Auteur Topic: Bar "Pelota Redondo"  (gelezen 91046 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #440 Gepost op: 19-06-2006, 20:41:28 »
Sorrie!!!  ::schaam::



Neem een hele fles!!



een een Vodka voor de heren!!

Proost!!!  :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #441 Gepost op: 19-06-2006, 20:55:10 »
*bodejos is alvast gaan liggen, want staan lukt niet meer na twee vlevven Wodka*

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #442 Gepost op: 19-06-2006, 20:57:32 »
niet mn mooie zaak onderkotsen he :o
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #443 Gepost op: 19-06-2006, 20:58:07 »
niet mn mooie zaak onderkotsen he :o
::ohno:: idd.. Ik ga niet weer dweilen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #444 Gepost op: 19-06-2006, 21:02:22 »
niet mn mooie zaak onderkotsen he :o
Dat doe ik jou niet aan hoor, vandaar dat ik alvast ben gaan liggen ::rofl::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #445 Gepost op: 19-06-2006, 21:14:55 »
* zet vast dweil en emmer naast bodejos
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #446 Gepost op: 19-06-2006, 22:33:49 »
Hmm smaakt goed hoor die Baileys. Bedankt koekoe! jij mag vaker uitslagen juist voorspellen. Ga je nog een keer trakteren als je de uitslag van Spanje - Tunesië ook goed hebt??  ::tandpastasmiley::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #447 Gepost op: 19-06-2006, 23:09:34 »
aaaaah gadverdamme.. wat is hier gebeurd??  :o jeee.. mannen konden jullie je weer niet inhoude? nou.. Guikie help je even mee deze twee zatlappen naar huis brengen? kun je gelijk de boel luchten en kunnen zij morgen met een zware kater even de troep opruimen... mannen....  ::ohno::
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #448 Gepost op: 20-06-2006, 05:41:56 »

... en koekoe zou jij alsjeblieft willen ophouden met het supporteren van Tsjechië? Jij brengt ongeluk aan al jouw favorieten en ik zie Tsjechië graag de volgende ronde halen...  ::jaja::
okee, vanaf nu supporter ik voor Nederland   >:D >:D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #449 Gepost op: 20-06-2006, 05:46:40 »
aaaaah gadverdamme.. wat is hier gebeurd??  :o jeee.. mannen konden jullie je weer niet inhoude? nou.. Guikie help je even mee deze twee zatlappen naar huis brengen? kun je gelijk de boel luchten en kunnen zij morgen met een zware kater even de troep opruimen... mannen....  ::ohno::

Ik sta klaar   ::jaja:: ::jaja:: nu nog een halve dag wachten op mirtjuh,die het poetsgerief zal brengen,en we kunnen beginnen   :D :D :D

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #450 Gepost op: 20-06-2006, 11:02:39 »
Mirthjuh is er niet ik zal jullie al aan het werk zetten : Het zal Koekoe leren nooit voor gli azzurri supporteren...







Komaan Koekoe begin er maar aan :



Koekoe, Mister Proper himself....  ::rofl::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #451 Gepost op: 20-06-2006, 14:55:58 »
Zozooo.. ziet er netjes uit! Mijn complimenten koekoe en Millesime voor de schoonmaakspullen  ::bravo:: ::bravo:: ik durf bijna niet meer te gaan zitten..

BOINK!! "AUW" AAAAH had je me niet kunnen waarschuwen dat de vloer nog nat was??  >:( :\'( :\'( 
mag ik even een paar ijsklontjes? er zit een barkruk in me oog ::) ::)
« Laatst bewerkt op: 20-06-2006, 14:57:44 door mirtjuh »
I'm a real big goblin..

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #452 Gepost op: 20-06-2006, 16:12:56 »
Och arme Mirtjuh, nu kan je samen bij mij komen liggen, want ik heb mijn teen gebroken gisteren en ben gespalkt (geen grap echt waar).... Maar hier ik breng je wel al iets :




en




en

   Met citroen

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #453 Gepost op: 20-06-2006, 16:18:18 »
ooh jee dat is niet zo mooi  ::hug:: ::hug::

maar in ieder geval bedankt  :D en extra bedankt voor de citroen!  ::ok:: jullie leren het wel  >:D ;)
 :) :) :)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #454 Gepost op: 20-06-2006, 18:51:43 »
aaaaah gadverdamme.. wat is hier gebeurd??  :o jeee.. mannen konden jullie je weer niet inhoude? nou.. Guikie help je even mee deze twee zatlappen naar huis brengen? kun je gelijk de boel luchten en kunnen zij morgen met een zware kater even de troep opruimen... mannen....  ::ohno::

Heeeey slaapkopje waar was je? Die twee "met hun zware kater" hadden (met dank aan Millesime) de keet al lang schoongemaakt,eer jij enig teken van leven vertoonde   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Mama Millesime, sleur volgende keer mirtjuh maar vroeg uit haar bed ,ze kan het goed uitleggen,maar als het er op aankomt,ligt ze tot 's middags in haar bed   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

 Mag de schoonmaakploeg een gratis drankje nu?  :D :D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #455 Gepost op: 20-06-2006, 19:06:14 »
Omdat het zo netjes schoon is  ::ok::

Rondje bier van de zaak!!  :)


Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #456 Gepost op: 20-06-2006, 19:08:49 »
Heeeey slaapkopje waar was je? Die twee "met hun zware kater" hadden (met dank aan Millesime) de keet al lang schoongemaakt,eer jij enig teken van leven vertoonde   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Mama Millesime, sleur volgende keer mirtjuh maar vroeg uit haar bed ,ze kan het goed uitleggen,maar als het er op aankomt,ligt ze tot 's middags in haar bed   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

 Mag de schoonmaakploeg een gratis drankje nu?  :D :D
::oink:: ::oink:: je moest eens weten... ik was er al om 6:30 uit  ::jaja:: mja als je dan nog moet leren heb je geen tijd om achter de computer te kruipen  ;) maar wees gerust... ik slaap morgen wel uit  >:D >:D
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
I'm a real big goblin..

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #457 Gepost op: 20-06-2006, 19:11:01 »
oohja... als ik nu een jupiler bestel.. krijg ik er dan ook zo'n muts bij, want mijn papa heeft die, maar ik wil er ook een  :D
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #458 Gepost op: 20-06-2006, 19:22:52 »
oohja... als ik nu een jupiler bestel.. krijg ik er dan ook zo'n muts bij, want mijn papa heeft die, maar ik wil er ook een  :D
is het deze dat je wilt?

 

Ik heb er 6,mag je hebben,maar je moet er zelf omkomen he

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #459 Gepost op: 20-06-2006, 19:27:38 »
is het deze dat je wilt?

Ik heb er 6,mag je hebben,maar je moet er zelf omkomen he
neeee
 ::ohno:: ::ohno:: nee gekkie ik wil een nederlandse.. een muts in de vorm van een bierglas  ::jaja:: 8)
I'm a real big goblin..