Auteur Topic: Boer Jan-Willem  (gelezen 3690 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boer Jan-Willem
« Gepost op: 26-05-2006, 13:08:07 »
Hier vind je leuke feitjes en weetjes over boer Jan-Willem en kun je alles over hem kwijt.

Provincie:
Overijssel

Leeftijd:
31 jaar

Sterrenbeeld:
weegschaal

Soort bedrijf:
melkvee en varkens

Mooiste plek op bedrijf:  in de ligboxstal van de melkkoeien.

Hobby's:  schaatsen, uitgaan, en mijn werk.

Lievelingsdier: een koe.

Lievelingsmuziek: ik kan me op elk soort muziek goed vermaken, behalve op hardrock. Het liefste luister ik naar house.

Mooiste boek: ik zou het niet weten. Ik lees nooit boeken.

Mooiste film: The life of David Gale.

Favoriete actrice: Kim van Kooten

Ideale bruid:  een beetje een pittige meid met een normaal postuur en gevoel voor humor.

Lievelingseten: Chinees.

Bier/wijn, of...: bier, maar een wijntje lust ik ook wel.

Lente, zomer, herfst of winter: zomer, het is dan lekker warm weer en je hebt dan veel tentfeesten en dat vind ik erg gezellig. 

Vakantie: ik ga het liefst op skivakantie en dan naar Oostenrijk. Het eten en de après-ski is daar het beste.

Stel je wint 14 miljoen euro: ik zou eerst een paar verre reizen maken en dan een nieuw huis in oude stijl bouwen.

Mooiste jeugdherinnering? dat je onbezorgd en zonder verantwoordelijkheden leeft.

Levensmotto:  je leeft niet om te werken, maar je werkt om te leven.

Toekomstdroom: dat ik dan samenwoon met een vrouw en misschien wel kinderen heb. En dat ik dan ons bedrijf nog meer kan uitbreiden en optimaliseren.

Bron: kro
« Laatst bewerkt op: 9-09-2006, 08:45:35 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Jan-Willem
« Reactie #1 Gepost op: 27-05-2006, 18:07:25 »
Leukleuk! zijn lievelinsdier is een koe, dat was toen ik klein was ook mijn lievelingsdier!  :D  ::hypocriet:: ::hypocriet::
I'm a real big goblin..