Poll

Hoe komen WE terug?

Als Wereldkampioen natuurlijk!
Met het schaamrood op de kaken.
Nou, gewoon met het vliegtuig.
Met de gestolen fietsen...
Anders, namelijk...

Auteur Topic: Hoe komen WE terug?  (gelezen 12583 keer)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe komen WE terug?
« Reactie #40 Gepost op: 27-06-2006, 18:01:07 »
Dan zou ik het fijn vinden, als je eens ophield met constant zeuren over het feit dat wij balen over het naar huis gaan van ons Nederlandse jongens! Ik krijg dr een beetje genoeg van namelijk!, wij balen en hebben daar denk ik alle recht toe!  :)


zeer zeker alle recht
we zijn genaaid naar huis gestuurd.
ik stop alles in het uiterste hoekje van mijn hoofd, totdat deze gekte weer voorbij is met de slechtste scheidsrechters die er bestaan. Ik kan het beter, en ik heb nog nooit gefloten.

ik ben anti-Italië, anti-Portugal, en anti-Duitsland

GO Ghana (al is die nu bezig met verliezen)
dus dan maar ehm.. Argentinië liever ook niet, en Brazilië ook niet...
Frankrijk ook niet... Spanje misschien en Engeland dan maar.
Oekraïne ook niet echt.

blijft lekker veel over  :) HOLLAND!!!  :)
Triomf!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hoe komen WE terug?
« Reactie #41 Gepost op: 27-06-2006, 18:02:19 »

zeer zeker alle recht
we zijn genaaid naar huis gestuurd.
ik stop alles in het uiterste hoekje van mijn hoofd, totdat deze gekte weer voorbij is met de slechtste scheidsrechters die er bestaan. Ik kan het beter, en ik heb nog nooit gefloten.

ik ben anti-Italië, anti-Portugal, en anti-Duitsland

GO Ghana (al is die nu bezig met verliezen)
dus dan maar ehm.. Argentinië liever ook niet, en Brazilië ook niet...
Frankrijk ook niet... Spanje misschien en Engeland dan maar.
Oekraïne ook niet echt.

blijft lekker veel over  :) HOLLAND!!!  :)
Ik gun het Portugal niet, verder maakt het me niet uit

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Hoe komen WE terug?
« Reactie #42 Gepost op: 27-06-2006, 18:35:33 »
Niet echt als reactie op Millesime nu, maar ik vind dat de Belgische media toch wel erg vaak nogal anti-Nederland zijn als het om sport gaat.  >:( En dat terwijl er vanuit Nederland vaak juist een beetje meewarend gekeken wordt als België zich weer eens niet geplaatst heeft. Zoals de Nederlandse media over Duitsland  >:D spreken/schrijven, doen de Belgische media dat volgens mij over Nederland.   >:(  :)

Zo gezien kan Millesime er ook niks aan doen dat ze anti-Nederland is, ze is er misschien wel mee opgevoed.  ;)  ;)  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Hoe komen WE terug?
« Reactie #43 Gepost op: 27-06-2006, 23:41:07 »
Zo gezien kan Millesime er ook niks aan doen dat ze anti-Nederland is, ze is er misschien wel mee opgevoed.  ;)  ;)  ;)

Bedankt KD.... Hier 2 artikels die ik vond op de site van het laatste nieuws (belgische krant)

1. Ivanov: "Portugal-Nederland zwaarste match uit carrière"


De Russische scheidsrechter Valentin Ivanov beleefde tijdens Portugal-Nederland de heetste avond uit zijn professioneel bestaan. De man zwierde met zestien gele kaarten en stuurde twee spelers van elk team voortijdig naar de douches. Zijn beslissingen werden achteraf fel gecontesteerd en volgens FIFA-voorzitter Sepp Blatter zou hij beter zichzelf de gele kaart getoond hebben. Twee dagen na de feiten blikt Ivanov voor het eerst zelf terug op de veldslag.

"Dit was de zwaarste match uit mijn carrière", aldus de 45-jarige referee. "Ik weet niet of ik fouten gemaakt heb, want ik heb de video nog niet teruggezien. Ik heb gewoon gefloten zoals ik altijd doe." Ivanov was vooral onaangenaam verrast door de harde aanpak van de Nederlanders. "Zij waren de aanstichters. Normaal verwacht je zo'n hard spel van de Portugezen. Zij zijn gekend voor tijdrekken en smerige tackles langs achter, maar in deze match was het omgekeerd."

Ivanov vindt - niet onverwacht - steun bij de Russische voetbalbond. "Als Ivanov hiervoor een gele kaart krijgt, verdienen er veel scheidsrechters rood", aldus voorzitter Mutko.





2.Nederland wijst Ivanov aan als zondebok

Boulahrouz en de Schwalbe van Figo


Van Bommel en Figo in een grimmige tête-à-tête
Na de dramatische aftocht van het Nederlands elftal van het WK in Duitsland werd scheidsrechter Valentin Ivanov aangewezen als zondebok. De Russische arbiter toverde zondag tijdens het duel tussen Oranje en Portugal maar liefst zestien gele en vier rode kaarten uit zijn borstzak.

Dramatische beslissingen
"De scheidsrechter heeft met enkele dramatische beslissingen een zware stempel op de wedstrijd gedrukt", zei Mark van Bommel na afloop van de veldslag in Neurenberg. Joris Mathijsen wijt de uitschakeling van Oranje zelfs direct aan de beslissingen van Ivanov. "De scheidsrechter speelde een beslissende rol. Met een man meer hadden wij zeker gescoord."

Schwalbe van Figo?
Ivanov stuurde Giovanni van Bronckhorst en Khalid Boulahrouz beiden met twee keer geel van het veld, de laatste omdat hij de Portugees Luis Figo een elleboogstoot zou hebben gegeven. "Ik heb niets gevoeld. Figo maakte gewoon een zware schwalbe", foeterde Boulahrouz, die een uur na de wedstrijd nog amper gekalmeerd was. "Ik wil even niets meer met Portugal te maken hebben." Aan Portugese zijde werden Deco en Costinha met rood naar de kleedkamer gestuurd.

Eigen schuld
Boulahrouz zegt nooit eerder zo'n bizarre wedstrijd te hebben meegemaakt. "Dit had niets met voetbal te maken. Dat theater van Figo, ongelofelijk. Maar eigenlijk moeten we niet naar Portugal kijken, maar het over onszelf hebben. We hebben zelf de kansen niet afgemaakt die we hebben gehad", stak Boulahrouz ook de hand in eigen boezem.

Lastige wedstrijd
Rafael van der Vaart sprak over een 'hele vervelende wedstrijd'. "We verdienden het niet om te verliezen." Volgens Wesley Sneijder had Nederland weer eens last van een oude kwaal: "Pas toen we achter stonden, kwam er bij ons iets los. Het is jammer dat we niet eerder naar voren durfden te voetballen om de vrije man te zoeken. Dit is heel teleurstellend."

Voor Van Bommel, die vorige maand met Barcelona de Champions League won, was de slotclonclusie kort en krachtig: "Dit is een dramatisch einde van een prachtig seizoen." (novum)



Bron : www. hln.be