Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 52324 keer)

Offline Poekie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #40 Gepost op: 28-04-2006, 22:06:36 »
Wat me nog opviel was dat Roderick voor de verandering het woordje GRONDIG weer eens te overduidelijk uitsprak........

Ja, dat viel me ook al op, is al de vierde keer ofzo. Ik hou het er maar op, dat het een stopwoordje is  :-\\

Offline mistoffelees

• Forumlid
  • eindelijk bovengronds
« Reactie #41 Gepost op: 28-04-2006, 22:07:19 »
Citaat
Ja, maar als jij kandidaat bent en je doet gwn je best dan vind ik dit erg beledigend. Tenzij je de mol bent en je het allemaal speelt (of bedoel je dat met 'spelletje'?)
Maar als kandidaat weet je niet dat je molboekje door anderen gelezen gaat worden.

quote gefixed Bakkertje
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 22:09:11 door Bakkertje »
Revenge is a dish best served not

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: 28-04-2006, 22:10:21 »
Ik snap wel dat mensen de dingen in hun boekje zetten (zou ik ook doen :P) maar ik snap niet dat Milouska daar zo mat op reageert, tenzij ze de mol is en in haar achterhoofd denkt: heb ik jou daar mooi te pakken :)
WIDM addicted....

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 28-04-2006, 22:11:00 »
Wow, wat een spannend moment aan het einde zeg! Ik had echt het idee dat er twee hele grote kwartjes vielen bij Roderick en Frederique. Ik had echt het idee dat Milouska als mol door de mand viel, ze kon ze niet eens meer aankijken of iets zeggen. Wel grappig om te lezen dat de Roderick-verdenkers dit heel anders hebben geinterpreteerd. Gaaf spel blijft dit toch!
Frederique was geweldig op de fiets, ik snap ook helemaal wat de mol in haar dagboek schrijft dat het respect voor dit doorzettingsvermogen even boven het mollen ging. Super! Maar met dat fietsen vond ik het wel weer even heel erg te realiseren dat Frederique nu is overleden. Wat ongelofelijk, zo'n berg krijgt haar niet klein, maar die stomme kanker dus wel. Wel prachtig wat ze zegt over haar herinneringen, dat ze de positieve dingen onthoudt, krijgt nu ook weer een extra dimensie.
Het mollenboekjes lezen was weer een geweldig psychologisch spelletje. Daar houd ik van binnen de mol! Leuk dat Roderick zelf rijtjes verzint en geweldig om de gezichten te zien als voorgelezen wordt dat ze verdacht worden.
Mollenacties van Milouska: een george-imitatie op de berg, lekker vertragen, maar ook held spelen. Maar met een milouska-sausje: lekker irriteren. Liz noemen in de andere antwoorden en voor Geert gaan. Voor het onlogische antwoord kiezen wél te intervieuwen. Ze wist blijkbaar dat er een opdracht met mollenboekjes zou komen, want ze heeft een goed bijgehouden mollenboekje waarin ze weinig loslaat. En nog wel meer, maar die laat ik aan de andere molfans over. (Heinz weet mooie complete lijstjes te produceren)
Milouska is de mol!
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 28-04-2006, 22:13:15 »
Ik vond de opdrachten erg leuk, maar ze zijn niet bepaalde origineel :P Fietsopdracht in de 3e serie, vragenronde in de 5e serie ;)
WIDM addicted....

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 28-04-2006, 22:17:22 »
De fietsopdracht vond ik erg onduidelijk (ik snap die teamindeling nog steeds niet ???), maar het einde was wel erg mooi ::respect::. Milouska heeft zich vandaag verraden door zulke onlogische opmerkingen te maken, dat ik gewoon niet kan geloven dat ze het niet is (ze is het gewoon ;)). Een mooi trio in de finale, jammer voor Peggy, ver gekomen, goed gedaan. ::ok::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 28-04-2006, 22:23:18 »
Wow, wat een spannend moment aan het einde zeg! Ik had echt het idee dat er twee hele grote kwartjes vielen bij Roderick en Frederique. Ik had echt het idee dat Milouska als mol door de mand viel, ze kon ze niet eens meer aankijken of iets zeggen. Wel grappig om te lezen dat de Roderick-verdenkers dit heel anders hebben geinterpreteerd.

