Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
de opmerking van vlaming sterkt mijn gedachte dat er in afl 1 iets zit wat je om moet draaien en eventueel vertraags afspelen.mijn idee is dat dat iets na de volgende opmerking komt van angela "let wel 1 van jullie is .... de mol" daarna hoor je een fractie een heel vreemd geluid.dit alles is als ze aankomen op de dam om te gaan abseilen.
Wel jammer dat je nogal geavanceerde apparatuur moet hebben om die hint te kunnen krijgen, was vorig jaar ook al. Ik kan je dus helaas niet helpen. Het enige wat mij duidelijk is, is dat het het thema van Mission Impossible is en dat James Bond er volgens mij niets mee te maken heeft. Dan zou ik eerder afkortingen zoeken met MI of TC ? of achterstevoren lezen?\....we zoeken verder......
MI achterstevoren is IM,een beetje vergezocht misschien, maar Dick is Interim Manager, IM??
Lang leve mijn cool edit , achteruit afgespeeld en VERTRAAGD afspelen levert echt een naam op.. wav bestand beschikbaar, dus e-mail maar als je het wilt horen.. het kan natuurlijk ook dat er 10 of 9 namen in zitten en de naam van de mol niet, maar ik heb de aanwijzing van ? op het forum van de officeiel site iogevolgd en vanaf ongveeer 2:30 geluisterd...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
794 gasten en 6 vaste bezoekers