Auteur Topic: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's  (gelezen 6995 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Gepost op: 27-05-2006, 23:37:56 »
Wat vinden jullie nou van deze artikelen? Vind jullie dat ze kunnen of niet?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #1 Gepost op: 28-05-2006, 14:43:15 »
Ik vind het wel humor, maar natuurlijk kan het wel kwetsend zijn.
En misschien krijg je als je met zo'n helm loopt verschrikkelijke rellen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #2 Gepost op: 28-05-2006, 14:44:41 »
Geloof dat er in de huiskamer ook al iets over gepost was, maar zijn die topics gesloten?

Ik vind dat beiden niet kunnen. Te provocerend.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #3 Gepost op: 28-05-2006, 16:50:28 »
Die helmen zijn niet grappig en halen onnodig de oorlog er weer bij...

Over die boerka's had ik nog nooit iets gehoord. Ik kan me niet voorstellen dat oranjesupporters met een boerka naar een voetbalwedstrijd gaan, want die dingen belemmeren je zicht behoorlijk. Maar ja, als een gesluierde moslima graag naar een wedstrijd van het Nederlands elftal wil gaan, dan is het toch leuk als ze een oranje boerka draagt?  :)  ;)
« Laatst bewerkt op: 28-05-2006, 17:52:43 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #4 Gepost op: 28-05-2006, 17:53:44 »
Die helmen zijn niet grappig en halen onnodig de oorlog er weer bij...

Over die boerka's had ik nog nooit iets gehoord. Ik kan me niet voorstellen dat oranjesupporters met een boerka naar een voetbalwedstrijd gaan, want die dingen belemmeren je zicht behoorlijk. Maar ja, als een gesluierde moslima graag naar een wedstrijd van het Nederlands elftal wil gaan, dan is het toch leuk als ze een oranje boerka draagt?  :)  ;)

eens  :)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #5 Gepost op: 28-05-2006, 22:08:02 »
Die burka word waarschijnlijk verboden, en dan niet omdat het kwetsend is maar gewoon omdat je niet te identificeren ben met beveiligingscamera's ofzo. Terecht, vind ik

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #6 Gepost op: 3-06-2006, 11:46:34 »
een burka vind ik altijd en overal vreselijk, of het nu een oranje, grijze, blauwe of pimpelpaarse is.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #7 Gepost op: 6-06-2006, 20:05:26 »
serieus, een oranje Boerka!!

*ligt ff helemaal dubbel*

hoe komen ze erop!!

ik vind het helmpje op zich best kunnen hoor. Het is nou al zoveel jaren geleden die oorlog, dat het geen zin heeft om de Duitsers van nu de schuld te geven. Als de Duitsers dat ook weten kan je er net zo goed met een beetje humor tegenaan kijken.
Ik vond het wel lollig iig.  >:D

Ik vind trouwens de artikelen van Heineken en Bavaria ook geweldig!!
Die reclame met die uitschuiftoeterhoed van Heineken  ;D :)
Die heb ik gelijk gekocht, ook al hou ik niet van bier: dat komt vanzelf wel een keertje op.
En dan van Bavaria die Leeuwenhose: een lederhose met een leeuwenstaart  :)
Triomf!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #8 Gepost op: 7-06-2006, 18:26:16 »
Met die laatste artikelen heb ik ook geen enkele moeite. Er is een collega geweest, die zei: als Nederland minimaal de kwartfinale haalt, dan ga ik met die broek mijn postronde doen. Tegen mij vertelde hij dat hij nadrukkelijk niet heeft gezegd, dat hij ze ook aan zou doen.

De helmen zullen bij grenscontroles in beslag genomen worden, zo hoorde ik juist op de radio.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #9 Gepost op: 7-06-2006, 18:31:44 »
Welke grenscontroles?  ???  ;)

Ik vind het behoorlijk jammer dat die uitschuifhoed van Heineken groen is... Alles hoort oranje te zijn, met die groene hoeden lijkt het net of je voor de tegenpartij bent... Het ontwerp is heel leuk, maar waarom niet gewoon een oranje hoed?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #10 Gepost op: 7-06-2006, 18:36:16 »
Welke grenscontroles?  ???  ;)

Ik vind het behoorlijk jammer dat die uitschuifhoed van Heineken groen is... Alles hoort oranje te zijn, met die groene hoeden lijkt het net of je voor de tegenpartij bent... Het ontwerp is heel leuk, maar waarom niet gewoon een oranje hoed?

