ja dat klopt. dat weet ik.....
heb ook netjes gezegd in die thread dat ik ze nu ook aanbied.
ook omdat Arco en Lutek het al zolang doen en ik me voor kan stellen dat ze ook wel eens moe van het kopieren worden. vandaar dus.
En ik mag toch ook gewoon deze dvd's aanbieden? niet dan?
vraag niks meer dan zij ofzo.
Hallo Moliscool,
Ja, je hebt het gevraagd, en uiteraard heb ik gezegd dat je mag doen wat je wilt. Ik bezit ook alle series (wel 2 meer dan jij overigens), maar ik bezit natuurlijk niet de rechten. Iedereen mag doen wat-ie wil.
Ik wil wel graag publiekelijk mededelen dat je die series niet van Marktplaats hebt (in ieder geval niet alles) , maar van mij !!
Ik heb je om precies te zijn NL1,5,BEL3,AUS'05,BBC1,2,USA1,celeb gestuurd. Dat stond op 21 schijfjes en inclusief porto heb ik je daar 60 euro voor gevraagd.
Ik heb dus naar beneden afgerond (want eigenlijk is het 3 euro per stuk exclusief porto).
Nu was er gisteren iemand die interesse heeft in 17 schijfjes die ik vroeg om 52,50 over te maken. Dat wilde die persoon wel, en helemaal omdat die anders bij jouw 66 euro had moeten betalen Plus ook nog porto.
We zitten hier toch niet om winst te maken? Althans, dat hoop ik niet.
Een korte geschiedenis:
Een jaar geleden wilde ik bij Arco bestellen. Die was net gestopt met kopieren. Hij werd er flauw van (ik ken het gevoel soms ook). Dat was heel jammer, maar ik kreeg een stuk of 10 namen van mensen voor wie hij had gekopieerd. Ik kreeg gaanderweg nog meer namen. Ik heb iedereen gemaild. En na anderhalve maand vond ik 1 (ja eentje maar !!) persoon die zo goed was om het ook voor mij te kopieren. Lof aan Thijs!! Maar het viel me zo tegen van al die anderen, dat ik meteen gezegd heb, dat als ik alle series zou hebben dat ik dan geen moeite zou sparen om er iedereen in mee te laten delen. En dat heb ik dus ook gedaan, en doe ik nog steeds met plezier. Ook heb ik intussen een aantal series een beetje opgekalefaterd als dat mogelijk was. Ik heb mensen nooit teveel laten betalen, en ik rond erg vaak naar beneden af. Zeker nu, nu dat ik inmiddels niet veel meer kosten hoef te maken dan de tijd die je er aan kwijt bent.
Ik heb je topic met verbazing bekeken.
Was getekend,
Lutek