Zo zag het eruit ja, maar de ene kan bij de andere de blik beantwoorden. Zogenaamd. Om de andere op het verkeerde been te zetten.

Mooi spel is dit toch!  ;)
Laten we jabberen joekelen.

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 28-04-2006, 22:25:00 »
Geweldige aflevering! Respect voor Frederique! ::bravo::
Als Milouska de Mol niet is.. dan klopt er écht iets niet, geloof ik

Offline dech2410

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 28-04-2006, 22:34:14 »
Peggy is weer eens VOLLEDIG gegaan voor roderick. Duidelijk dan roderick de mol dan niet is.

Vorige week was Toine bijna volledig voor fré gegaan. Die valt voor mij dus ook af.

Dan moet het wel milouska zijn  ::)

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 28-04-2006, 22:36:44 »
Peggy zat toch op Fré?!
Laten we jabberen joekelen.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 28-04-2006, 22:39:36 »
Als Milouska de mol is wil ik niet meer van die jip en janneke hints  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 22:41:08 door Lola-aap »

Offline xerxes

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 28-04-2006, 22:41:10 »
dacht ik ook. Bij de test sprak ze over "HAAR" (als ik me niet vergis) als ze over de mol sprak, milouska of frédérique dus.

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 28-04-2006, 22:43:02 »
Peggy zat toch op Fré?!
Ja dat dacht ik ook. Ze zei dat Fred de vrijstelling verdiende ook al was ze de mol..

Offline Zaz

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 28-04-2006, 22:43:39 »
Als Milouska de mol is wil ik niet meer van die jip en janneke hints  ::ohno::

dit is toch geen afbeelding van een mol??? Lijkt meer een koala!

Peggy ging volgens mij ook voor Fré...
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 28-04-2006, 22:47:55 »
dit is toch geen afbeelding van een mol??? Lijkt meer een koala!

Peggy ging volgens mij ook voor Fré...

Koala's hebben dezelfde klauwtjes als mollen  :)

Ik hoop net als jij ook gewoon dat het Roderick is, alleen je moet niet met oogkleppen op naar de mol zoeken. Milouska heeft bijna elke aflevering op de afvaller gestemd zonder jokers. Geert, Chris, Richard, dus ze zou het makkelijk ook kunnen zijn.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 28-04-2006, 22:49:39 »
Geweldige aflevering  ::bravo:: Wel jammer van Peggy, was de leukste  :-\\
Maar als je nu nog niet door hebt dat Milouska de Mol is.... sorry hoor  :-X

Met Frederique was het deze aflevering toch weer wat moeilijker. Leek soms net of ze het al wisten ofzo... heel raar  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 28-04-2006, 22:59:05 »
Ja ik begin ook te erg te twijfelen, was het maar vast volgende week. Milouska heeft denk ook geld gejat uit het kistje bij de paardenopdracht.

Offline Ziet

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 28-04-2006, 23:00:40 »
ik vond die fietsopdracht erg mooi
en die vraag die karel aan fré stelde...
of ze haar dromen mocht laten uitkomen óf haar herinneringen niet vergeten
pffff
 :\'( :\'( :\'(

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 28-04-2006, 23:03:02 »
Btw; deze week kon Milouska rustig Frederique als verdachte nemen, omdat ze er toch al zeker van was dat deze in de finale kwam, toch? Zo liep ze geen risico wéér op de afvaller te stemmen..

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 28-04-2006, 23:11:07 »
Oh zou iemand misschien het geluidje wat je op 10.58-11.06 hoort van aflevering 3 op de site kunnen zetten? Raar geluid namelijk, soort boomzaag-geluid.

Ik zit nu verder te kijken en je hoort het steeds opnieuw als Milouska in beeld komt, ben ik niet blij mee.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 23:13:00 door Lola-aap »