Is Heineken niet groen  ::) ;)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #11 Gepost op: 7-06-2006, 18:48:34 »
Welke grenscontroles?  ???  ;)

het is inderdaad wel zo dat de grens tussen Nederland en Duitsland tijdelijk weer dicht gaat, omdat Duitsland nederlandse hooligans verwacht :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #12 Gepost op: 7-06-2006, 18:48:55 »
het is inderdaad wel zo dat de grens tussen Nederland en Duitsland tijdelijk weer dicht gaat, omdat Duitsland nederlandse hooligans verwacht :)

Ik mag niet  ::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #13 Gepost op: 7-06-2006, 19:47:18 »
Ik mag niet  ::)
Jij bent een uteregse hooligan. Die zijn in principe ongevaarlijk. Jij mag erdoor. :) >:D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #14 Gepost op: 7-06-2006, 19:53:56 »
Is Heineken niet groen  ::) ;)

Uiteraard, maar bij zo'n WK hebben ze zich maar aan te passen!  ::jaja::
De nietuitschuifbare toeterhoed die ze eerst hadden was immers ook gewoon oranje. En oranje is normaal gesproken toch ook niet de kleur van Neckermann, Bavaria en Praxis... Dus vind ik het een beetje flauw dat Heineken niet gewoon 'belangeloos' oranje kan zijn...  ;)  :)
« Laatst bewerkt op: 7-06-2006, 20:00:58 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #15 Gepost op: 7-06-2006, 19:58:29 »
Jij bent een uteregse hooligan. Die zijn in principe ongevaarlijk. Jij mag erdoor. :) >:D

Nou, van de KNVB niet.. kan ik je vertellen  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #16 Gepost op: 7-06-2006, 20:31:53 »
Nou, van de KNVB niet.. kan ik je vertellen  ;)
Wat flauw van de KNVB. Niets van aantrekken. Van mij mag je erdoor. Ik weet wel een sluiproute.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #17 Gepost op: 7-06-2006, 21:07:47 »
zucht.... al die oranje artikelen zijn uit!! De trend van dit WK wordt.. De hitlersnor!

Oranje hitlersnor is succes
"Don't go to Germany without one", de slogan voor het nieuwe hebbedingetje voor WK-supporters: de oranje hitlersnor. Het is een oranje plaksnorretje, in de vorm van de (eigenlijk zwarte) snor van de Duitse nazileider Adolf Hitler.

De snor heeft de officiële naam MeisterSchnurr. MeisterSchnurr.com ziet wel brood in de markt. De aanbieders zeggen dat de snor nu al een succes is. Je kan er twee kopen voor slechts vier euro. Overigens is de snor in alle kleuren beschikbaar. Voor Duitsers is er een speciale zwarte versie. De Duitse versie is volgens de site zelfs het meest populair en door de massale vraag al uitverkocht.

Enkele maanden terug kwam de oranje Wehrmachthelm in de schappen, ook een WK-product die verwijst naar de Tweede Wereldoorlog. Er kwam veel weerstand tegen, maar het product bleek ontzettend populair.

Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #18 Gepost op: 12-06-2006, 15:30:48 »
In Maastricht is gisteren iemand aangehouden, die bij wijze van bumper een oranje wehrmachthelm voor zijn auto had. Politie houdt vol dat het niet was vanwege het attribuut zelf, maar omdat die helm een gevaarlijk object zou zijn. Omstreden ja, maar gevaarlijk?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Oranje Nazihelmen en Oranje Burka's
« Reactie #19 Gepost op: 12-06-2006, 17:05:26 »
Die oranje Hitler-snor is voor mietjes. Echte mannen laten hem zelf aangroeien ;)