet hoe dat moet, dus misschien kan nog iemand er naar kijken, voor zover ik weet heeft volgens mij alleen vlaming er nog naar gekeken.

Doris