Ik heb hier wat tijd ingestoken en heb twee kaartjes gevonden:
www.cm-vilareal.pt/mapa_turismo.html
www.utad.pt/servicos/sasutad/mapa_da_cidade.htm
Ze zijn niet zo goed. Bij de eerste zijn de straatnamen niet goed leesbaar en bij de tweede wordt het centrum van het stadje, dat links had moeten liggen, vreemd genoeg weggelaten.
Erg veel belang heeft dit niet want als je band beluistert dan merk je dat geen enkele kandidaat precies zegt waar hij of zij zich bevindt. Je hoort wel heel veel straatnamen maar die zijn van de positie van het busje:
avenida mayo / avenida aureliano barria / avenida de europa / avenida mayo / rua concalo (karen) / rua de pedro de casto (postkantoor) / carvallo de avaro / rua de barros (john) / rua de santo antonio
Volgens mij kun je er alleen maar achterkomen waar de kandidaten zich precies bevonden door naar Vila Real te reizen met een videoband en alle huizen op de achtergrond op te gaan proberen te zoeken. Helaas.
Bedankt Erik, ga kijken of ik er iets mee kan...
Wat de locatie van de kandidaten betreft:
John staat bij een school.
Karen staat bij een pleintje (rotonde) (eigenlijk het uitzicht vanaf het gebouw waar Dick en Jantien zaten, zij konden Karin zien staan)
Kerstin bevond zich bij een begraafplaats.
George zegt meen ik de gehele straatnaam.
Ellen staat bij het ministerie
En tot slot Prince staat bij een lange straat die uitloopt op een grote brug (hij steekt iig een water over).
Ellen en Geroge stonden min of meer op de route die John(vanaf de school) moest afleggen naar Dick en Jantien.