Auteur Topic: spiektips  (gelezen 9019 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: spiektips
« Reactie #40 Gepost op: 19-06-2006, 10:13:05 »
Ik heb zo'n klep ofso op mijn rekenmachine en asl ik een wiskunde of een economie pw heb dan doe ik wel is een briefje daarin met formules ofso
alleen formules?  :o ik schreef altijd het halve hoofdstuk op een klein papiertje in mijn rekenmachine  ::hypocriet:: ::hypocriet::
I'm a real big goblin..

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: spiektips
« Reactie #41 Gepost op: 19-06-2006, 11:03:03 »
alleen formules?  :o ik schreef altijd het halve hoofdstuk op een klein papiertje in mijn rekenmachine  ::hypocriet:: ::hypocriet::

Ok soms wat meer hoor ::tandpastasmiley:: Vandaag nog onder economie 

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: spiektips
« Reactie #42 Gepost op: 19-06-2006, 11:50:04 »
Ik weet trouwens nog in groep 8, toen ik nog lief, klein en onschuldig was  ::hypocriet:: , dat we cito-toets hadden en dan in de pauzes bespraken wie waar welke antwoorden had, en als iedereen dan C had op een vraag en ik B, tsja... dan werd het gummetje weer gepakt en het potloodje en werd er even iets veranderd  ::hypocriet:: niet voor niets dat ik toen ene score had van 548  ::trots::  >:D >:D
I'm a real big goblin..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: spiektips
« Reactie #43 Gepost op: 19-06-2006, 19:17:42 »
ik deed dat ook zo,het enige nadeel was dat de examenperiode in de zomer viel.
Toen droeg ik steeds een minirokje,en werdt ik keer op keer betrapt he   :-\\ :-\\
was zeker bij een proefwerk Nederlands. Dacht ik toch dat Belgen beter de Nederlandse taal beheersten dan de Nederlanders......

Trouwens? Rokje? ::rofl:: ::rofl::

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: spiektips
« Reactie #44 Gepost op: 22-06-2006, 15:44:02 »
vanmiddag zat ik een wiskundeproefwerk te maken en er zat een meisje in het lokaal die hem al gemaakt had en er een 10 voor had, toen vroeg ze voor de grap of ze even kon helpen en de leraar zei dat het van hem gewoon mocht  :o
dat had ze toen toch maar niet gedaan, spieken als het mag is helemaal niet leuk :P

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: spiektips
« Reactie #45 Gepost op: 22-06-2006, 15:56:39 »
vanmiddag zat ik een wiskundeproefwerk te maken en er zat een meisje in het lokaal die hem al gemaakt had en er een 10 voor had, toen vroeg ze voor de grap of ze even kon helpen en de leraar zei dat het van hem gewoon mocht  :o
dat had ze toen toch maar niet gedaan, spieken als het mag is helemaal niet leuk :P

ehm,  ::oink::, zou je er dan stiekum toch geen gebruik van maken??  :-[
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: spiektips
« Reactie #46 Gepost op: 22-06-2006, 21:44:44 »
ik heb een nieuwe manier je hoeft helemaal niet te spieken ofzo als je een toets terug krijgt gewoon, beetjuh aanpassen en dan uitleggen waarom je dat had opgeschreven en je maakt van elke onvoldoende een voldoende ::jaja::
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: spiektips
« Reactie #47 Gepost op: 22-06-2006, 22:20:25 »
ik heb een nieuwe manier je hoeft helemaal niet te spieken ofzo als je een toets terug krijgt gewoon, beetjuh aanpassen en dan uitleggen waarom je dat had opgeschreven en je maakt van elke onvoldoende een voldoende ::jaja::
hihi die methode gebruik ik altijd en als je dan voor het bureau staat een beetje.. eeh.. .laat maar  :-X :-X
I'm a real big goblin..

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: spiektips
« Reactie #48 Gepost op: 22-06-2006, 22:30:50 »
hihi die methode gebruik ik altijd en als je dan voor het bureau staat een beetje.. eeh.. .laat maar  :-X :-X
nee je moet niet je rokje omhoog doen
1 dan zien ze al je spiek briefjes onder je rok zitten
2 dan word je van school gestuurd
Menno is gek

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: spiektips
« Reactie #49 Gepost op: 5-09-2006, 11:38:46 »
je kan op elke keel pastille iets schrijven en dan gewoon zeggen dat het vor je keel is
Menno is gek

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: spiektips
« Reactie #50 Gepost op: 5-09-2006, 19:20:13 »
ik heb een nieuwe manier je hoeft helemaal niet te spieken ofzo als je een toets terug krijgt gewoon, beetjuh aanpassen en dan uitleggen waarom je dat had opgeschreven en je maakt van elke onvoldoende een voldoende ::jaja::

ja, een hele bekende :P   maar het is dan wel erg genaaid dat als je het een keer niet doet, en je dan zegt tegen die vrouw dit was wel goed maar u (ja wel beleefd) heeft het fout gerekend, maar die pijltjes stonden er al (die stonden er egt al) en ze wilde me maar neit geloven. wat haat ik dat wijf nu zeg!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: spiektips
« Reactie #51 Gepost op: 5-09-2006, 19:20:55 »
!DE TIP!

Gewoon goed leren  ;) :)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: spiektips
« Reactie #52 Gepost op: 12-10-2006, 20:15:00 »
Alle formules op je rekenmachines schrijven
Wel erbij zetten wat het betekent, dat had ik niet gedaan en ik heb er geen zak aan gehad  ::tandpastasmiley::
First you go backwards, but then forwards again

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: spiektips
« Reactie #53 Gepost op: 12-10-2006, 20:20:21 »
wij hadden een meerkeuze toets. een jongen uit mijn klas had helemaal niet geleerd toen gooide hij bij elke vraag een gummetje op de toets een waar ie viel was juiste antwoord. hij had 9
ik spiekte bij slimste meisje van de klas, ik had 7.9
Menno is gek

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: spiektips
« Reactie #54 Gepost op: 12-10-2006, 20:21:38 »
Bij vakken als Geschiedenis en Maatschappijleer moet je gewoon gigantische lulverhalen als antwoord doen, dat werkt altijd

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: spiektips
« Reactie #55 Gepost op: 12-10-2006, 21:30:53 »
Bij vakken als Geschiedenis en Maatschappijleer moet je gewoon gigantische lulverhalen als antwoord doen, dat werkt altijd
hee! dat was mijn idee! Dan zit er namelijk altijd wel 'iets' wat goed is tusse  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: spiektips
« Reactie #56 Gepost op: 12-10-2006, 21:32:22 »
hee! dat was mijn idee! Dan zit er namelijk altijd wel 'iets' wat goed is tusse  ;)
Bij Geschiedenis heb ik woensdag 5,5 kantje gebruikt ::tandpastasmiley::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: spiektips
« Reactie #57 Gepost op: 12-10-2006, 21:33:58 »
Bij Geschiedenis heb ik woensdag 5,5 kantje gebruikt ::tandpastasmiley::
ja kijk, dat vind ik nou wel een beetje overdreven... ik gebruikte altijd 6 kantjes  ::tandpastasmiley::
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: spiektips
« Reactie #58 Gepost op: 12-10-2006, 21:35:47 »
ja kijk, dat vind ik nou wel een beetje overdreven... ik gebruikte altijd 6 kantjes  ::tandpastasmiley::
Mijn record ligt op 7 ::tandpastasmiley::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: spiektips
« Reactie #59 Gepost op: 13-10-2006, 11:18:58 »
Mijn record ligt op 7 ::tandpastasmiley::
maar valt zo'n spiekbriefje niet op?
Menno is gek